MBA בניהול מותגי יוקרה
Glasgow Caledonian University, London (GCU London)
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
London, הממלכה המאוחדת
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
1 - 2 שָׁנָה
לִפְסוֹעַ
זמן מלא, משרה חלקית
שכר לימוד
GBP 16,800 / per year *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* זמן מלא
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
תוכנית MBA חדשנית זו מגיבה לדרישה גוברת למנהלים מיומנים עם הבנה מעמיקה של אסטרטגיות וכלים לניהול מותגי יוקרה.
התוכנית בונה על הצלחתו של שיווק מותגי היוקרה ב- MBA וממשיכה לספק פלטפורמה יוצאת דופן לחקר ההתפתחות של שוק היוקרה העולמי.
תוכנית ניהול מותגי היוקרה MBA מיועדת לצייד מועמדים בעלי ניסיון ניהולי רלוונטי עם ידע ומיומנויות מתקדמים כדי לעבור לשלב הבא בקריירה שלהם.
עיצוב התוכנית יסייע לתלמידים להשיג הבנה מעמיקה של מורכבות הניהול בהקשר של ארגוני יוקרה, במיוחד כאשר שוקי היוקרה ממשיכים להפוך לתחרותיים ורב ממדיים יותר, וצרכני היוקרה הופכים לקוטבים יותר.
יש דגש חזק לאורך כל התוכנית על איסוף וניתוח נתונים לתמיכה בקבלת החלטות מורכבת. התלמידים יפתחו את הכישורים האנליטיים הדרושים לבחינת מגוון רחב של נושאים המשפיעים על תחום היוקרה והיכולת לבנות פתרונות יצירתיים. למידה חווייתית פעילה תאפשר לתלמידים לפתח חשיבה אסטרטגית, מנהיגות, כישורים בין אישיים וקבוצתיים ותפיסה יזמית עמוקה יותר. יכולות לפתרון בעיות יטופחו גם באמצעות מקרי מקרה, משחקים עסקיים ופרויקט תדרוך חי, שנוצר בשותפות עם ארגוני יוקרה מובילים.
מותגי יוקרה ימשיכו להצליח באמצעות האלמנטים המרכזיים של אותנטיות, בלעדיות ואומנות, אך כיום יש לאזן אותם עם גישה ומידיות 24/7 ולשקף את ההתקדמות בטכנולוגיות הדיגיטליות והעוצמה הגוברת של הצרכן. ניהול מותגי היוקרה של MBA בוחן כיצד מותגי יוקרה צריכים למצוא דרכים חדשניות להתמודד עם הפשרה הקלאסית בין נדירות להתרחבות גלובלית.
קבלה
תכנית לימודים
מודולי ליבה
פרספקטיבות ותרגול יוקרה
נועד להעריך באופן ביקורתי את המורכבות של תפיסת היוקרה ואת האבולוציה של מגזר היוקרה העולמי. התלמידים ינתחו כיצד תפיסות של ערך יוקרה מתפתחות על פני הקשרים שונים של מוצר/שוק ויחקרו כיצד מאפיינים של צרכנים בודדים, הדינמיקה החברתית והגורמים הקשורים למותג משפיעים על החלטות לרכוש מוצרי יוקרה ושירותי יוקרה.
פיננסים וניהול הון
מפתחת מודעות ביקורתית לניהול עושר מודרני ומתבססת על החשיפה הקודמת של התלמידים לעקרונות וטכניקות של ניהול פיננסי. המודול יתמקד בכל שלושת ההיבטים העיקריים של ניהול עושר, שיהיו: יצירת עושר, שימור עושר והעברת עושר.
הפצת יוקרה וקמעונאות
מספק ניתוח ביקורתי של מגמות והתפתחויות ניהוליות ביחס לקמעונאות והפצה של מוצרי יוקרה ושירותי יוקרה. מימדים של חווית הקמעונאות היוקרתית נחשבים - עם דגש מיוחד על יצירת יתרון דיפרנציאלי באמצעות יצירת תדמית בחנות ושירות לקוחות.
