3 תואר שני במנהל עסקים MBA תוכניות ב שיווק אסטרטגי 2024

תואר שני במנהל עסקים MBA תוכניות ב שיווק אסטרטגי 2024Filter
    • UK Online, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    18 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    London School of Business and Finance, בשיתוף עם האוניברסיטה הטלמטית הבינלאומית UNINETTUNO, גאה להציע את תוכנית ה-MBA העולמית המקוונת המוכרת שלהם לסטודנטים השאפתניים ביותר ברחבי העולם. תוכל להשיג מיומנויות מנהיגות וניהול מובילות באמצעות מבחר של 10 התמחויות, המעניקות לך את ההזדמנות להתאים את הקורס שלך כך שיתאים למטרותיך המקצועיות.

    • Ann Arbor, ארצות הברית

    אנגלית

    היכן שיצירתיות עומדת באסטרטגיה כדי להישאר תחרותיים בעולם העסקים המשתנה ללא הרף, עליכם להיות בראש המגמות הקיימות בענף ובמקצוע שלכם. אתה גם צריך לדעת לעסוק בסיפור החברה שלך ולדבר עם הלקוחות שלך באופן שימשוך את תשומת ליבם. תואר שני במנהל עסקים בתחום השיווק האסטרטגי נועד ללמד אותך את הכישורים הדרושים כדי להישאר תחרותי - בין אם אתה כבר עובד בעסקי הפרסום ובין אם אתה מעוניין לקדם את הקריירה שלך בתחום אחר. ומכיוון שאנו רוצים להפוך את העבודה הזו למענכם, הפכנו את התוכנית שלנו לגמישה עם מחשבה על אנשי מקצוע עובדים.

    • Dubai, איחוד האמירויות הערביות

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    קח לעצמך נישה בתחום השיווק והניהול המאתגר עם התואר השני במנהל עסקים באוניברסיטת GlobalNxt. הקורס המקוון מותאם לאנשי מקצוע מנוסים שרוצים להאיץ את התפתחותם המקצועית. תואר MBA מקוון של אוניברסיטת GlobalNxt באוניברסיטת GlobalNxt, מציע לך חוויה החורגת מגבולותיה הפיזיים של כיתה, מתמקד בהרחבת הידע המעשי שלך בנושא. זה משיג אותך עם המורכבות כמו גם עם האופי של האתגרים העסקיים המשתנים והולכים ומתרחשים. התואר המקוון מיועד לפתח את כישורי המנהיגות של הלומדים. זה מכסה את הידע של ניהול פונקציות חיוניות בתעשייה כמו שיווק אסטרטגי, חשבונאות, מימון ותפעול. זה גם מלמד על המורכבויות הכרוכות בכלכלות ובשווקים בינלאומיים.