Keystone logo
University of Peloponnese - International Olympic Academy in Greece

University of Peloponnese - International Olympic Academy in Greece

University of Peloponnese - International Olympic Academy in Greece

מבוא

היסטוריה של IOA

בשנת 1927, פייר דה קוברטן הוזמן על ידי הממשלה היוונית לאולימפיה, כדי להשתתף בטכס הסרת הלוט מעל מצבת זיכרון שנוצרה על מנת לכבד את מעשיו להחיות את המשחקים האולימפיים. במהלך שהותו ביוון, הוא דן בצורך במרכז אקדמי לחקר התנועה האולימפית ומגמותיה עם חבריו יואניס Chrysafis, שעמדו בראש המחלקה לחינוך גופני באוניברסיטה של ​​אתונה. קוברטן האמין שהתנועה האולימפית לא צריכה לסטות מיעדיו החינוכיים וכתב: "אני לא הייתי מסוגל לבצע עד הסוף את מה שרציתי לשכלל. אני מאמין שמרכז ללימודים אולימפיים יסייע השימור והתקדמות של העבודה שלי יותר מכל דבר אחר, ואשמור אותו מנתיבי השווא שאני חושש ".

הרעיונות של קוברטן היו בהסכמה עם מטרות של הוועד האולימפי היווני, אשר רצה להקים מרכז אקדמי במתכונת בגימנסיה העתיקה, כדי להניח את יסודות הערך החינוכי של ספורט על ידי ביצוע מחקרים וארגון משחקים קלסיים. מותו הפתאומי של Chrysafis (1930) וקוברטן (1937) מנע מהם יישום השנה ideas.One לאחר מותו של קוברטן והבא משאלתו, לבו היה ממוקם בתוך מצבת ההנצחה באולימפיה העתיקה.

זה הצית מחדש את הרעיון להקמת מרכז למשחקים האולימפיים באולימפיה העתיקה. הפרויקט נלקח על ידי יואניס Ketseas, תלמידו של Chrysafis בלאומי התעמלות המועדון ומזכיר הוועד האולימפי ההלני והגרמני קרל Diem, מקורבו של קוברטן המוקדש לתנועה האולימפית וחינוך. דיאם וKetseas, שעבד יחד במרוץ הלפיד הראשון מאולימפיה לברלין בשנת 1936, החליטו לפעול למימוש מרכז אולימפי ללימודים. ב- 1938 הם הכינו תכנית למוסד בשם האולימפית בינלאומית אקדמיה והגיש אותו לוועד האולימפי ההלני. HOC אימץ את התכנית, וכי באותה שנה, שהתאגדה באמנה שלו להקמה וההפעלה של IOA, כאחת מהמטרות של הוועדה.

בוועד האולימפי הבינלאומי המושב ה -38 בקהיר, חברי הוועד האולימפי הבינלאומי הודיעו על ידי HOC על החוק אימץ לאחרונה להקמת אקדמיה אולימפית ביוון. שנה אחת מאוחר יותר, בוועד האולימפי הבינלאומי המושב ה -39 בלונדון, הוועד האולימפי הבינלאומי החליט למקם את הבסיס זה שיקדם את האידיאלים האולימפיים באמצעות חינוך תחת חסותו. לאחר תום מלחמת העולם השני, מזכר מפורט על הפעולה של האקדמיה, שנוסחה על ידי Ketseas וDiem, הוגש לוועד האולימפי הבינלאומי המושב ה -41 בשטוקהולם ביוני 1947.

באפריל 28, 1949, הוועד האולימפי הבינלאומי המושב ה -44 ברומא אישר פה אחד את הקמת IOA, והוקצה היישום והפעלתו לוועד האולימפי ההלני, תחת חסותו של הוועד האולימפי הבינלאומית. כמה שנים מאוחר יותר, ולאחר מאבק ארוך, IOA המושב הראשון נקבעה לקיץ 1961 יעלה בקנה אחד עם טכס הפתיחה של האצטדיון העתיק של אולימפיה, שנחפר הודות ליוזמתו של קרל Diem, שהבטיחה את ההוצאות ל הפרוייקט.

אולימפי האקדמיה הבינלאומית נחנכה באופן רשמי על 14 יוני 1961, וההליכים של המושב הראשון בראשות Cleanthis Palaeologos, מנהל המחלקה לחינוך הגופני מאוניברסיטת אתונה, והגרמני פרופ 'לוץ.

מ1962-1990 העיסוקים האקדמיים של האקדמיה תואמו על ידי מאוחר הדיקן שלה, אוטו Szymiczek, שתרומתם להתפתחות של האקדמיה הייתה לא יסולא בפז; יחד עם פרופ 'Palaeologos, שנעשה סגן נשיא הכבוד של האקדמיה, שהם התוו במהלך שלושה עשורים, ושניהם זכו במדליית הזהב של תרומת Academy.The של נ Nissiotis, פרופסור לפילוסופיה של דת, היה גם סייע בשל IOA הפיתוח המדעי. הוא ניהל את האקדמיה משנת 1977 ועד מותו בשנת 1986.