מנהיגות אסטרטגית ואחריות חברתית
מאפשר לסטודנטים לנתח באופן ביקורתי את התפקידים שמנהלים ממלאים בגיבוש, יישום והערכת אסטרטגיה בתוך ארגונים במגזר היוקרה. מעודדים את התלמידים להרהר בחשיבותה של מנהיגות בפיתוח, הגנה וניצול יכולות אסטרטגיות בתוך ארגונים. המודול נועד לסייע לסטודנטים לקחת על עצמם תפקיד מנהיגותי משמעותי בקריירה העתידית שלהם במגזר היוקרה.
ניהול מותג אסטרטגי
בוחן את אופיו ותפקידו של המוצר מנקודת מבט של אספקת מותג וניסיון במגוון רחב של מגזרי יוקרה. הוא מדגיש את החשיבות של ניהול מותג יעיל במגזר מוצרי היוקרה והשירותים באמצעות התייחסות מפורטת של הספרות היחסית, הנתמכת בדוגמאות הקשריות.
היבטים משפטיים של ניהול מותג
מתמקד בהקשר של היבטי נישה של משפט כך שיהיו נגישים לאלה ללא לימוד משפטי קודם של דיני קניין רוחני או רגולציה. הוא מספק יסודות לחשיבה ביקורתית, אנליטית ויצירתית מבחינה משפטית תוך בחינת סוגיות משפטיות הקשורות לסימנים מסחריים, שמות מתחם, פטירה, זכויות עיצוב, זכויות פטנטים, זכויות יוצרים ונושאים הקשורים לתקני פרסום.
פרויקט מחקר: עיצוב ושיטות
מציג לסטודנטים גישות מחקר ומיומנויות ניהול זמן, החיוניים לפרויקט המחקר שלהם. המודול מספק ידע חיוני של עיצוב מחקר על פני תחומי מפתח ומאמץ פרספקטיבה ביקורתית בהשוואה וניגוד של מודלים מחקריים אלטרנטיביים.
מַסָה
המרכיב האחרון של התוכנית הוא עבודת הגמר, המספקת לך הזדמנות לעצב ולבצע חתיכת מחקר מקורי בתחום סלקטיבי של שיווק מותגי יוקרה. במסגרת המחקר, לסטודנטים יש הזדמנות ליישם תיאוריות, מושגים, תיאוריות ומסגרות שהוצגו במודולים שנלמדו בעבר. עבודת הגמר יכולה ללבוש אחת מ-3 צורות: פרויקט מחקר יישומי, פרויקט חקירה או פרויקט ייעוץ עסקי.
ללמד וללמוד
סטודנטים הלומדים ב-MBA ניהול מותגי יוקרה יהיו חלק מכיתה קטנה וממוקדת, שילוב של סטודנטים מקומיים ובינלאומיים החולקים מומחיות ניהולית ונהנים מהוראה של פרופסורים ברמה עולמית, עם ניסיון מחקר ומקצועי, כמו גם קשרים הדוקים לתעשייה.
הגיוון והניסיון שהביא כל אחד לכיתה הוא אחד מנקודות החוזק העיקריות של תואר שני במנהל עסקים ב- GCU London . התוכנית נועדה לקדם רשתות תמיכת עמיתים ושיתוף ידע בלתי פורמליות, לעזור להם להפוך ללומדים אפקטיביים, עצמאיים, לכל החיים. אקדמאים בינלאומיים מצרפת, ספרד, איטליה, טייוואן, סין וארה"ב ביקרו GCU London כדי לקבל תובנות לגבי ההוראה שלנו.
אפשרויות קריירה
הזדמנויות לבוגרים
בוגרי MBA קודמים המשיכו לבנות קריירות חזקות בתוך ארגונים מוכרים בעולם. הבוגרים הבינלאומיים שלנו המשיכו לצבור תעסוקה במדינות הולדתם באירופה, הודו, פקיסטן, ניגריה, קנדה, מקסיקו, אינדונזיה וסין.
על בית הספר
שאלות
קורסים דומים
MBA בניהול מותגי יוקרה
- Montreux, שווייץ