30 תואר שני במנהל עסקים MBA תוכניות ב שיווק ב ארצות הברית for 2024

תואר שני במנהל עסקים MBA תוכניות ב שיווק ב ארצות הברית for 2024Filter
    • South Orange, ארצות הברית

    משרה חלקית

    36 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    באמצעות תוכניות מקוונות כגון אדוננו במינהל עסקים, אנו מציעים סביבה מאתגרת מבחינה אינטלקטואלית, חוויות של העולם האמיתי ותמיכה של קהילה קרובה, המניעה מוחות גדולים.

    • Online USA

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    המאסטר המקוון המוסמך על ידי ACBSP במנהל עסקים (MBA) בשיווק מאוניברסיטת Rivier מלמד אותך איך להתבלט כמובילי שיווק. למד כיצד ליצור קמפיינים שיווקיים דיגיטליים בצורה הטובה ביותר, להשתמש באנליטיקה בקבלת החלטות, לנהל מכירות ולפתח ולנהל מותג.

    • Rock Hill, ארצות הברית

    משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    התוכנית לתואר שני במנהל עסקים מקוון באוניברסיטת ווינטרופ עם ריכוז בשיווק בוחנת נושאים הכוללים תחרותיות עולמית, מסחר אלקטרוני, כתיבת תכניות עסקיות, התנהגות קונים, מחקר שיווקי ונושאי שיווק אחרים. בוגרים רבים עוברים עבור ארגונים כמו משרדי פרסום ומחלקות שיווק ארגוני.

    • Livingston, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    המאסטר המקוון למנהל עסקים של אוניברסיטת ווסט אלבמה יכין אותך לקידום הקריירה שלך תוך כדי חידוד כישוריך במגוון רחב של נושאים עסקיים בסיסיים. עם מספר ריכוזי תוכנית, תסיים הכשרה מיוחדת בתחום המתאים ליעדי הקריירה שלך.

    • Fort Lauderdale, ארצות הברית

    זמן מלא

    18 חודשים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    ההישרדות של כמעט כל מפעל - רווח ועמותות כאחד - תלויה בשיווק יעיל. בנה הבנה מוצקה של דיסציפלינה זו ותגיע למקומות, ללא קשר למומחיות או לתעשייה שבחרת. עם ה-MBA שלך בשיווק, תלמד כיצד לייצר ביקוש למוצר או שירות. מצא לקוחות חדשים רווחיים והפסק מהנוכחיים לעזוב. אתה תכסה אסטרטגיית תמחור ומקסום רווחים. ומקם את עצמך להצלחה ארגונית או יזמית חזקה יותר.

    • South Orange, ארצות הברית

    זמן מלא

    5 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Rutherford, ארצות הברית

    זמן מלא

    5 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    בית הספר לעסקים שמח להציע כמה תוכניות עסקיות משולבות לחמש שנים המאפשרות לך להרוויח גם את התואר הראשון וגם ב-MBA תוך חמש שנים בלבד - קבל התחלת הקריירה המקצועית שלך על ידי פיתוח מיומנויות ניהול מתקדמות. (דוגמאות: BS חשבונאות/MBA, BS מנהל עסקים/MBA, BS Management/MBA, BS Marketing/MBA, BS Healthcare Administration/MBA)

    • Davie, ארצות הברית

    זמן מלא

    18 חודשים

    למידה מרחוק

    ספרדית

    תואר שני במנהל עסקים עם ריכוז בשיווק דיגיטלי הוא תוכנית מיוחדת העוסקת ביסודות השיווק המיושמים במדעי המוח ובקשר שלה עם בחירת הצרכן, כאשר הסטודנטים ישתמשו בכמה אסטרטגיות בסיסיות המשמשות בתחום שיווק נוירו. הם ישתמשו בכלים הפרקטיים הדרושים לפיתוח אסטרטגיות שיווק ותקשורת דיגיטליות מקיפות וטקטיקות שמטרתן ליישר את יעדי העסק והשיווק של הארגון.

