17 תואר שני במנהל עסקים MBA תוכניות ב ניהול שיווק 2024

תואר שני במנהל עסקים MBA תוכניות ב ניהול שיווק 2024Filter
    • UK Online, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    18 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    London School of Business and Finance, בשיתוף עם האוניברסיטה הטלמטית הבינלאומית UNINETTUNO, גאה להציע את תוכנית ה-MBA העולמית המקוונת המוכרת שלהם לסטודנטים השאפתניים ביותר ברחבי העולם. תוכל להשיג מיומנויות מנהיגות וניהול מובילות באמצעות מבחר של 10 התמחויות, המעניקות לך את ההזדמנות להתאים את הקורס שלך כך שיתאים למטרותיך המקצועיות. 10 ההתמחויות שלנו כוללות: ניהול פיננסי; ניהול פרוייקט; ניהול נפט, גז ואנרגיה; חדשנות וניהול טכנולוגיה; ניהול סיכונים; בנקאות השקעות; ניהול מכירות; ניהול שיווקי; עסקים בינלאומיים; ייעוץ ניהולי.

    • Berlin, גרמניה
    • Dubai, איחוד האמירויות הערביות

    זמן מלא

    3 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    במסגרת תואר שני במנהל עסקים עם מודולים מיוחדים בניהול שיווק ב-UE, תעמיק את ההבנה שלך במסגרות המשפטיות והמדיניות שיכולות להיות להן השפעה משמעותית על החלטות שיווקיות. תהיה לך סמכות לפתח אסטרטגיות שמבטיחות לא רק הצלחה מסחרית אלא גם עמידה בתקנות הרלוונטיות.

    • Madrid, ספרד

    זמן מלא

    9 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Sharjah, איחוד האמירויות הערביות

    זמן מלא

    12 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תוכנית בעלת הסמכה מלאה ומוכרת בינלאומית, MBA לשנה זו בניהול שיווק מיועדת לאנשי מקצוע בניהול מתקדם בקריירה. התוכנית תתכונן לתפקידים בניהול שיווק, פיתוח עסקי, ניתוח שיווק, שיווק דיגיטלי ועסקים דיגיטליים.

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    ה-MBA שלנו מספק בסיס איתן בניהול שיווק, הכולל פרויקטים מרתקים. תהיה לך הגמישות לעקוב אחר תחומי העניין המקצועיים שלך ולעסוק במגזר שבחרת, מקמעונאות ונסיעות ועד שירותים מקצועיים ומודלים של נתונים.

    • Online

    זמן מלא, משרה חלקית

    18 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    כל יום אנו חווים את תוצאות השיווק בסביבתנו. חשוב לתת השראה לאנשים ולעקוב אחר הצרכים שלהם. IU Online מכין אותך עם תואר MBA בשיווק בצורה מיטבית לקריירה בתעשיית הפרסום הבינלאומית. אתה תפתח מיומנויות חדשות בתחומים כמו מיתוג בינלאומי ושיווק קשרי לקוחות ותרחיב את הידע שלך כדי להיות מוכן בצורה מיטבית לקריירה העתידית שלך. עם IU, אתה יכול ללמוד 100% באינטרנט, בקמפוס, או לעבור בין שניהם עם אפשרות הלימודים הגמישה החדשה שלנו.

    • Paris, צרפת
    • Bordeaux, צרפת
    • + 5 more

    בקמפוס

    צָרְפָתִית

    MBA שיווק, ניהול מותגים וחדשנות בכדי להכיר את פונקציות השיווק החדשות שבמרכזם הידע המדויק של ציפיות הלקוחות והגישות של חדשנות שיווקית כדי להבדיל את עצמה ממתחרותיה, להשיג שווקים חדשים ולהבטיח את קיימותה.

    • Online USA

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר שני במנהל עסקים בתחום השיווק מעניק לסטודנטים אפשרות לעלות לתפקידי מנהיגות בניהול כללי, רפואי וייעוץ ניהולי.

    • Dubai, איחוד האמירויות הערביות

    משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    קורס זה מקנה ובוחן את תפקידו של מחקר שיווקי במאמץ השיווקי הכולל, בתהליך המחקר ובגישות / הטכניקות הנפוצות ביותר. התלמידים בוחנים את צרכי המידע של המשווקים, מפתחים את תהליך המחקר ודנים בטכניקות דגימה ובשיטות איסוף נתונים של נתונים ראשוניים; לדון ולהעריך צורות שונות של מדיה חדשה ולקבוע את השימושים, היתרונות והחסרונות שלהם, להבין את החשיבות של ידע ברור ו"מושלם "אודות הרעיון או המוצר והזהות שלך.

    • Dehradun, הודו

    תואר שני במנהל עסקים עם התמחות במשאבי אנוש / ניהול שיווק / ניהול כספים / ניהול תפעול

    • San Juan, פוארטו ריקו

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    בקמפוס

    ספרדית

    כל התוכניות האקדמיות שלנו מורשות על ידי מועצת החינוך בפורטו ריקו (CEPR) ומוסמכות על ידי ועדת מדינות התיכון להשכלה גבוהה (MSCHE) ועל ידי מועצת ההסמכה לבתי ספר לעסקים ותוכניות (ACBSP).

    • Prague, צ'כיה

    משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    התוכנית לניהול שיווק ועסקים בינלאומיים ב- CEMI מתאימה לכל המנהלים העוסקים בפעילויות עסקיות ושיווק בינלאומיות בחברות בכל הגדלים ובכל התחומים. זוהי תוכנית של שני סמסטרים, הנלמדת באנגלית, באופן מקוון לחלוטין. הוא מכיל 10 מודולי לימוד.

  • זמן מלא

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    התמחות שיווק MBA מכין אותך להבין טוב יותר את האסטרטגיות הקשורות ביצירת ערך הלקוח. תוכל להרחיב את כישורי השיווק היזמי שלך, ולחזק את הכישורים האנליטיים שלך. אתה תוצג בפני העולם המשתנה במהירות של תקשורת שיווקית ומדיה דיגיטלית שמשנה את האופן שבו לקוחות מתעסקים עם מותגים.

    • Pleasanton, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    12 חודשים

    מְעוּרבָּב, למידה מרחוק

    אנגלית

    תוכנית ה- MBA מואצת של ה- ATMU שואפת לגשר על הפער בין הידע התיאורטי לבין היישום האסטרטגי, תוך התמקדות בפתרונות עמיתים וביישום באתר. בוגרי תכנית זו ייחשפו לכל הפעולות הנדרשות של ארגון פונקציונלי, לרבות אך לא רק: שיווק, כספים, חשבונאות, תפעול ומשאבי אנוש. תחת חסותו של הסגל העולמי, שנבחר עם ניסיון רב בעולם האמיתי הן האקדמיה והן בתעשייה, סטודנטים ATMU ייחשפו המומחיות כי הוא מזג ידי מיומנות בחיים האמיתיים.

    • Birmingham, ארצות הברית
    • Fairfax, ארצות הברית

    משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    תוכנית הלימודים משלבת תיאוריה ניהול חוויית העולם האמיתי מעשית אתה צריך להיות סחירים יותר בעולם העסקים של היום