Keystone logo

52 MBA גלובלי תוכניות ב לימודי עסקים 2024

מסננים

מסננים

  • MBA גלובלי
  • לימודי עסקים
תחומי לימוד
  • לימודי עסקים (52)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

    MBA גלובלי תוכניות ב לימודי עסקים

    אם אתה רוצה את כל היתרונות של להרוויח תואר שני במנהל עסקים, בתוספת ידע נרחב אף יותר, אז MBA העולמי יכול להיות בחירה מצוינת בשבילך. תואר זה יכול להיות כמעט בדיוק כמו MBA המסורתית, אבל עם יותר של דגש על איך מושגים ניתן להשתמש בעולם.

    מהו MBA גלובלי בלימודי עסקים? תואר זה בדרך כלל מכסה רבים של מושגים שונים המעורבים פועל או עובד עבור העסק. הקורסים יכולים לכלול נושאים כגון חשבונאות, ניהול משאבי אנוש ושיווק. אתה יכול גם ללמוד על החוק העסקי, תקשורת וקבלת החלטות. בסופו של דבר, אתה צריך לקבל הבנה של איך כל הרעיונות האלה לבוא יחד כדי ליצור עסק עובד.

    הקורסים שאתה להשלים עבור תואר זה יכול לתת לך הרבה מיומנויות שימושיות. אתה יכול להשתמש מיומנויות מנהיגות עסקית בחיי היומיום כדי לעזור לך להיות בטוחים יותר. אתה יכול גם לנצל את טכניקות התכנון כדי לסייע לך עם ארגון ומיומנות חשבונאית כדי לעזור לך להיות טוב יותר בטיפול הכסף שלך.

    עלות להרוויח MBA העולמי יכול להשתנות בהתאם למקום שבו אתה מחליט להשלים את הקורסים שלך. לקיחת שיעורים מקוונים עשוי לחסוך לך קצת כסף, אבל זה עדיין תלוי מה הספר לך להירשם.

    עם תואר זה אתה יכול להרוויח פוטנציאל ניהול עם חברה או ארגון גדול. כמה אפשרויות יכולות לכלול עבודה עבור הממשלה או בתחום הבריאות. התפקיד שלך בחברות אלה יכול להיות כל מספר תפקידים, כולל להיות מנהל משאבי אנוש, מנהל שיווק או מנהל שכר. בעל תואר שני יכול לעזור לך להרוויח עמדת ניהול בקלות רבה יותר מאשר אלה עם מעלות ברמה נמוכה יותר.

    A MBA גלובלי יכול להיות שנצברו באמצעות ההרשמה באוניברסיטה המסורתית או קורסים מקוונים. חפש את התוכנית שלך למטה פנה ישירות למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי הטופס להוביל.