5 תואר שני במנהל עסקים MBA תוכניות ב שיווק ב הממלכה המאוחדת for 2024

תואר שני במנהל עסקים MBA תוכניות ב שיווק ב הממלכה המאוחדת for 2024Filter
    • City of Carlisle, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    השיווק הדיגיטלי של ה- MBA יכין את התלמידים עם הכישורים הדרושים למגע עם לקוחות באמצעות מדיה דיגיטלית ומשווק ביעילות עסקים על פני רשתות דיגיטליות, על ידי שיפור ה- MBA הקלאסי עם מודולים בנושא שיווק דיגיטלי, ניהול מידע ונתוני אנליטיקה.

    • UK Online, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    18 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    London School of Business and Finance, בשיתוף עם האוניברסיטה הטלמטית הבינלאומית UNINETTUNO, גאה להציע את תוכנית ה-MBA העולמית המקוונת המוכרת שלהם לסטודנטים השאפתניים ביותר ברחבי העולם. תוכל להשיג מיומנויות מנהיגות וניהול מובילות באמצעות מבחר של 10 התמחויות, המעניקות לך את ההזדמנות להתאים את הקורס שלך כך שיתאים למטרותיך המקצועיות.

    • Twickenham, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    שנה את התוכן והקריירה שלך עם MBA בשיווק דיגיטלי ואסטרטגיה עסקית. אם אתה איש מקצוע מוקדם עד אמצע הקריירה, האסטרטגיה העסקית הדיגיטלית שלנו ו-MBA בשיווק דיגיטלי: יזרז את ההתפתחות שלך, יכין אותך לתפקידים בינלאומיים ובכירים.

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    ה-MBA שלנו מספק בסיס איתן בניהול שיווק, הכולל פרויקטים מרתקים. תהיה לך הגמישות לעקוב אחר תחומי העניין המקצועיים שלך ולעסוק במגזר שבחרת, מקמעונאות ונסיעות ועד שירותים מקצועיים ומודלים של נתונים.

    • UK Online, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    18 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    London School of Business and Finance, בשיתוף עם האוניברסיטה הבינלאומית הטלמטית UNINETTUNO, גאה להציע את תוכנית ה-MBA העולמית המקוונת המוכרת שלהם לסטודנטים השאפתניים ביותר ברחבי העולם. \n\n\n\n עם סילבוס המתמקד בשיפור הכישורים שלך בתחומים כמו מנהיגות, חשיבה ביקורתית, תכנון פרויקטים ושלל דיסציפלינות עסקיות מתקדמות נוספות, ה-MBA העולמי המקוון יספק לך את הכישורים הדרושים כדי לדחוף את הגבולות של פרקטיקת ניהול עסקי מודרני. ועם 11 אפשרויות התמחויות זמינות, תהיה לך הזדמנות לכוון את התוכנית כך שתתאים למטרות הקריירה שלך. \n\n\n\n עם העברת קורסים דרך פלטפורמת הלמידה המקוונת המתקדמת, תהיה לך גישה לתוכן קורסים מהמובילים בתעשייה, מדריכי וידאו באיכות HD, גישה לרשתות סטודנטים מקצועיות ועמיתים, ותמיכה בסטודנטים ממש בהישג ידך, בכל מקום, 24/7. זה העולם שלך. זה ה-MBA הגלובלי שלך.