5 תואר שני במנהל עסקים MBA תוכניות ב שיווק דיגיטלי ב ארצות הברית for 2024

תואר שני במנהל עסקים MBA תוכניות ב שיווק דיגיטלי ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Davie, ארצות הברית

    זמן מלא

    18 חודשים

    למידה מרחוק

    ספרדית

    תואר שני במנהל עסקים עם ריכוז בשיווק דיגיטלי הוא תוכנית מיוחדת העוסקת ביסודות השיווק המיושמים במדעי המוח ובקשר שלה עם בחירת הצרכן, כאשר הסטודנטים ישתמשו בכמה אסטרטגיות בסיסיות המשמשות בתחום שיווק נוירו. הם ישתמשו בכלים הפרקטיים הדרושים לפיתוח אסטרטגיות שיווק ותקשורת דיגיטליות מקיפות וטקטיקות שמטרתן ליישר את יעדי העסק והשיווק של הארגון.

    • Russellville, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    המוקד של תוכנית ה- MBA באוניברסיטת Arkansas Tech University הוא להכין אתכם לקריירה עסקית עם ניתוח מידע וכישורי קבלת החלטות מנהלים הנחוצים בעולם העסקים המהיר של היום. אם אתה מעוניין לשפר את הקריירה העסקית או הלא עיסקית שלך או שאתה בוחן עמדת אחריות מול המעסיק הנוכחי שלך, יתכן שאתה מעוניין להגיש בקשה לתכנית זו. התוכנית לתואר שני במנהל עסקים (MBA) באוניברסיטת Arkansas Tech University מספקת תוכנית עסקית לתארים מתקדמים לסטודנטים המעוניינים להמשיך את השכלתם בעסקים מעבר לתואר הראשון. התוכנית מציעה, מסלול MBA כללי, תואר שני במנהל עסקים עם ריכוז נתונים עסקיים, ותואר שני במנהל עסקים עם ריכוז שיווק דיגיטלי. כל קורסי ה- MBA מוצעים ברשת. מטרת התוכנית היא להכין סטודנטים לקריירה עסקית מצליחה בתפקידי ניהול ומנהיגות בדגש על עזרה לתלמידים לפתח מידע חשוב, יכולות אנליטיות וכישורי קבלת החלטות מונחות נתונים.

    • Online USA

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר שני במנהל עסקים בתחום השיווק מעניק לסטודנטים אפשרות לעלות לתפקידי מנהיגות בניהול כללי, רפואי וייעוץ ניהולי.

    • Fargo, ארצות הברית

    משרה חלקית

    4 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית ה-MBA שלנו משלבת איכות, נוחות וגמישות לחבילה משתלמת המותאמת לך. כל קורסי ה-MBA מוצעים ערב אחד בשבוע במפגשים של 8 שבועות. התוכנית דורשת 30 נ"ז להשלמה: שמונה קורסי ליבה של 2 נ"ז ושבעה קורסים מיוחדים של 2 נ"ז בתחומים כמו Business Analytics; שיווק דיגיטלי וחדשנות; מנהיגות וכישורי ניהול; והשקעות וניהול תיקים יישומי.

    • Austin, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    בקמפוס

    אנגלית

    בוגרי E-Marketing ריכוז יכול להמשיך קריירה ב e-commerce, שיווק מקוון, שיווק מדיה חברתית. לדברי ONET Online, עמדות בתחום השיווק האלקטרוני, כגון מומחי שיווק באינטרנט ומנהלי שיווק אלקטרוני, יש השקפות מוארות עם צמיחה חזקה עבודה שכר גבוה חציון. E-Marketing הלימודים כוללים קורסים ב- SEO / SEM, מדיה חברתית שיווק, וכן מסחר אלקטרוני. שיווק על מכשירים ניידים הוא גם מוקד.