ניהול אופנה במנהל עסקים - רב תואר
IFA Paris
מידע מפתח
תבחר מיקום
מיקום הקמפוס
Paris, צרפת
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
מְעוּרבָּב, למידה מרחוק, בקמפוס
מֶשֶׁך
24 - 24 חודשים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
EUR 14,800 / per year *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* דמי בקשה 150 אירו - שכר לימוד: 9500 אירו לתוכנית המקוונת
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
IFA Paris MBA מוסמך על ידי FEDE (Fédération Européenne Des Écoles)
- משך הזמן: תכנית באנגלית למשך 24 חודשים
- קמפוסים: פריז, איסטנבול
- פורמט: פריז או איסטנבול/פריז
- נקודות זכות EC: 120
- דמי בקשה: € 150
- שכר לימוד: 14,800 €
- מוגבל ל: 25 תלמידים בכיתה
"מבט מלא של 360 מעלות על עסקי אופנה"
מבוא
או מתמיד, אנשי מקצוע בתחום האופנה צריכים להפגין גמישות ויכולת הסתגלות לסביבה כלכלית קשה יותר, אך גם למגמות וצרכנים משתנים ולשינויים במערכת האופנה, עם דרישה גוברת לפרקטיקות עסקיות קיימות ואתיות יותר. חברות מחפשות מנהלים שיכולים לפתח חוויות מרתקות וחברתיות יותר כדי לעודד צרכנים להתחבר, ויכולים לנווט בביטחון אסטרטגיות חדשניות בסביבה דיגיטלית.
המוצע מאז 2008, ניהול אופנת ה- MBA שלנו שופץ לחלוטין על מנת לנצל את מלוא IFA Paris המורשת והתרבות התרבותית ואת המומחיות שלנו בטכנולוגיות חדישות ובהתאמת שיטות קיימא יותר לתעשיית האופנה.
העדיפות שלנו: לספק לבוגרינו את כישורי השיווק והניהול המעולים הנדרשים כדי לנווט בנוף המשתנה הזה. מכיוון שהתעשייה מתכוננת ליצור נישות נוספות לשמירה על רווחיות לטווח הארוך של המוצרים או השירותים שלה, פיתחנו שלוש מגמות אשר משיגות מיזוג בין הסאבואר-פייר המסורתי הצרפתי להבנה מעמיקה של הצרכים העתידיים של האופנה. הלבשה, תקשורת אופנה ותעשיית היוקרה:
- הלבשה (תוכנית זו)
- מוּתָרוּת
- כְּלֵי תִקְשׁוֹרֶת
עליית המדיה החברתית ביססה מחדש את מושגי האחריות והשקיפות כערכי ליבה שחברה שלנו צריכה לשמור. הרעיונות של גיוון, הכללה ושמירה על איכות הסביבה הועלו בצדק ממעמד של "אופנת אופנה" בלבד לסוגיות הכרחיות שיש לפתור.
האם האופנה כושלת אותנו? שאלה קשה לענות עליה מכיוון שהיא שמה את המותגים והצרכנים מול האחריות שלהם. למרות זאת, יש לנו חובה מוסרית לענות!
ה- MBA בניהול אופנה - בגדים גדולים, נבנה מחדש כדי להבטיח שהמועמדים יוכשרו להפוך למנהיגי תעשייה מודעים. היכולת לקרוא ולצפות לשינויים חברתיים, עומדת במרכז האסטרטגיה הפדגוגית המיושמת במסגרת תוכנית זו.
קורסי ה- MBA שלנו בנויים מתוך מחשבה על מסגרת ה- ECTS כפי שנקבעה על ידי אמנת בולוניה. עם סיום לימודיהם המשתתפים יאספו סך של 120 ECTS אותם יוכלו להעביר אם ירצו להמשיך את לימודיהם. תוכנית זו מאושרת גם על ידי FEDE (Fédération Européenne Des Écoles).
רוצה מידע נוסף על תוכנית MBA זו בדוא"ל? לחץ כאן → שלח לי מידע נוסף!
תוכנית MBA זו זמינה גם ללימוד מקוון באתר למידה מרחוק שלנו IFA Paris - למד באינטרנט. לכל המידע על הגרסה המקוונת המלאה של קורס זה, בקר ב: MBA אופנת ניהול - הלבשה גדולה (מקוון).
