10 תואר שני במנהל עסקים MBA תוכניות ב שיווק ב גרמניה for 2024

תואר שני במנהל עסקים MBA תוכניות ב שיווק ב גרמניה for 2024Filter
    • Berlin, גרמניה

    זמן מלא

    18 חודשים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    תכנית הלימודים של IU למנהל עסקים בשיווק בינלאומי מעניקה לסטודנטים יתרון תחרותי בסביבה העסקית המשתנה במהירות והמגוונת של ימינו על ידי מתן בסיס להבנת שווקים, יריבים, תיקי מוצרים והתנהגות לקוחות מנקודת מבט ניהולית בינלאומית וחזקה. התלמידים יחדדו את כישורי היזמות שלהם וילמדו על ההתקדמות האחרונה בטכניקות שיווק דיגיטלי, פרסום ומדיה מאנשי מקצוע בתעשייה עם לפחות 3 שנות ניסיון, ויכינו אותם לעתיד בשיווק בינלאומי.

    • Online

    זמן מלא, משרה חלקית

    18 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    יש לך תשוקה לשיווק ועסקים? אז MBA זה בשיווק בינלאומי הוא תוכנית הלימודים המתאימה לך. תלמד כיצד ליצור ערך עסקי באמצעות אסטרטגיות שיווק מוצלחות. כמו כן, תקבל את המיומנויות והידע לניהול יעיל של צוותים. עם תואר שני בשיווק מקוון ב-IU, תלמד עם חשיבה בינלאומית ותתמקד באסטרטגיות מיתוג גלובליות. למד באינטרנט ותיהנה מגמישות מלאה.

    • Munich, גרמניה
    • Berlin, גרמניה

    זמן מלא

    3 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    האם אתה בחיים המקצועיים כבר זמן מה והיית רוצה להשיג יותר? תואר MBA בשיווק מכין אותך לתפקיד מאתגר בסוכנות, רשות ציבורית או חברה. או שאתה בוחר בדרך לעבודה עצמאית והופך לבוס משלך - ה-MBA בשיווק נותן לך את הכלים לעשות זאת.

    • Barcelona, ספרד
    • Geneva, שווייץ
    • + 1 more

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    שיווק מוצרים ושירותים הוא היבט חשוב בכל עסק. הבנת צרכי הצרכנים והצגה יעילה של חברה הם המפתח להצלחתה. תוכנית זו מספקת את המסגרת להבנת שווקים, מתחרים, תיקי מוצרים והתנהגות צרכנים מנקודת מבט בינלאומית. תלמד על ההתפתחויות האחרונות באסטרטגיות שיווק אלקטרוני, פרסום ומדיה כדי להכין אותך לקריירה בשיווק בינלאומי.

    • Berlin, גרמניה
    • Dubai, איחוד האמירויות הערביות

    זמן מלא

    3 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    במסגרת תואר שני במנהל עסקים עם מודולים מיוחדים בניהול שיווק ב-UE, תעמיק את ההבנה שלך במסגרות המשפטיות והמדיניות שיכולות להיות להן השפעה משמעותית על החלטות שיווקיות. תהיה לך סמכות לפתח אסטרטגיות שמבטיחות לא רק הצלחה מסחרית אלא גם עמידה בתקנות הרלוונטיות.

    • Berlin, גרמניה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    לימודי תואר שני במנהל עסקים הם דרך מצוינת לשפר את הפרופיל שלך, לפתח כישורי ניהול וללמוד כיצד לקחת את העסק שלך לשלב הבא. על ידי בעל הכשרה עסקית יקרת ערך זו, תוכל לפתח את הכישורים הדרושים להאיץ את הקריירה והעסק שלך, ולעזור לך לאבטח תפקידים בכירים יותר, שכר טוב יותר ושפע של הזדמנויות. המודולים כוללים: שיווק גלובלי בעידן הדיגיטלי, הנהלת חשבונות לקבלת החלטות, אסטרטגיה לחדשנות ויזמות וכן ניהול הון אנושי. התלמידים יכולים גם לבחור מתוך מגוון התמחויות כגון: כספים, שיווק דיגיטלי, ניהול פרויקטים וניהול שירותי בריאות.

    • Online Spain
    • Online Switzerland
    • + 1 more

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    בוגרי MBA בשיווק בינלאומי של האיחוד האירופי מבוקשים על ידי תאגידים בעלי פרופיל גבוה וסוכנויות גלובליות הן בשל הידע והן מהניסיון הבינלאומי שלהם. לאורך התכנית נחשפים התלמידים לתכנית לימודים מעשית הכוללת ניהול ערוצי הפצה, תקשורת משולבת והתנהגות צרכנים.

    • Reutlingen, גרמניה

    זמן מלא

    3 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    MBA ניהול בינלאומי - שיווק מבוסס נתונים. ה-ESB MBA באוניברסיטת רויטלינגן מציע שילוב מרתק של ידע תיאורטי ומיומנויות מעשיות כדי לצייד מנהיגי שיווק עתידיים. התלמידים נלמדים במגוון רחב של נושאים, החל מהיסודות של השיווק הדיגיטלי ועד ליישומים של בינה מלאכותית באמצעות שיטות הוראה אינטראקטיביות, שיתוף פעולה בפרויקטים ומקרי מקרים בעולם האמיתי.

    • Bremen, גרמניה

    זמן מלא

    3 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Online

    זמן מלא, משרה חלקית

    18 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    כל יום אנו חווים את תוצאות השיווק בסביבתנו. חשוב לתת השראה לאנשים ולעקוב אחר הצרכים שלהם. IU Online מכין אותך עם תואר MBA בשיווק בצורה מיטבית לקריירה בתעשיית הפרסום הבינלאומית. אתה תפתח מיומנויות חדשות בתחומים כמו מיתוג בינלאומי ושיווק קשרי לקוחות ותרחיב את הידע שלך כדי להיות מוכן בצורה מיטבית לקריירה העתידית שלך. עם IU, אתה יכול ללמוד 100% באינטרנט, בקמפוס, או לעבור בין שניהם עם אפשרות הלימודים הגמישה החדשה שלנו.