Keystone logo
ארגנטינה

האוניברסיטאות הטובות ביותר עבור MBA תוכניות ב ארגנטינה 2024

מספר מוסדות: 122
    • Mendoza, ארגנטינה

    Aden מתמקדת בהכשרה ופיתוח מקצועי של מנהלי ומנהלי חברות, הן פנים אל פנים והן e-Learning. זה מאופיין בחדשנות של מודלים למידה שלה המכוונים ליישום מעשי ושימוש במתודולוגיות כיתתיות אינטראקטיביות, חוויתיות ומשחקיות, הנלמדות על ידי פרופסורים המעבירים את הניסיון הניהולי הרב שלהם ומעבירים שיטות עבודה מומלצות המיושמות בחברות ברחבי אמריקה. לטינית.

    • Pilar, ארגנטינה
    • Rosario, ארגנטינה

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Bologna, איטליה
    • Cesena, איטליה
    • + 4 יותר

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • 1906, ארגנטינה

    להיות בתחום החינוך פירושו להיות מוכן לשינוי, למידה היא תנועה מתמדת. אם נוסיף לתכונה חיונית זו את המהירות שאנו חווים בשינוי חברתי כיום, כאשר אנו מדברים על שיטת הוראה עלינו להתחיל לומר שהכל אפשרי. אנו מתחילים מהמובן מאליו: השפה מאפשרת לנו לתקשר. לכן, למידת שפה שנייה חייבת להיות התקשורת כציר העיקרי שלה. אנו גורמים לתלמידים שלנו לתקשר בספרדית, לשיטה שלנו יש דגש ברור על התקשורת. בנוסף למטרה דידקטית זו, אנו מאמינים בכוח הטבילה בקהילה של דוברי ספרדית. כאשר התלמידים שקועים בשפה שהוא רוצה ללמוד, כל מה שהם לומדים בכיתה חל כל הזמן בהקשרים שונים של החיים האמיתיים. חשיפה מתמדת זו מעבירה את הצורך במוטיבציה חזקה ולכן מגדילה מאוד את סיכויי הלמידה שלהם. ב- VOS אנו מנצלים את הכוח החינוכי של טבילה זו לשפה: אין מציאות לכאורה, אנו משתמשים במציאות בכל הכוח, הן בכיתה והן מחוצה לה (בלימוד אלקטרוני זה אפשרי גם: הטבילה הספרדית יכולה להיות כמעט במלואה מושגת באמצעות רשת חברתית). רכישת ידע זו ממשיכה בסדנאות שבועיות ופעילויות תרבות שהופכות כל יום להרפתקה תרבותית עם ספרדית. בתכנון הסילבוס החינוכי שלנו ובתכנון כל שיעור ספרדית, אנו מודעים מאוד לעובדה המכריעה כי "הלמידה הושפעה מטכנולוגיה". זה משנה את פרקטיקת ההוראה, את תפקיד התלמיד, מהי ידע ובעצם מה אנו עושים כדי שאנשים ילמדו.

    • Buenos Aires, ארגנטינה

    VisualRex מקוונת, באמצעות פלטפורמת VisualRex, מציעה לך את אחת החוויות הטובות ביותר של חינוך מקוון בתחום השתלות ותחומים קשורים אחרים. השירות זורם לפי דרישה, מה שמאפשר לך לעקוב אחר הקורסים שלך במכשירים שאתה רוצה וכאשר אתה רוצה. לאחר אישור הקורס המקוון, יש לך את האפשרות והיתרון של השתתפות בקורס מעשי אינטנסיבי בן שבוע (CPI), בו תיישם את כל מה שלמדת, ותניח בין 6 ל -12 שתלים על מטופלים. סטודנטים מקוונים, 10% בונוס על מדד והטבות אחרות.

    • La Plata, ארגנטינה

    אוניברסידד דל אסטה נולד בהקשר לאומי, אזורי ועולמי חדש, בהנחה של הרגע בהיסטוריה שהוא צריך לנסוע באחריות ובמחויבות האיתנה לפרש, להשתתף ולתרום לקונטקסט זה. האיכות באוניברסיטה שלנו נשמרת בחיפוש הקבוע אחר רמת המצוינות, שמירה על הזהות המוסדית, הרלוונטיות של התהליכים וההערכה הפנימית והחיצונית המתמשכת, המבוססת על ההבנה הדרושה של הסביבה שבה היא מוכנסת. סביבה מדעית ומחקרית, מרחב לשירותי חינוך והכשרה מתמשכת. האוניברסיטה שלנו מחויבת לאיכות ההוראה, מצוינות במחקר ותמיכה בכשרון, ביכולת ושוויון. הקלה וקידום גישה לחומרי מידע איכותיים לקריאה, התייעצות ולימוד והתמצאות קבועה, הדרכה ותמיכה מתמדת של מורים מומחים המתמקדים בייעוץ. אנו שואפים ליצור אזרחים ישרים, כשירים וביקורתיים, בעלי חזון רחב ורב תחומי, ולוקחים על עצמם את האחריות לתרום לעולם צודק ותומך יותר. אני שמח לברך אותך ברכב מידע ותקשורת זה בו תוכל ליזום ידע ומערכת יחסים שאנו מאחלים להן פורה ואינטנסיבי.

