Keystone logo

תואר שני לבכירים במנהל עסקים EMBA תוכניות ב ניהול מערכות בריאות ב פנמה ל 2024

מסננים

מסננים

  • תואר שני לבכירים במנהל עסקים EMBA
  • שירותי בריאות
תחומי לימוד
    שירותי בריאות (0)לימודי אדריכלות (0)אופנה (0)אמנויות הבמה (0)לימודי אנרגיה (0)בנייה (0)לימודי הנדסה (0)חינוך (0)לימודי טכנולוגיה (0)כישורי חיים (0)
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

אין תוכניות העונות על קריטריוני החיפוש שלך. אנא צמצם את המסננים שלך.

Clear filters

תואר שני לבכירים במנהל עסקים EMBA תוכניות ב ניהול מערכות בריאות

תוכניות ניהול מערכות בריאות עשויות לספק לחוקרים את הידע, הניסיון והמומחיות הדרושים כדי להפוך למנהיגים במסגרת בית חולים. סטודנטים בתחום זה עשויים לבנות את מערכי המיומנויות ברמת המנהלים ואת יכולות קבלת ההחלטות שלהם כהכנה לתפקידי ניהול שירותי בריאות.

פנמה היא מדינה במרכז אמריקה עם חופים בשניהם הים הקריבי וצפון האוקיינוס ​​השקט. נוחות נסיעה ומגוון הרחב של חוויות של פנמה להפוך לאחד מיעדי התיירות המתעוררים האטרקטיביים ביותר בעולם. יש Universidad de Tecnologica פנמה (אוניברסיטה טכנולוגית של פנמה, האוניברסיטה הטובה ביותר בפנמה בהנדסה ותוכניות לוגיסטיקה) מרכז שפה שבו אתה יכול ללמוד ספרדית, אנגלית, צרפתית, גרמנית, יפניות שפות, קוריאנית, מנדרינית, איטלקי ורבים אחרות.

לאחר שהשגת תואר שני בעסקים ויש לי ידיים על ניסיון משמעותיים, הצעד הבא הוא MBA Executive (EMBA). תוכניות לשלב יסודות כגון כספים, חשבונאות ושיווק בלימודי מנהיגות כדי לקבל אותך לתפקידים בכירים וניהול ברמה גבוהה.