תואר שני במנהל עסקים עם ריכוז ביזמות
University of New York in Prague (UNYP)
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Prague, צ'כיה
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
מְעוּרבָּב, למידה מרחוק, בקמפוס
מֶשֶׁך
19 חודשים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מבוא
תואר שני במנהל עסקים של UNYP ביזמות יכול לעזור להפוך את חלומותיך על סטארט-אפ למציאות
כאוניברסיטה היחידה במרכז אירופה שמציעה תואר שני במנהל עסקים (MBA) עם ריכוז ביזמות, בוגרי UNYP הם על העליונה ביצירת עסקים בהתבסס על צרכי השוק והרצונות שלו. התלמידים ילמדו ליצור תוכנית עסקית מלאה, הכוללת מחקרי שוק, תחזיות פיננסיות, דוחות תזרים מזומנים, תקצוב, ניתוח עלויות, ניהול סיכונים ומערכות מדידה. לאחר מכן הם ילמדו כיצד להשתמש בתוכנית עסקית זו כדי להתחבר אל עולם המימון הפרטי, כולל למידה ישירה מיזמים מצליחים, בעלי הון סיכון, מנהלי קרנות מניות ואסטרטגים עסקיים מובילים אחרים. לאחר שהסטודנט יסיים את שיעורי הריכוז שלו, הם ישתמשו בפרויקט הייעוץ שלהם כדי ליצור ולהתחיל את העסק שלהם בפועל.
- פיתוח סטארט-אפ עסקי
- סחר אלקטרוני של מוצרים חדשים
- מימון יזמי: הון סיכון והון פרטי
- הצלחות יזמיות
- העברת ההודעה
- נוירו-שיווק של מותגים חדשים
UNYP Selfie" src="https://keystoneacademic-res.cloudinary.com/image/upload/q_auto,f_auto,w_743,c_limit/element/29/29364_UNYP_Selfie_square.jpg" alt="UNYP Selfie" />
10 סיבות להירשם UNYP MBA של UNYP
- שפר את סיכויי התעסוקה הגלובליים שלך
- הגדל את פוטנציאל הרווחים שלך
- לחדד את כישורי המנהיגות שלך
- למדו בסביבה מקומית ובינלאומית
- לחדד את יכולות קבלת ההחלטות שלך
- לעסוק בגישות למידה הכוללות הדמיות עסקיות וירטואליות, דוברי אורח, סדנאות, לימודי מקרה, ולמידה עמיתים
- הבן סוגיות חדשות בעסקים ובניהול בכדי להצליח טוב יותר בסביבה בינלאומית תחרותית
- תרגלו את כישוריכם באמצעות חשיפה למצבי פיתרון של בעיות, משחק תפקידים ומצבי למידה חווייתיים
- החל את הכישורים החדשים שלך בעבודה למחרת
- השתתף בתוכנית ה- MBA הצ'כית היחידה עם הסמכה משולשת מ- CR (ČAMBAS), בריטניה (BAC) וארה"ב (IACBE)
קבלה
תכנית לימודים
- פיתוח סטארטאפ עסקי
- מסחר אלקטרוני של מוצרים חדשים
- מימון יזמי: הון סיכון ופרייבט אקוויטי
- הצלחות יזמיות
- העברת המסר
- נוירומרקטינג של מותגים חדשים