    • San Martín, ארגנטינה

    UNSAM היא אוניברסיטה לאומית, ציבורית וחופשית שהוקמה בשנת 1992. היא מציעה מגוון רחב של קריירות לתואר ראשון ובוגר, הן בתחום מדעי האדם והחברה והן במדעי הטבע והטבע. יותר מ -65% ממשאביו מיועדים לתחומי המדע והטכנולוגיה. תוך התמקדות במדיניות עבודה משותפת, היא מקיימת מערכות יחסים עם סוכנויות המקדמות מחקר מדעי והעברת טכנולוגיה. בריתותיה עם המועצה הלאומית למחקר מדעי וטכני (CONICET), הוועדה הלאומית לאנרגיה אטומית (CNEA), המכון הלאומי לטכנולוגיה תעשייתית (INTI) והמכון הלאומי לטכנולוגיה חקלאית (INTA), בין היתר, משפרות את ייצור תיאורטי, פיתוח המחקר שלהם והכשרת משאבי אנוש. בין הישגיו, הם כוללים שיבוט של בקר בקר טרנסגני לייצור חלב הדומה לאנושי ושיקום תרגיל הפלסטיק של ציור הקיר, מאת דוד אלפארו סיקירו. ל- UNSAM יש גם הוצאה לאור משלה (העולה על 100 כותרים שפורסמו) ועד כה חתמה על יותר מ -250 הסכמים עם אוניברסיטאות זרות לחילופי סטודנטים, מורים וחוקרים. מטה ממוקם במחוז גנרל סן מרטין, צפונית מערבית לעיר האוטונומית בואנוס איירס. קמפוס Miguelete, שנבנה על חוף רכבת ישן של יותר משני דונם, מהווה את אחת האטרקציות העיקריות של שטח בואנוס איירס מבחינת תכנון אדריכלי ושימור מורשת.

    • Salta Province, ארגנטינה

    האוניברסיטה הלאומית של סלטה היא מוסד למשפט ציבורי, אוטונומי ואוטרקטי, שמטרותיו הן קידום, הפצה ושמירה על התרבות. הוא ממלא מטרה זו במגע קבוע עם המחשבה האוניברסלית ושם לב במיוחד לבעיות האזור והמדינה. האוניברסיטה תורמת לפיתוח התרבות באמצעות מחקרים הומניסטיים, מחקר מדעי וטכנולוגי ויצירה אמנותית. הפצת רעיונות והישגים אמנותיים באמצעות הוראה ואמצעי התקשורת השונים של הידע. ייעוד האוניברסיטה הוא ייצור והעברת ידע, מדע ויישומיו ואמנויות. מטרתו העיקרית היא חינוך מנקודת מבט אתית. האוניברסיטה מחפשת את הגיבוש האינטגרלי וההרמוני של חברי הקהילה האוניברסיטאית, מורים, סטודנטים, בוגרים ואנשי תמיכה באוניברסיטה, ומשרה בהם את רוח הזיקות המוסרית והאחריות האתית והאזרחית. הוא מכשיר חוקרים, מורים ואנשי מקצוע מתאימים. היא מקיימת קשרים קבועים עם בוגריה באמצעות תהליך הכשרה מתמשך שמטרתו לעדכן ולשפר אותם, לקדם הוראה, מחקר ותרגול מקצועי המחויבים לבעיות המדינה והאזור. בתור הישות הממלכתית היא משתפת פעולה עם זיהוי ופתרון בעיות לאומיות ואזוריות, בהתאם לנורמות הספציפיות המסדירות את תפקידיה, מציגה את מסקנותיה, מספקת ייעוץ טכני ומשתתפת בפעילויות משותפות עם מוסדות מדינה ופרטיים באמצעות הסכמים. שיתוף פעולה. האוניברסיטה נטולת עניינים אידיאולוגיים, פוליטיים ודתיים, מבינה בעיות חברתיות, פוליטיות ואידיאולוגיות, ולומדת אותן מדעית. זה זר לכל עניין מגזרי או תפיסה דוגמטית. הוא מקדם גישה ביקורתית, ומבטיח בתוכו את חופש הביטוי הרחב ביותר. האוניברסיטה, בנוסף למשימה הספציפית שלה כמרכז מחקר ומחקר, מבקשת להפיץ את היתרונות של הפעולה התרבותית והחברתית שלה על ידי אינטראקציה עם הסביבה.