קבלה
תכנית לימודים
מבנה הקורס
שנה 1:
השנה הראשונה מוקדשת לרכישת מיומנויות וכישורי ליבה בסביבה כיתתית.
הכשרה אינטנסיבית ומעשית זו מועברת באמצעות מודולים נלמדים המאורגנים בארבע קבוצות מודולים.
שניים מהקבוצות של מודולים אלה מהווים את מרכיבי הליבה של MBA Fashion Management. זה משותף לכל שלושת המגמות (יוקרה, הלבשה, מדיה):
ניהול שיווקי
קיבוץ זה כולל סדרה של מודולים שיתוכננו ברצף על סמך המבנה של תוכנית שיווק. גוף הידע הכולל שירכשו התלמידים יכין אותם ל:
נתח אתגרים שיווקיים מורכבים על סמך מקרים מעשיים
הקצאת משאבים אסטרטגית להשגת יעדים שנקבעו מראש
יצירת DNA של מותגים המאפשרים השגת יתרון תחרותי בר קיימא.
בעיות בעסקים
היכולת להקשיב ולפרש את אותות השווקים היא מרכיב מרכזי של המנהלים של היום. צריך לטפח אותו ללא הרף. במסגרת קיבוץ מודול זה יגלו הסטודנטים את הייחודיות של תעשיית האופנה מנקודת מבט כלכלית ופיננסית.
בנוסף למודול הליבה, מגמת הלבשה זו מרוכזת סביב שתי קבוצות מודולים, המייצגות כמעט מחצית מתכנית הלימודים:
תהליכי אופנה
התלמידים מקבלים הבנה מעמיקה של כל שלבי הפעילות הלוגיסטית של בית אופנה, החל ממקור וקנייה, ועד קמעונאות והפצה.
בפיתוח קולקציות, התלמידים שקועים בסביבת סדנאות המאפשרת להם לקבל הכשרה אינטנסיבית ומעשית המבוססת על כל שלב פיתוח של קולקציית אופנה, מההתחלה ועד למסחור.
סביבת אופנה
קיבוץ מודול זה מכין את התלמידים שלנו לתת מענה לצרכים העתידיים של תעשיית אופנה תחרותית, בין אם זה אימוץ טכנולוגיות חדשות, יישום תהליכי איכות חדישים או התחשבות בתופעות אופנה עכשוויות.
שנה 2:
השנה השנייה מוקדשת ליישום והתנסות של מיומנויות אלו באמצעות השלמת התמחות חובה ופיתוח עבודת הגמר של Capstone, פרויקט ייחודי ואינדיווידואלי שחייב רבות ל- IFA Paris למידה באמצעות פדגוגיה.
בפרויקט Capstone, התלמידים צפויים ליצור קישור בין הידע בקורס לבין הבנתם המעשית של שיטות העבודה המומלצות העדכניות של התעשייה כדי להכין תוכנית מלאה למיזם עסקי.
לבסוף, מתחילתו ועד סיום הלימודים, וללא קשר למיקומם, סטודנטים לתארים מתקדמים של IFA Paris ייהנו מהתמיכה של מחלקה ייחודית בשם "מרכז הקריירה והבוגרים".
בהתבסס על שיתופי פעולה חזקים עם קבוצות כמו LVMH, Richemont או Kering, מרכז הקריירה והבוגרים יעניק גישה לאירועי השקת מותגים בלעדיים, תצוגות אופנה, תערוכות אמנות או תערוכות מקצועיות על מנת לבנות רשת מקצועית משל התלמידים.
נקודות זכות:
שנה 1: 60 ECTS
שיווק וניהול - 18 ECTS
נושאים עסקיים - 13 ECTS
תהליכי אופנה - 16 ECTS
סביבת אופנה - 13 ECTS
שנה ב': 60 ECTS
התמחות - 20 ECTS
פרויקט קפסטון - 40 ECTS
שכר לימוד בתוכנית
על בית הספר
שאלות
קורסים דומים
MBA גלובלי בעיצוב, אופנה ומוצרי יוקרה
- Bologna, איטליה