ניהול אופנה MBA - מגמת יוקרה
IFA Paris
מידע מפתח
תבחר מיקום
מיקום הקמפוס
Paris, צרפת
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
מְעוּרבָּב, למידה מרחוק, בקמפוס
מֶשֶׁך
24 - 24 חודשים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
EUR 14,800 / per year *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* דמי בקשה 150 אירו - שכר לימוד: 9500 אירו לתוכנית המקוונת
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
IFA Paris MBA מוסמך על ידי FEDE (Fédération Européenne Des Écoles)
- משך הזמן: תכנית באנגלית למשך 24 חודשים
- קמפוסים: פריז, איסטנבול
- פורמט*: פריז או איסטנבול/פריז
- נקודות זכות EC: 120
- דמי בקשה: € 150
- שכר לימוד: 14,800 €
- מוגבל ל: 25 תלמידים בכיתה
* זמינות הפורמטים עשויה להשתנות משנה לשנה
מבוא
יותר מתמיד, אנשי מקצוע בתחום האופנה צריכים להפגין גמישות ויכולת הסתגלות לסביבה כלכלית קשה יותר, אך גם למגמות וצרכנים משתנים ולשינויים במערכת האופנה, עם דרישה גוברת לפרקטיקות עסקיות בת קיימא ואתיות יותר. חברות מחפשות מנהלים שיכולים לפתח חוויות מרתקות וחברתיות יותר כדי לעודד צרכנים להתחבר, ויכולים לנווט בביטחון אסטרטגיות חדשניות בסביבה דיגיטלית.
המוצע מאז 2008, ניהול אופנת ה- MBA שלנו שופץ לחלוטין על מנת לנצל את מלוא IFA Paris המורשת והתרבות התרבותית ואת המומחיות שלנו בטכנולוגיות חדישות ובהתאמת שיטות קיימא יותר לתעשיית האופנה.
העדיפות שלנו: לספק לבוגרינו את כישורי השיווק והניהול המעולים הנדרשים כדי לנווט בנוף המשתנה הזה. מכיוון שהתעשייה מתכוננת ליצור נישות נוספות לשמירה על רווחיות לטווח הארוך של המוצרים או השירותים שלה, פיתחנו שלוש מגמות אשר משיגות מיזוג בין הסאבואר-פייר המסורתי הצרפתי להבנה מעמיקה של הצרכים העתידיים של האופנה. הלבשה, תקשורת אופנה ותעשיית היוקרה:
- יוקרה (תוכנית זו)
- הלבשה
- כְּלֵי תִקְשׁוֹרֶת
מוצרי יוקרה הוגדרו באופן מסורתי מנקודת המבט של הנדירות. חומרי גלם בלעדיים בשילוב אומנות מעודנת ואבות אבות הם תמריצי ערך שעוזרים לפקוד מחיר גבוה. הגדרה זו, למרות שהיא עדיין מקובלת, התפתחה באופן דרמטי מכיוון שמושגים כמו זמן, מרחב וניסיון קשורים כעת למושג המותרות.
הבעיה העיקרית בתעשייה היא להגדיר מחדש את מהותה. ישנן שתי השערות אפשריות:
- שינויים מבניים דוחפים את תעשיית היוקרה להשתנות ולהתפוצץ לאידיאולוגיות שונות, ולפעמים פרדוקסליות.
אוֹ, - שינויים מבניים דוחפים את תעשיית היוקרה ליזום הפחתה לערכיה המסורתיים והחילוניים, בחזרה לגרעין המקורי שלה.
ה- MBA בניהול אופנה - מגמת יוקרה נבנה מחדש כדי להבטיח שהמועמדים יגיעו לרמת זריזות אופטימלית המאפשרת להם לנווט את המשבר הקיומי שעוברת תעשיית היוקרה.
קורסי ה- MBA שלנו בנויים מתוך מחשבה על מסגרת ה- ECTS כפי שנקבעה על ידי אמנת בולוניה. עם סיום לימודיהם המשתתפים יאספו סך של 120 ECTS אותם יוכלו להעביר אם ירצו להמשיך את לימודיהם. תוכנית זו מאושרת גם על ידי FEDE (Fédération Européenne Des Écoles).