    • Bernal, ארגנטינה

    האוניברסיטה הלאומית בקילמס (UNQ לראשי התיבות שלה בספרדית) נוסדה בשנת 1989. היא ממוקמת בלב אזור המטרופולין הדרומי של בואנוס איירס, בברנל סיטי, קווילס. שלושה מיליון בני אדם חיים באזור זה, המרכז 20% ממפעלי התעשייה במדינה. כיום, UNQ מונה למעלה מאלף אלף סטודנטים, המתחלקים בין קורסי התואר השני וקורסי הלימוד לתואר שני. משימת האוניברסיטה היא ייצור, הוראה והעברת ידע באיכות הגבוהה ביותר, בסביבה של שוויון וגיוון. הפונקציות החיוניות של UNQ הן הוראה, מחקר, קורסי הרחבה, גיבוש משאבי אנוש, פיתוח טכנולוגי, חדשנות מוצרים וקידום תרבות.

    • Lomas de Zamora, ארגנטינה

    הוראת אוניברסיטה זו מוכרת בתחומים שונים. באמצעות כלים להערכת חומרים ומשאבי אנוש, אנו שומרים על סטנדרטים של מצוינות בקריירה שלנו, תוך קידום עדכון וביקורת תוכן ביקורתית.

    • José C. Paz, ארגנטינה

    האוניברסיטה הלאומית של חוזה קלמנטה פז (UNPAZ), ממוקמת בעיר חוסה סי פז, נוסדה בשנת 2009 על ידי חוק מס '26,577. UNPAZ מכיר בחינוך הגבוה כזכות חברתית בסיסית להתפתחות הכלכלית, החברתית והתרבותית של האזור ולחיזוק שלטון החוק והערכים הדמוקרטיים של העם. במובן זה, ייעודו הוא הוראה בהשכלה גבוהה, כמו גם ייצור והפצת ידע התורם להתפתחות האזור, ומעמיד את עצמו לשירות גיבוש ההון העצמי והפיתוח החברתי. החזון שלו הוא לקדם הון, הכללה והרחבת ההזדמנויות שההשכלה הגבוהה מציעה לקהילה המקומית. הערכים המעוררים אותה מבוססים על סולידריות כדרך במשימה לגבש גברים ונשים של יושרה, שכאנשים ואזרחים נושאים את האידיאלים הגבוהים ביותר שהומניזם מעלה ומסוגלים להעמיד את הידע שלהם לשירות. של החברה. הדמוקרטיה וצמיחת האנושות. מטרת בית לימודים זה היא להבטיח השכלה חינם לתואר ראשון וגישה לציבור, אוניברסיטה חופשית וחופשית, הבטחת שוויון הזדמנויות ואפשרויות, פיתוח פתיחות מרובה ללא כל אפליה כלפי כל מגזרי החברה. הגישה של כל אזרח לאוניברסיטה הציבורית מהווה זכות נרכשת. השכלה גבוהה לא צריכה להיות רק טובת ציבור וחברה, אלא זכות אדם אוניברסלית ואחריות המדינה.

    • Los Polvorines, ארגנטינה

    האוניברסיטה הלאומית לגנרל סרמינטו (UNGS) הוקמה ב- 20 במאי 1992, על פי חוק לאומי מס '24,082, ונוסדה בשנת 1993 כאשר מונה הרקטור המארגן רוברטו נואל דומק והוועדה המייעצת. UNGS חייב את שמו למפלגה דאז של הגנרל סרמינטו, שלימים בשנת 1994 חולקה לשלוש עיריות: סן מיגל, ז'וזה פז ומלווינס ארגנטינס. מאז הקמתה, אימצה האוניברסיטה כעיקרון את הקשר בין הכשרה, חקירה ביקורתית של הבעיות המשפיעות על החברה, וחיפוש אחר פעולות חלופיות להתגבר עליהן. UNGS מאורגן בארבעה מכוני מחקר והוראה בין תחומיים המבקשים להגיב לבעיות עכשוויות הקשורות לתעשייה, למדע, לעיר וידע. הם המכון למדעים, מכון הקונורבנו, מכון התעשייה והמכון להתפתחות האדם. ההיבט המרכזי בפעילותו הוא לתרום לדמוקרטיזציה של ההוראה, גישה לידע על ידי כל מגזרי החברה ולחיפוש אחר מצוינות אקדמית, בהנחה של אסטרטגיה פדגוגית המתמקדת בהבטחת הכשרה בסיסית וספציפית לתלמידים. במסגרת זו האוניברסיטה מציעה תארים חינם לתואר ראשון, תארים בעלי תוקף לאומי, מלגות לימוד, מלגות אקדמיות להכשרה בהוראה, מחקר, ניהול ושירותי קהילה, תמיכה אישית בהדרכה, ציבור ספריה מודרני ויעיל, וגישה חופשית ואיכות אקדמית איכותית מֶרחָב. קמפוס האוניברסיטה שלה ממוקם בחואן מריה גוטיירז 1150, העיר לוס פולבורינס, מאלווינס ארגנטינס, צפונית מערבית לבואנוס איירס רבתי.