    • Campbellsville, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    מוסמך על ידי מועצת ההסמכה הבינלאומית לחינוך עסקי (IACBE), המאסטר המקוון למנהל עסקים - תכנית שיווק מאוניברסיטת קמפבלוויל מאתגר אנשים להפוך את רעיונותיהם למציאות באמצעות טכניקות שיווק חדשניות.

    • Russellville, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    המוקד של תוכנית ה- MBA באוניברסיטת Arkansas Tech University הוא להכין אתכם לקריירה עסקית עם ניתוח מידע וכישורי קבלת החלטות מנהלים הנחוצים בעולם העסקים המהיר של היום. אם אתה מעוניין לשפר את הקריירה העסקית או הלא עיסקית שלך או שאתה בוחן עמדת אחריות מול המעסיק הנוכחי שלך, יתכן שאתה מעוניין להגיש בקשה לתכנית זו. התוכנית לתואר שני במנהל עסקים (MBA) באוניברסיטת Arkansas Tech University מספקת תוכנית עסקית לתארים מתקדמים לסטודנטים המעוניינים להמשיך את השכלתם בעסקים מעבר לתואר הראשון. התוכנית מציעה, מסלול MBA כללי, תואר שני במנהל עסקים עם ריכוז נתונים עסקיים, ותואר שני במנהל עסקים עם ריכוז שיווק דיגיטלי. כל קורסי ה- MBA מוצעים ברשת. מטרת התוכנית היא להכין סטודנטים לקריירה עסקית מצליחה בתפקידי ניהול ומנהיגות בדגש על עזרה לתלמידים לפתח מידע חשוב, יכולות אנליטיות וכישורי קבלת החלטות מונחות נתונים.

    • Danville, ארצות הברית

    זמן מלא

    למידה מרחוק

    אנגלית

    שפר את מיומנות השיווק שלך כדי לעמוד בקצב האתגרים העסקיים הגלובליים של ימינו עם תואר שני במנהל עסקים מקוונים שיווק. להרוויח תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק (MBA-MKT).

    • USA Online, ארצות הברית

    משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    MBA מוכר בעולם כהסמכה המתאימה ביותר כדי להכין אנשי עסקים לקריירה מוצלחת בקאדרים הבכירים של organisations.An MBA שלהם משפר את מיומנויות ניהול של משתתפים ונושאים מחקר חדשניים לפתוח ידע חדש שמנחה את מנהיגים המתפתחים באופן יצירתי כדי לשחק ברור ערך-הוספת תפקיד בארגונים שלהם.

    • University Heights, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התלמידים ילמדו על מגוון נושאים תחת מטריית השיווק, לרבות ניתוח ותכנון שיווקי, וכן את עקרונות המחקר השיווקי והתנהגות הצרכנים. הקורסים יכסו גם נושאים כמו פיתוח וניהול מותגים, אסטרטגיות תמחור ושימוש בערוצי שיווק שונים ובכלי תקשורת.

    • Online USA

    משרה חלקית

    36 שעה (ות

    למידה מרחוק

    אנגלית

    הבנה וציפייה של התנהגות צרכנים, ביצוע מחקרי שוק כמותיים ואיכותיים והובלת קמפיינים שיווקיים אסטרטגיים הם חלק מהמשימות הקשורות לקריירה בשיווק. על ידי התמקדות בפיתוח כישורי מנהיגות הדרושים להנעת אסטרטגיית השיווק של ארגון, התואר השני במנהל עסקים מקוון של Columbia Southern University עם ריכוז בשיווק מצייד את התלמידים בכישורים להוביל יוזמות אלו בתוך ארגון.

    • Worcester, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תהליך ניהול מוצר מוצלח כולל חזון, אסטרטגיה ופיתוח מוצר ושילובם באסטרטגיית יציאה לשוק ומיתוג יעילה. התמחויות ה-MBA של WPI בניהול מוצר ושיווק יעזרו לך ללמוד וליישם אסטרטגיה מונעת נתונים כדי להנחות תכנון וביצוע יעילים להשגת חזון המוצר והיעדים הארגוניים. מיומנויות ואסטרטגיות אלו יאפשרו לך להפוך למנהלי מוצר ושיווק יעילים.