במהלך העשור הראשון של מבצע, את פעילותם של IOA היו מוגבלת למושב הבינלאומי למשתתפים צעירים. משנת 1970, IOA מיושם בהדרגה תוכניות חינוכיות נוספות המוקדשות לנושאים של התנועה האולימפית. היום, אירועים רבים ושונים יתקיימו בכל שנה במקום באולימפיה העתיקה. עד 1966, משתתפים גרו באוהלים, וההפעלות נערכו מתחת לעצי האורן. המבנים הראשונים הושלמו בשנת 1967, והם בהדרגה נוספו לעם מתקני ספורט ומבנים חדשים. מרכז הכנסים החדש הושלם בשנת 1994, מביא מדינה של מתקני אמנות לשירות של המשתתפים.

בהוקרה על תרומתה למטרה ההומניסטית שהוא משרת ולהתפתחותה של התנועה האולימפית, IOA הוענק פרס Bonacosa בשנת 1961 ושינה 1970, והגביע האולימפי בשנת 1981.

VISION לחקור ולשפר את תרומת האולימפיזם לאנושות במאה ה -21

הפונקציות אולימפיות הבינלאומית האקדמיה כמרכז רב תחומי רב-תרבותי שמטרתה לימוד, העשרה וקידום האולימפיזם. יסוד מוסד כזה היה בהשראת גימנסיה העתיקה, שעיצבה את האידיאל האולימפי בהרמונית טיפוח גוף, רצון ותודעה.

הארגון של משחקים האולימפיים הראשונה של המאה ה -21 באתונה התקיים בהקשר של שינויים ברמה בינלאומי אשר משפיעה על כל היבט של חשיבה האנושי activity.We, בגלל תרבותנו, התרבויות שלנו כבר נכנס תקופת מעבר רחבה שבה התמונות של העולם שאנו שמשנו לוקחים כמובן מאליו שמתבצעות שינו.

ההתפתחויות מדעיות, הטכנולוגיות הקשורות זו בזו, כלכליות, פוליטיות וחברתיות המאפיינות את מהלך האנושות לקראת האלף השלישיים משפיעות אחת וכל רעיון, נורמת מוסד community.This הבינלאומי שלנו גל דינמי גם נפתח צורות חדשות של דיאלוג עבור העתיד של Olympism. יתר על כן, כפי שניתן לראות באמצעות לימוד ההיסטוריה ארוך הגיל שלה, אידיאלי האולימפי תמיד הגה ויצר על פי התנאים ששררו רחבים יותר בתקופות שונות בזמן.

הלידה, השגשוג, הירידה והתחייה של המשחקים האולימפיים שכל הייתה ההשתקפות של התנאים התרבותיים רחבים יותר שעצבו כל תקופה. הספקולציות והפוטנציאלים עדיין מתפתחים מתוך התנועה האולימפית מתעוררות באופן טבעי בתהליך מימוש האידאל הזה.

"Olympism", אחרי הכל, כדברי פייר דה קוברטן, "אינה שיטה, זה מצב נפשי. זה יכול לחלחל במגוון רחב של מצבי ביטוי ואין גזע בודד או עידן יכול לטעון שיש לו המונופול של ".

אולימפי האקדמיה הבינלאומית מספקת הזדמנות ייחודית לסטודנטים, אקדמאים, ספורטאים, אמנים ואנשי מכל רחבי העולם כדי להחליף רעיונות ולשתף "מצב נפשי" זה באולימפיה העתיקה.

המגוון הרחב של הפעלות חינוכיות, תוכניות אקדמיות ובמחקרי עומק שמוצעים, כל מטרה כלפי המשרת את החזון של האקדמיה האולימפית הבינלאומית למאה החדשה: לחקור ולשפר את התרומה של האולימפיזם לאנושות.

משימה המשימה של האקדמיה האולימפית הבינלאומית

מטרת האקדמיה האולימפית הבינלאומית היא ליצור מרכז תרבותי בינלאומי באולימפיה, לשמר ולהפיץ את הרוח האולימפית, מחקר וליישם את העקרונות החינוכיים וחברתיים של Olympism ולאחד את הבסיס המדעי של אידיאלי האולימפי, בהתאם לעקרונות שנקבע על ידי היוונים הקדמונים ואת מחיי התנועה האולימפית העכשווית, באמצעות היוזמה של הברון דה קוברטן. המשימה של IOA היא:

  1. לתפקד כמרכז אקדמי בינלאומי ללימודים אולימפיים, חינוך ומחקר.
  2. לפעול כפורום בינלאומי לחופש ביטוי והחלפת רעיונות בין אולימפי משפחה, אינטלקטואלים, מדענים, ספורטאים, מנהלי ספורט, חינוך, האמנים ובני הנוער בעולם.
  3. להפגיש אנשים מכל רחבי העולם, ברוח של ידידות ושיתוף פעולה.
  4. להניע אנשים לשימוש חוויות וידע שנצברו בIOA פרודוקטיבית, בקידום האידיאלים האולימפיים בארצות מוצאם.
  5. כדי לשרת ולקדם את האידיאלים ועקרונות של התנועה האולימפית.
  6. לשתף פעולה עם ולסייע לאקדמיות הלאומיות אולימפיות וכל מוסדות אחרים מוקדשות לחינוך אולימפי.
  7. כדי להמשיך לחקור ולשפר את התרומה של האולימפיזם לאנושות.

קבלה

מיקומים

  • Athens

    52, Dimitrios Vikelas Avenue, 152 33, Athens

  • Diethnis Olimpiaki Akadimia

    Diethnis Olimpiaki Akadimia, יוון

    • Archaia Olympia

      Archaia Olympia, יוון

      • Sparti

        Plateon 20, Sparti 231 00, Greece, 231 00, Sparti

        תוכניות

        שאלות