MBA ניהול אופנה - מגמת מדיה
IFA Paris
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Paris, צרפת
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
24 - 24 חודשים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
EUR 14,800 / per year *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* דמי בקשה 150 אירו
מבוא
IFA Paris MBA מוסמך על ידי FEDE (Fédération Européenne Des Écoles)
- משך הזמן: תכנית באנגלית למשך 24 חודשים
- קמפוס: פריז
- נקודות זכות EC: 120
- דמי בקשה: € 150
- שכר לימוד: 14,800 €
- מוגבל ל: 25 תלמידים בכיתה
"אופנה בעידן המדיה החברתית מרגשת ביותר"
מבוא
יותר מתמיד, אנשי מקצוע בתחום האופנה צריכים להפגין גמישות ויכולת הסתגלות לסביבה כלכלית קשה יותר, אך גם למגמות וצרכנים משתנים ולשינויים במערכת האופנה, עם דרישה גוברת לפרקטיקות עסקיות בת קיימא ואתיות יותר. חברות מחפשות מנהלים שיכולים לפתח חוויות מרתקות וחברתיות יותר כדי לעודד צרכנים להתחבר, ויכולים לנווט בביטחון אסטרטגיות חדשניות בסביבה דיגיטלית.
הניהול שלנו לאופנה במנהל עסקים, שסופק מאז 2008, שופץ לחלוטין על מנת לנצל את מלוא IFA Paris המורשת והתרבות התרבותית ואת המומחיות שלנו בטכנולוגיות מתקדמות ובהתאמת שיטות קיימא יותר לתעשיית האופנה.
העדיפות שלנו: לספק לבוגרינו את כישורי השיווק והניהול המעולים הנדרשים כדי לנווט בנוף המשתנה הזה. מכיוון שהתעשייה מתכוננת ליצור נישות נוספות לשמירה על רווחיות לטווח הארוך של המוצרים או השירותים שלה, פיתחנו שלוש מגמות אשר משיגות מיזוג בין הסאבואר-פייר המסורתי הצרפתי להבנה מעמיקה של הצרכים העתידיים של האופנה. הלבשה, תקשורת אופנה ותעשיית היוקרה:
- מדיה (תוכנית זו)
- מוּתָרוּת
- הלבשה
תמונה: ייצוג מנטלי של מישהו או משהו ... אם נתייחס לאופנה כשפה, תפקידה ככלי תפיסה ברור. צורות הגוף שלנו, האישיות שלנו, הסגנונות שלנו, כולן, במידה מסוימת, מעוצבות על ידי הדימוי המשתקף מבעד למראה של מדיה האופנה.
התעשייה עוברת שינוי פסיכולוגי. עד לאחרונה, אנשים תמיד שאפו להשיג "עצמי מבוקש" שיהווה עותק מושלם של מה שמשתקף בתוך הדפים המבריקים של מגזינים. כעת, מושג "העצמי הרצוי" נדחה בהדרגה והצרכנים דורשים להיות מסוגלים לראות את עצמם, כפי שהם, מבעד לעדשות של כלי תקשורת.
ה- MBA בניהול אופנה - מדיה מג'ור נבנה מחדש כדי לאפשר למועמדים להדגיש את הרעיון של ייצוג מדויק. באמצעות שילוב של מודולים ניסיוניים ויצירתיים, הם ייצרו חפצים חזותיים ואמנותיים המתבוננים באופנה באמצעות עדשה אנתרופולוגית.
כל התוכניות שלנו מנוסחות סביב מסגרת ה- ECTS כפי שהוגדרה על ידי אמנת בולון. לאחר סיום הקורס, הסטודנטים מקבלים סך של 120 ECTS שניתן להעביר בקלות אם יחליטו ללמוד עוד. תוכנית זו מאושרת גם על ידי FEDE (Fédération Européenne des Écoles).
רוצה מידע נוסף על תוכנית MBA זו בדוא"ל? לחץ כאן → שלח לי מידע נוסף!
תוכנית MBA זו זמינה גם ללימוד מקוון באתר למידה מרחוק שלנו IFA Paris - למד באינטרנט. לכל המידע על הגרסה המקוונת המלאה של קורס זה, בקר: MBA אופנה ניהול - מדיה מג'ור (מקוון).
