תואר שני במנהל עסקים במנהל עסקים בשיווק
ESPM – Brasil
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
São Paulo, ברזיל
שפות
פורטוגזית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
3 סמסטרים
לִפְסוֹעַ
משרה חלקית
שכר לימוד
BRL 1,891 / per month *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* עד 35 תשלומים בסך 1,891.88 בר"ל + תשלום אחד של 2,083.21 בר"ל
מבוא
מטרות הקורס הן לדון בתפיסות חדשניות של ניהול עסקים יזמי בדגש על תחום השיווק, להכשיר איש מקצוע בעל יכולת להוביל וליישם ידע בתרחישים שליליים, המסוגל להתמודד עם מצבים מאתגרים ולהפוך אסרטיביים יותר. החלטות. היעדים כוללים פיתוח גישה יזמית והתעוררות של ראייה ביקורתית על שיווק וניהול עסקי, גירוי פיתוח גישות ניהוליות התואמות את הפילוסופיה של התמקדות בשוק ואתיקה ואחריות עסקית.
תכנית לימודים
מה תלמד
- יסודות הפיננסים (חינוך מרחוק)
- שיווק אסטרטגי
- חשיבה יזמית ואסטרטגיות עסקיות
- מחקר שיווקי
- אתנוגרפיה מיושמת בשיווק
- מודיעין תחרותי
- בניית תרחישים כלכליים
- מודלים סטטיסטיים ובינה עסקית
- תובנות צרכניות
- מיתוג
- מוצר וחדשנות
- משא ומתן וניהול קונפליקטים
- ניהול ערוץ
- תקשורת ושיווק דיגיטלי
- ניהול תפעול אסטרטגי
- ממשל תאגידי
- תכנון אישי ופיתוח עצמי
- שיווק אחראי
- התנהגות ארגונית והובלת צוות
- מנהיגות וניהול שינויים
- ניהול פיננסי מיושם בשיווק
- אסטרטגיה לקיימות ארגונית ו-ESG
- פרויקט אינטגרטיבי רב תחומי
השיעורים מתקיימים בקמפוס הבוגרים של ESPM, וניתן ללמד אותם במקומות אחרים, בתיאום מראש על ידי הפרופסור. דיסציפלינות ה-EAD, המצוינות בתכנית הקורס, יתקיימו במקביל לדיסציפלינות הפנים אל פנים ובתקופה הראשונית של הקורס.
תוצאת התוכנית
המטרות הן לדון בתפיסות חדשניות של ניהול עסקים יזמי בדגש על תחום השיווק, להכשיר איש מקצוע בעל יכולת להוביל וליישם ידע בתרחישים שליליים, המסוגל להתמודד עם מצבים מאתגרים ולקבל החלטות אסרטיביות יותר. היעדים כוללים פיתוח גישה יזמית והתעוררות של ראייה ביקורתית על שיווק וניהול עסקי, גירוי פיתוח גישות ניהוליות התואמות את פילוסופיית ההתמקדות בשוק ואתיקה ואחריות עסקית.
גלריה
סטודנטים אידיאליים
למי הוא מיועד
מיועד לאנשי מקצוע בעלי ניסיון של למעלה מ-5 שנים בתפקידי ניהול, מתחומי ההכשרה המגוונים ביותר, המעוניינים להמשיך ולהתפתח בקריירה שלהם באמצעות פיתוח מיומנויות ניהוליות במנהל עסקים ובתפיסות השיווק העכשוויות המרכזיות.