Keystone logo

10 תואר שני לבכירים במנהל עסקים EMBA תוכניות ב מינהל עסקים בינלאומי 2024

מסננים

מסננים

  • תואר שני לבכירים במנהל עסקים EMBA
  • לימודי עסקים
  • מנהל עסקים
  • מינהל עסקים בינלאומי
תחומי לימוד
  • לימודי עסקים (10)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

    תואר שני לבכירים במנהל עסקים EMBA תוכניות ב מינהל עסקים בינלאומי

    קבלת תואר שני במנהל עסקים יכול להיות החלטה לשנות את הקריירה. זה תואר רלוונטי עבור היום המודרני והוא מסוגל לפתוח הזדמנויות שיפור הקריירה כי כמה אישורים אחרים יכולים להציע. בין אם זה באקדמיה או בעולם התאגידים, בעל תואר שני במנהל עסקים מראה מעסיקים פוטנציאליים כי אתה מומחה בתחום הספציפי שלך של המחקר.

    מהו תואר שני במנהל עסקים בינלאומי? זה תואר בוגר שיכול להכשיר תלמידים להצליח כאנשי מקצוע עסקיים גלובליים. רוב התוכניות מציעות לתלמידים הזדמנות ללמוד שפות ותרבויות חדשות ולהיות בקיאות בכל ההיבטים של קנייה ומכירה ברחבי העולם. התלמידים יכולים להתכונן לשוק העולמי על ידי שילוב של קורסים עסקיים מסורתיים עם פרספקטיבה בין-תרבותית. בוגרי הם בדרך כלל מוכנים לעבוד בסביבה הגלובלית לשרת את התרבויות רבות בתוך הקהילות המקומיות שלהם.

    בוגרי תואר שני במינהל עסקים בינלאומיים מוכנים בדרך כלל להשתלט על הכלכלה העולמית. טכניקות המנהיגות, יכולות השפה הזרה, והכישורים הבינאישיים שנרכשו יכולים לעזור להניע את התלמידים לתפקידים בכירים בעולם ולתמוך בעיסוקים האישיים גם כן.

    עלות לקבל תואר שני במנהל עסקים ישתנה בהתאם למוסד וכך יהיה אורך התוכנית. התלמידים המעוניינים לשקול את כל המוסדות המציעים תוכניות כאלה נגד הצרכים שלהם כדי למצוא את התוכנית המתאימה להם.

    תואר שני במינהל עסקים בינלאומי יכול להכין את בוגריו לתפקידי הנהלה בכירים במסגרות עסקיות שבהן היכולת לעבוד בין תרבויות היא חיונית. באופן ספציפי, בוגרי יכול למלא תפקידים המשמשים מנהלי מוצר, מנהלי מכירות, מנהלי פיתוח עסקי, יועצים ניהול ומנהלי שרשרת האספקה. חלק מהתלמידים בוחרים להמשיך בתפקידי הוראה, בעוד שאחרים עשויים להחליט להקים חברות משלהם.

    מספר אוניברסיטאות ברחבי העולם מציעים תואר שני במינהל עסקים בינלאומיים. תלמידים פוטנציאליים יכולים לקחת שיעורים במשרה מלאה או חלקית, והם יכולים לבחור בין אפשרויות אישיות או באינטרנט או שילוב של שניהם. חפש את התוכנית שלך למטה פנה ישירות למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי הטופס להוביל.