Keystone logo

3 תואר שני במנהל עסקים MBA תוכניות ב ניהול פרויקטים בתחום הבנייה 2024

מסננים

מסננים

  • תואר שני במנהל עסקים MBA
  • בנייה
  • ניהול פרויקטים בתחום הבנייה
תחומי לימוד
  • בנייה (3)
    • חזרה לקטגוריה הראשית
    מיקומים
    מצא מיקומים נוספים
    סוג התואר
    מֶשֶׁך
    קצב הלימוד
    שפה
    שפה
    פורמט לימוד

      תואר שני במנהל עסקים MBA תוכניות ב ניהול פרויקטים בתחום הבנייה

      תואר שני במנהל עסקים הוא סוג של תואר מתקדם המיועד לסטודנטים הרודפים קריירה בעסקים. מסלול חינוכי זה הוא תוכנית אינטנסיבית שבדרך כלל נמשכת שנתיים. סטודנטים רבים בוחרים להרוויח תואר שני במנהל עסקים לאחר קבלת תואר ראשון בתחום העסקי.

      מהו תואר שני במנהל פרויקטים בבניה? זה סוג של תוכנית תואר הלימודים דרישות ואחריות מאחורי עיצוב חלקה והשלמת פרויקטים של בנייה. סטודנטים יכולים להיתקל בקורסים על מערכות מס, מיומנויות ניהול, משפט מסחרי, דיני עבודה, ניהול משאבי אנוש, היצע וביקוש, סוגי שוק, כלכלה, משפט מינהלי ואחריות תאגידית. נושאים אלה נועדו לסייע לבוגרים להתכונן לתפקידי פיקוח בחברות בנייה או בחברות בנייה.

      ישנם מיומנויות רבות סטודנט של ניהול פרוייקט הבנייה יכול להשיג, כולל יכולות ארגוניות גבוהות טקטיקות תקשורת בינאישית חזקה. תלמידים אלה נוטים גם לקבל את היכולת להוביל אחרים כדי להשיג מטרות. כל המיומנויות האלה יש יישומים במקום העבודה והוא יכול לעזור בוגרי להצליח בעיסוקים אישיים גם כן.

      עלות קבלת תואר מתקדם יכולה להשתנות בהתאם למיקום וסוג בית הספר המציעים את התואר ואת מספר הקורסים הדרושים כדי להשלים את דרישות התוכנית. התלמידים עשויים להיות מסוגלים להשתמש בסיוע כספי או מלגה כסף כדי לקזז את העלות של תוכנית תואר.

      תחום ניהול פרוייקט הבנייה יכול להוביל לקריירה להגשים. סטודנט עם תואר שני בנושא זה עשוי לשפר את סיכוייו לקבל משרה על סטודנט עם תואר ראשון בלבד. משרות פוטנציאליות בתחום זה כוללות מהנדסי כבישים, אדריכלים טכניים, מודדי בניין ומהנדסים אזרחיים. גם חברות בנייה פרטיות וממשלתיות מבקשות לעתים קרובות עובדים משכילים בתחום זה.

      תוכניות בוגר רבות כולל אפשרויות MBA זמינות ברחבי העולם, ואתה יכול לשקול תוכנית המציעה קורסים מקוונים או במשרה חלקית. חפש את התוכנית שלך למטה פנה ישירות למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי הטופס להוביל.