692 תואר שני במנהל עסקים MBA תוכניות ב ארצות הברית for 2024

תואר שני במנהל עסקים MBA תוכניות ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Dayton, ארצות הברית
    • Online USA

    זמן מלא

    12 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    עם UDayton , סטודנטים עם רקע עסקי יכולים לקבל את התואר תוך 12-15 חודשים בלבד תוך שהם עובדים במשרה מלאה. זמינים פטור מ-GMAT; חובה לתואר ראשון.

    • Syracuse, ארצות הברית
    • Online USA

    זמן מלא

    24 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    MBA@Syracuse, Syracuse University , מאפשר לאנשי מקצוע עובדים ליצור קשרים ולקדם את הקריירה שלהם תוך 24 חודשים בלבד. זמינים פטור מ-GMAT, חובה תואר ראשון.

    • Online USA

    זמן מלא

    18 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תוכנית ה-MBA המקוונת המדורגת הגבוהה ביותר של UNC Kenan-Flagler מעצבת מנהיגים זריזים באינטרנט כבר למעלה מעשור. תפתח גישה למנהיגות המשקפת את הערכים שלך, מעצימה את החוזקות שלך וממצבת אותך להצלחה באמצעות קורסים מאתגרים, חוויות למידה גלובליות ואימון קריירה מסור. זמינים פטור מ-GMAT.

    • Minneapolis, ארצות הברית

    משרה חלקית

    30 חודשים

    מְעוּרבָּב

    אנגלית

    התבלט בשוק העבודה התחרותי עם תואר שני במנהל עסקים במשרה חלקית הניתן להתאמה אישית מבית הספר לניהול קרלסון באוניברסיטת מינסוטה. קח שיעורים באמצעות שילוב של קורסים אישיים ומקוונים והתאם את התואר שלך עם קורסי בחירה ממוקדים. תהיה לך גישה לחבילת שירותי הקריירה המלאה שלנו ותזכה בתואר שלך מבית ספר לעסקים בדירוג העליון תוך שנתיים וחצי בלבד. בין אם אתה מתקדם קריירה או משנה, התוכנית שלנו עוזרת לך להשיג את המטרות שלך.

    • South Orange, ארצות הברית

    משרה חלקית

    36 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    באמצעות תוכניות מקוונות כגון אדוננו במינהל עסקים, אנו מציעים סביבה מאתגרת מבחינה אינטלקטואלית, חוויות של העולם האמיתי ותמיכה של קהילה קרובה, המניעה מוחות גדולים.

    • San Antonio, ארצות הברית

    משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    MBA המקוון של גבירתנו של אוניברסיטת לייק מציעה תוכנית הלימודים קפדנית המשלבת תשומת לב אישית מן הפקולטה שלנו, הוראה ביישומים המעשיים של התיאוריה העסקית והאסטרטגיה, וגישה מתקדמת צופה את הצרכים הנוכחיים והעתידיים. מוכר על ידי ACBSP, תוכנית זו באינטרנט מיועדת לתלמידים עסוקים שרוצים להמשיך לעמוד בהתחייבויות המקצועיות והאישיות שלהם. בחר מתוך שתי התמחויות ניהול בריאות וניהול.

    • Online USA

    זמן מלא, משרה חלקית

    12 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    ניתן להשלים את התואר השני במנהל עסקים מקוון מאוניברסיטת קלווין לפי לוח הזמנים שלך תוך שנה אחת בלבד. באמצעות תוכנית לימודים מואצת המבוססת על ערכים נוצריים, התוכנית מספקת מיומנויות מעשיות לנושאים עסקיים בעולם האמיתי, בתוספת תמיכה והדרכה אישית ממחנכים בעלי ניסיון בתעשייה. התוכנית מציעה שני ריכוזים אופציונליים שנועדו לספק יתרון תחרותי בקריירה שלך.