קבלה
תכנית לימודים
מבנה הקורס
שנה 1:
השנה הראשונה מוקדשת לרכישת מיומנויות וכישורי ליבה בסביבה כיתתית.
הכשרה אינטנסיבית ומעשית זו מועברת באמצעות מודולים נלמדים המאורגנים בארבע קבוצות מודולים.
שניים מהקבוצות של מודולים אלה מהווים את מרכיבי הליבה של MBA Fashion Management. זה משותף לכל שלושת המגמות (יוקרה, הלבשה, מדיה):
ניהול שיווקי
קיבוץ זה כולל סדרה של מודולים שיתוכננו ברצף על סמך המבנה של תוכנית שיווק. גוף הידע הכולל שירכשו התלמידים יכין אותם ל:
נתח אתגרים שיווקיים מורכבים על סמך מקרים מעשיים
הקצאת משאבים אסטרטגית להשגת יעדים שנקבעו מראש
יצירת DNA של מותגים המאפשרים השגת יתרון תחרותי בר קיימא.
בעיות בעסקים
היכולת להקשיב ולפרש את אותות השווקים היא מרכיב מרכזי של המנהלים של היום. צריך לטפח אותו ללא הרף. במסגרת קיבוץ מודול זה יגלו הסטודנטים את הייחודיות של תעשיית האופנה מנקודת מבט כלכלית ופיננסית.
בנוסף למודול הליבה, מגמת מדיה זו מתרכזת סביב שתי קבוצות מודולים, המייצגות כמעט מחצית מתכנית הלימודים:
קונטקסטואליזציה אופנתית
קיבוץ מודול זה יסייע לסטודנטים לרכוש הבנה מעמיקה יותר של עולם האופנה כהצלבה בין אמנות לתעשייה.
תדמית ותקשורת
התלמידים יוכנסו להקשר של החיים האמיתיים ויפתחו את כישוריהם הטכניים באמצעות סדרה של סדנאות מעשית, החל מצילום ועד עיתונות יצירתית.
בעוד שהתוכנית בנויה סביב מודולים וחוויות למידה ייחודיות, גולת הכותרת היא הסגל שלנו של מרצים מיומנים ובעלי מוטיבציה שמגיעים מיותר מ-20 מדינות שונות. כור ההיתוך החינוכי האמיתי הזה מאפשר לך להפיק תועלת מנקודות מבט תרבותיות שונות אשר, בתורו, מעוררות את הנטייה שלך לנתח ולפתור בעיות בדרכים יצירתיות ולא שגרתיות.
שנה 2:
השנה השנייה מוקדשת ליישום והתנסות של מיומנויות אלו באמצעות השלמת התמחות חובה ופיתוח עבודת הגמר של Capstone, פרויקט ייחודי ואינדיווידואלי שחייב רבות ל- IFA Paris למידה באמצעות פדגוגיה.
בפרויקט Capstone, התלמידים צפויים ליצור קישור בין הידע בקורס לבין הבנתם המעשית של שיטות העבודה המומלצות העדכניות של התעשייה כדי להכין תוכנית מלאה למיזם עסקי.
לבסוף, מתחילתו ועד סיום הלימודים, וללא קשר למיקומם, סטודנטים לתארים מתקדמים של IFA Paris ייהנו מהתמיכה של מחלקה ייחודית בשם "מרכז הקריירה והבוגרים".
בהתבסס על שיתופי פעולה חזקים עם קבוצות כמו LVMH, Richemont או Kering, מרכז הקריירה והבוגרים יעניק גישה לאירועי השקת מותגים בלעדיים, תצוגות אופנה, תערוכות אמנות או תערוכות מקצועיות על מנת לבנות רשת מקצועית משל התלמידים.
נקודות זכות:
שנה 1: 60 ECTS
שיווק וניהול - 18 ECTS
נושאים עסקיים - 13 ECTS
קונטקסטואליזציה אופנתית - 7 ECTS
תדמית ותקשורת - 22 ECTS
שנה ב': 60 ECTS
התמחות - 20 ECTS
פרויקט קפסטון - 40 ECTS