MBA בשיווק בינלאומי
EU Business School Switzerland
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Geneva, שווייץ
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
1 - 2 שָׁנָה
לִפְסוֹעַ
זמן מלא, משרה חלקית
שכר לימוד
CHF 39,750 / per year
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Mar 2024
מבוא
שיווק מוצרים ושירותים הוא היבט חשוב בכל עסק. אספקה אפקטיבית של הנפקות החברה היא המפתח להצלחה בעולם העסקים המתפתח והמגוון של ימינו. תוכנית זו מספקת את המסגרת להבנת שווקים, מתחרים, תיקי מוצרים והתנהגות צרכנים מנקודת מבט בינלאומית. התלמידים ילמדו על ההתפתחויות האחרונות באסטרטגיות שיווק דיגיטלי, פרסום ומדיה, ויכינו אותם לקריירה בשיווק בינלאומי.
למידה ממנהיגים
אירועים שמציגים לסטודנטים באיחוד האירופי מנהיגים מצליחים בעולם הם היבט בסיסי בגישה שלנו לספק את ההשכלה העסקית שתניע את הקריירה שלך.
מושיע תעשיית השעונים השוויצרית ז'אן קלוד ביבר, LVMH Group, זניט והובלוט, הביא משב רוח רענן לכל אחד מהמותגים שהוא הוביל. הוא הסביר לתלמידי האיחוד האירופי כיצד להשיג את הפרספקטיבה היצירתית ואת הלך הרוח היזמי הבסיסי להקמת והובלת עסק מצליח.
גלריה
קבלה
מלגות ומימון
מספר אפשרויות מלגה זמינות. אנא בדוק את אתר המכון למידע נוסף.
תכנית לימודים
- משך: שלוש קדנציות/שנה (משרה מלאה) או שש קדנציות/שנתיים (משרה חלקית)
- מספר קרדיט: 90 ECTS
- תאריכי התחלה: אוקטובר, ינואר ומרץ
- שפה: אנגלית
- דמי סמסטר: 12,600 CHF
- כניסה: כל השנה
תואר מוענק
- תואר MBA באוניברסיטה מוכרת על ידי המדינה המוסמכת על ידי Universidad Católica San Antonio de Murcia (UCAM), ספרד, (título propio) .
- תואר MBA מ- EU Business School Switzerland המוסמך בינלאומי על ידי ACBSP, IACBE, IQA ומאושר על ידי eduQua.
תוצאת התוכנית
קרדיטים: 90 ECTS
תואר מוענק
- תואר MBA אוניברסיטאי המוענק על ידי Universidad Católica San Antonio de Murcia (UCAM), (título propio), אוניברסיטה מוכרת על ידי המדינה בספרד.
- תואר MBA מבית EU Business School Switzerland אשר מוסמך בינלאומית על ידי ACBSP, IACBE, IQA ומוסמך על ידי eduQua.
תוצאות למידה
בוגרים יוצאים מתכנית זו עם כל הכלים הדרושים להם כדי להיות שחקנים אפקטיביים בתחום השיווק הבינלאומי. התלמידים גם:
- חקור כיצד חברות מפיקות את המרב מההשקעות שלהן; מניהול נתונים ועד תקשורת.
- יישם עקרונות מפתח המשפרים את התקשורת והאפקטיביות.
- נתח את הפונקציות של ניהול משאבי אנוש וחקור את חשיבותו האסטרטגית.
- ניתוח ויצירת פרויקטי השקעה אלטרנטיביים.