    • Charlotte, ארצות הברית

    משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תוכנית MBA מקוון באוניברסיטת קווינס אוניברסיטת שרלוט בנוי על בסיס של עקרונות מנהיגות ואיך הם משתלבים עם מושגים עסקיים הליבה כמו תכנון אסטרטגי, התנהגות ארגונית, כספים ושיווק.

    • Marshall, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    למידה מרחוק

    אנגלית

    הצטרף לקהילה של לומדים גלובליים עם MBA מקוון מאוניברסיטת Southwest Minnesota State University . תוכנית זו מועברת כולה באופן מקוון באמצעות פלטפורמת למידה וירטואלית, המאפשרת לך להמשיך ב-MBA תוך שמירה על התחייבויות אחרות שלך. בחר ריכוז ביזמות, ניהול כללי, מנהיגות ארגונית, עסקים ומנהיגות בינלאומיים, שיווק, אירוח, משאבי אנוש או ניהול בריאות.

    • Online USA

    זמן מלא, משרה חלקית

    למידה מרחוק

    אנגלית

    המאסטר המקוון במנהל עסקים (MBA) המוסמך על ידי ACBSP מאוניברסיטת Rivier מציע ארבעה ריכוזים כך שתוכל להתבלט כמוביל בתפקידים המבוקשים ביותר. בחר בין ניהול IT, ניהול שירותי בריאות, שיווק וניהול.

    • Queens, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    18 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תוכנית הלימודים הבין-אוניברסיטאית המקוונת של מכללת סנט-ג'ובין שבניו-יורק, מדגישה את הידע העסקי הרחב שמכין את התלמידים לתהליכי קבלת החלטות בתפקידים שונים בארגונים.

    • Fairfax, ארצות הברית

    משרה חלקית

    33 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    מתן מיומנות מגוונת להגדיר עם פרספקטיבה גלובלית, MBA המקוון של ג 'ורג' מייסון נותן לסטודנטים את האישורים והביטחון כדי להניח תפקידים קריטיים מנהיגות במוסדות עסקיים, ממשלתיים ומוסדות ציבוריים ברחבי העולם. קורסים זמינים באופן מקוון לחלוטין מיועדים לתלמידים עסוקים, מקצועיים.

    • Rock Hill, ארצות הברית

    משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    התוכנית לתואר שני במנהל עסקים מקוון באוניברסיטת ווינטרופ מאפשרת לסטודנטים להוביל בשכנוע בתפקידיהם הנוכחיים והעתידיים. למדו בתוכנית מוכרת AACSB מחמירה הנלמדת על ידי סגל ייעודי המחויב להצלחתכם. בוגר יכולת וביטחון לפתור את האתגרים העסקיים הקשים ביותר של ימינו.

    • Online USA

    זמן מלא, משרה חלקית

    36 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    זכה בשני תארים שני והיה מוכן באופן ייחודי להוביל בתחום הבריאות עם תואר שני MSN - MBA מאוניברסיטת קרלו. בתכנית זו עם תושבות נמוכה, התלמידים שומרים על גמישות תוך פיתוח מיומנויות במנהיגות וחינוך וכן לימוד מומחיות עסקית, ערכים ואתיקה. תוך 36 חודשים בלבד, סטודנטים יכולים לסיים את לימודיהם מוכנים לתפוס עמדות מנהיגות בחינוך ומנהיגות, ניהול וניהול שירותי בריאות.

    • Online USA

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    השלם את ה-MBA המקוון שלך תוך שנה אחת עם האוניברסיטה המתודיסטית. הגדל את המשכורת שלך, הקדם או שנה את הקריירה שלך, וקבל את הכישורים הדרושים לתחומים כמו שיווק, בנקאות השקעות, תפעול, ניהול, יזמות ייעוץ ועוד בתוכנית גמישה זו במחיר תחרותי. בית הספר לעסקים של ריבס מוסמך ארצית על ידי מועצת ההסמכה לבתי ספר ותוכניות לעסקים (ACBSP) כדי להציע תואר שני במנהל עסקים.