תואר שני במנהל עסקים (MBA) - התמחות שיווק ותקשורת
Swiss UMEF (University of Applied Sciences Institute)
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Geneva, שווייץ
שפות
אנגלית, צָרְפָתִית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
2 years
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
CHF 18,900 / per year *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* שכר לימוד
מבוא
תכנית זו מעניקה לסטודנט הכשרה מקיפה ומעשית בתפקודי שיווק ומכירות.
יעדים:
בתום התכנית, הסטודנטים ישלטו בניתוח הסביבה וכן ברישום וביצוע לימודי שיווק. הם יהיו מסוגלים לקבל החלטות וליישם אסטרטגיות ופעולות שיווקיות. התלמידים יהיו מסוגלים לתקשר ולנהל באופן עצמאי פרויקט בסביבה בינלאומית ורב-תרבותית. על התלמיד להיות מסוגל לעמוד בראש פרויקטים בהקשר בין תרבותי.
תוצאת התוכנית
תוצאות למידה:
- הקורסים נוצרו כך שכל בוגר, בסיום התכנית שלו, ילמד חשיבה ביקורתית, פתרון בעיות יעיל, תקשורת יעילה, מיומנויות אינטליגנציה רגשית, תכנון אסטרטגי וחשיבה.
- התלמידים יוכלו להבין את התנהגות הצרכנים התעשייתיים והביתיים, ובכך לפתח תמהיל קידום מכירות, של מוצרים ושירותים כדי לעמוד בציפיותיהם.
- התלמידים יוכלו להבין ולפלח שווקי יעד מתאימים וליצור תמהיל שיווק ישיר לקראת יצירת יתרון תחרותי בר קיימא בשוקי היעד והמוצרים שנבחרו.
- התלמידים יפתחו את הגישה המיומנת והמקצועיות של אנשי מכירות הדרושים לשיפור המכירות ולגבש אסטרטגיות מכירות והדרכה מורכבות כדי לעמוד באתגרי השוק.
- התלמידים יהיו מסוגלים להבין באופן מלא את התנאים של סביבת השוק הגלובלית ביחס להשלכות תרבותיות, פוליטיות וכלכליות.
- התלמידים יוכלו להבין ולקבל החלטות בונות כיצד ליצור קווים מנחים טקטיים ספציפיים לבנייה, מדידה וניהול של הון עצמי של המותג, אשר משווקים יכולים לעקוב אחריהם כדי להתחיל לפתח מותגים חזקים ומוצלחים.
- התלמידים יוכלו להסביר ולהדגים כיצד לעצב וליישם אסטרטגיות מותג ומתי להשתמש בהרחבות מותג ולהראות כיצד להתאים אסטרטגיות מיתוג לאורך זמן וגבולות גיאוגרפיים כדי למקסם את ההון העצמי של המותג.
- התלמידים יוכלו לפתח תוכניות שיווק אסטרטגיות שהן פרגמטיות וחדשניות להשגת יעדי תכנון אסטרטגיים ושיווקיים ביעילות.
תכנית לימודים
שנה ראשונה 60 נקודות זכות (ECTS)
- ניהול שיווקי
- ניהול הון אנושי וכישרונות
- תקשורת עסקית
- הנהלת חשבונות למנהלים
- התנהגות ארגונית
- מנהיגות, ניהול צוות
- מימון חברות
- טרנספורמציה דיגיטלית
- ניהול אסטרטגי
- ניהול פרויקטים וקבלת החלטות
שנה ב' 60 נקודות זכות (ECTS)
- מתודולוגיית התזה
- תקשורת שיווקית: יחסי ציבור, עיתונות, מדיה ופרסום
- ניהול מערך המכירות וערוץ ההפצה
- שיווק בינלאומי
- קידום קמעונאי
- תזה או התמחות
אפשרויות קריירה
תפקידי ניהול בתחומי השיווק: מנהל שיווק, מנהל מוצר, מנהל פרויקט, מנהל מותג, ראש קו מוצרים, קצין מחקרי שוק ועוזר שיווק.