רוצה מידע נוסף על תוכנית MBA זו בדוא"ל? לחץ כאן → שלח לי מידע נוסף!
תוכנית MBA זו זמינה גם ללימוד מקוון באתר למידה מרחוק שלנו IFA Paris - למד באינטרנט. לכל המידע על הגירסה המקוונת המלאה של קורס זה, בקר ב: MBA Fashion Management - Luxury Luxury (Online).
קבלה
תכנית לימודים
מבנה הקורס
שנה 1:
השנה הראשונה מוקדשת לרכישת מיומנויות וכישורי ליבה בסביבה כיתתית.
הכשרה אינטנסיבית ומעשית זו מועברת באמצעות מודולים נלמדים המאורגנים בארבע קבוצות מודולים.
שניים מהקבוצות של מודולים אלה מהווים את מרכיבי הליבה של MBA Fashion Management. זה משותף לכל שלושת המגמות (יוקרה, הלבשה, מדיה):
ניהול שיווקי
קיבוץ זה כולל סדרה של מודולים שיתוכננו ברצף על סמך המבנה של תוכנית שיווק. גוף הידע הכולל שירכשו התלמידים יכין אותם ל:
נתח אתגרים שיווקיים מורכבים על סמך מקרים מעשיים
הקצאת משאבים אסטרטגית להשגת יעדים שנקבעו מראש
יצירת DNA של מותגים המאפשרים השגת יתרון תחרותי בר קיימא.
בעיות בעסקים
היכולת להקשיב ולפרש את אותות השווקים היא מרכיב מרכזי של המנהלים של היום. צריך לטפח אותו ללא הרף. במסגרת קיבוץ מודול זה יגלו הסטודנטים את הייחודיות של תעשיית האופנה מנקודת מבט כלכלית ופיננסית.
בנוסף למודול הליבה, מגמת יוקרה זו מתרכזת סביב שתי קבוצות מודולים, המייצגות כמעט מחצית מתכנית הלימודים:
תהליכי יוקרה
התלמידים מקבלים הבנה מעמיקה של התהליכים הכרוכים בייצור, סחורה והפצה של מוצרי יוקרה.
סגנון חיים יוקרתי
קיבוץ מודול סגנון חיים יוקרתי יאפשר לתלמידים שלנו לחוות תעשיות מגוונות ולתת להם תובנות ספציפיות יותר על כל אחד מהם. נושאים כמו הוט קוטור, תכשיטי יוקרה, תעשיית היופי או אירוח יכוסו על ידי מומחים מהמגזרים שידריכו את הסטודנטים בתהליך הגילוי שלהם.
שנה 2:
השנה השנייה מוקדשת ליישום והתנסות של מיומנויות אלו באמצעות השלמת התמחות חובה ופיתוח עבודת הגמר של Capstone, פרויקט ייחודי ואינדיווידואלי שחייב רבות ל- IFA Paris למידה באמצעות פדגוגיה.
בפרויקט Capstone, התלמידים צפויים ליצור קישור בין הידע בקורס לבין הבנתם המעשית של שיטות העבודה המומלצות העדכניות של התעשייה כדי להכין תוכנית מלאה למיזם עסקי.
לבסוף, מתחילתו ועד סיום הלימודים, וללא קשר למיקומם, סטודנטים לתארים מתקדמים של IFA Paris ייהנו מהתמיכה של מחלקה ייחודית בשם "מרכז הקריירה והבוגרים".
בהתבסס על שיתופי פעולה חזקים עם קבוצות כמו LVMH, Richemont או Kering, מרכז הקריירה והבוגרים יעניק גישה לאירועי השקת מותגים בלעדיים, תצוגות אופנה, תערוכות אמנות או תערוכות מקצועיות על מנת לבנות רשת מקצועית משל התלמידים.
נקודות זכות:
שנה 1: 60 ECTS
שיווק וניהול - 18 ECTS
נושאים עסקיים - 13 ECTS
תהליכי יוקרה - 9 ECTS
סגנון חיים יוקרתי - 20 ECTS
שנה ב': 60 ECTS
התמחות - 20 ECTS
פרויקט קפסטון - 40 ECTS
שכר לימוד בתוכנית
על בית הספר
שאלות
קורסים דומים
MBA בניהול מותגי יוקרה
- Montreux, שווייץ