    • Avenida Doctor Luis Gutniski, ארגנטינה

    חיי האוניברסיטה בפורמוזה מופיעים עם הקמת האוניברסיטה הלאומית בצפון מזרח, (UNNE -ב -14 בדצמבר 1956, על פי חוק צו 22,229), כמרכז אוניברסיטאי לכל האזור שכלל את מחוזות צ'אקו, קוררינטס , מיסיונות ופורמוזה. במציאות, פעילות האוניברסיטה תתחיל רק בפורמוסה עם הסכם שנחתם בין ממשלת המחוז והאוניברסיטה הלאומית בצפון מזרח. מאוחר יותר, ב -26 במרץ 1971, נחתם הסכם שבמסגרתו נוצר מכון אוניברסיטת פורמוסה, שהחל את פעילותו ב -21 באפריל 1971. המבנה הישן על פי החלטת הרקטורט מס '0375 מיום 14 במרץ 1974, המבוסס על החלטת שרים כאמור. לפי החלטת הרקטורט מס '2082 מספטמבר 1976, תפעול היחידות האקדמיות הקיימות (המכון האוניברסיטאי, הפקולטה למדעי החינוך החקלאי והפקולטה למשאבי טבע מתחדשים) מאוחדת בפקולטה למשאבי טבע מתחדשים, שבה להכתיב בצורה יציבה את הקריירה של הנדסת יער, יישום קריירות שונות במשרה מלאה בהתאם לצרכים המתעוררים. פעילויות אחרות באוניברסיטה היו מכוונות לסוכנים שכבר עבדו בתחומים אלה. זה היה המקרה של הקריירה של טכנאי מנהל הציבור או טכנאי בנקאות. המונח תכתיב של הפרופסורים שרשומם בוצע בתקופה שבין 1970 ל -1974 נבע מהצורך לענות על דרישות ספציפיות לאנשים שאינם פעילים, למרות שהרשמה לקריירה זו הייתה פתוחה בפני מועמדים אחרים. בשנת 1984, צוות ההוראה החל לפעול, בין הקריירות שנקבעו בהסכם. בשנת 1986, צוות ההוראה בחינוך מובחן וצוות ההוראה בביולוגיה החלו כקריירות יציבות, שנמשכות עד היום.

    • Córdoba, ארגנטינה

    באוניברסיטה הלאומית של קורדובה (UNC) יש אוכלוסיית סטודנטים המונה כ -136 אלף סטודנטים. מבחינה פיזית, היא תופסת שטח של 11.5 מיליון מטרים רבועים, מתוכם 1.37 מיליון בעיר קורדובה והיתר בפנים מחוז קורדובה. השטח המכוסה שלה עולה על 380 אלף מטרים רבועים. מופץ בין אוניברסיטת סיודד למרכז ההיסטורי של קורדובה, UNC - המכונה גם קאסה דה טרחו - כולל חמש עשרה פקולטות; שני בתי ספר תיכוניים; 145 מרכזי מחקר ומכונים; עשרים וחמש ספריות; שבעה עשר מוזיאונים; מעבדה למוצרי דם; שני בתי חולים; בנק דם; שני מצפים אסטרונומיים; שמורת טבע, ומערכת תקשורת מולטימדיה המורכבת משני ערוצי טלוויזיה, שני מכשירי רדיו (AM ו- FM) ופורטל חדשות.

    • Buenos Aires, ארגנטינה

    UNdeC הוא מוסד להשכלה גבוהה, ציבורי וחופשי, אחראי ומחויב לאיכות, רלוונטיות ושייכות לחברה הצ'יליאנית, למחוז ולאזור; נמרץ, יצירתי, וצומח כל הזמן. על אף שהאוניברסיטאות הלאומיות חייבות להגיב על לוגיקות תפעול ופרמטרים איכותיים השווים ביכולתם של כל חברי מערכת האוניברסיטה הלאומית, יש להם גם מחויבות גיאו -פוליטית. ההחלטה על הקמת אוניברסיטה מבוססת על השכנוע לחזק את הפיתוח של אזור זה.