24 תואר שני במנהל עסקים MBA תוכניות ב ניהול ב ארצות הברית for 2024

תואר שני במנהל עסקים MBA תוכניות ב ניהול ב ארצות הברית for 2024Filter
    • San Antonio, ארצות הברית

    משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    MBA המקוון של גבירתנו של אוניברסיטת לייק מציעה תוכנית הלימודים קפדנית המשלבת תשומת לב אישית מן הפקולטה שלנו, הוראה ביישומים המעשיים של התיאוריה העסקית והאסטרטגיה, וגישה מתקדמת צופה את הצרכים הנוכחיים והעתידיים. מוכר על ידי ACBSP, תוכנית זו באינטרנט מיועדת לתלמידים עסוקים שרוצים להמשיך לעמוד בהתחייבויות המקצועיות והאישיות שלהם. בחר מתוך שתי התמחויות ניהול בריאות וניהול.

    • Online USA

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תואר שני מקוון במנהל עסקים במנהיגות וניהול מאוניברסיטת קרלו מעניק לסטודנטים גמישות אולטימטיבית כשהם מתכוננים להיות מנהלים יעילים ואתיים. קורסים מקיפים מיועדים לאנשי מקצוע עסוקים שרוצים הדרכה אישית ממומחים מנוסים. בוגר תוך שנתיים והפוך למנהיג עם כישורים מבוקשים.

    • Livingston, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    המאסטר המקוון למנהל עסקים של אוניברסיטת ווסט אלבמה יכין אותך לקידום הקריירה שלך תוך כדי חידוד כישוריך במגוון רחב של נושאים עסקיים בסיסיים. עם מספר ריכוזי תוכנית, תסיים הכשרה מיוחדת בתחום המתאים ליעדי הקריירה שלך.

    • London, הממלכה המאוחדת
    • Boston, ארצות הברית
    • + 1 more

    משרה חלקית

    26 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    הפוך לחלק מקבוצה עולמית של אנשי מקצוע שרוצים להתקדם מהבית. הבאנו לאינטרנט את ה-MBA המדורג העליון שלנו כדי לספק לסטודנטים בעלי חשיבה גלובלית חווית למידה-ל-עשייה סוחפת המציעה גמישות אולטימטיבית.

    • Fort Lauderdale, ארצות הברית

    זמן מלא

    18 חודשים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    • South Orange, ארצות הברית

    זמן מלא

    5 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    עם תואר שני במנהל עסקים בניהול, אתה מצויד בהבנה רחבה של פעולות עסקיות, אסטרטגיה ומנהיגות, מה שממצב אותך למגוון רחב של הזדמנויות קריירה. בוגרים יכולים לעלות לתפקידי ניהול כגון מנכ"ל, COO או מנהל כללי, תוך פיקוח על ארגונים שלמים או מחלקות ספציפיות. תוכניות ה-MBA הטובות ביותר בניהול מכינות אנשים לתפקידי ייעוץ, ועוזרות לחברות לייעל את פעילותן ולנווט שינויים.

    • Rutherford, ארצות הברית

    זמן מלא

    5 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    בית הספר לעסקים שמח להציע כמה תוכניות עסקיות משולבות לחמש שנים המאפשרות לך להרוויח גם את התואר הראשון וגם ב-MBA תוך חמש שנים בלבד - קבל התחלת הקריירה המקצועית שלך על ידי פיתוח מיומנויות ניהול מתקדמות. (דוגמאות: BS חשבונאות/MBA, BS מנהל עסקים/MBA, BS Management/MBA, BS Marketing/MBA, BS Healthcare Administration/MBA)

    • South Dakota, ארצות הברית
    • Rapid City, ארצות הברית

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    MBA מאוניברסיטת מדינת גבעות שחורות עשוי להיות התכנית המושלמת בשבילך. עם יחס קטן תלמיד למורה וכיתות שנבנו עם אנשי מקצוע שעובדים במוח, תקבל חינוך המותאם אישית שרוב האוניברסיטאות לא מציעות. תכנית ה-MBA ...

    • Boiling Springs, ארצות הברית

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    כדי להתחרות בסביבה העסקית הגלובלית של היום, חברות לחפש מנהלים אשר כשרונות לשלב דיסציפלינות עסקיות מסורתיות עם יכולות הליבה הקריטיים. בעוד GWU MBA מפתחת את יכולות הליבה שלך, את האולטימטיבי למדוד את ההצלחה שלנו היא היכולת שלך להשיג את התוצאה הרצויה הקריירה.

    • Panama City, פנמה
    • Shanghai, הרפובליקה העממית של סין
    • + 4 more

    זמן מלא, משרה חלקית

    בקמפוס

    ספרדית

    MBA - תואר שני במינהל הוא חווית למידה שתשנה את הקריירה המקצועית שלך, ותרחיב את אופק ההתפתחות שלך.

    • University Heights, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התלמידים ילמדו על היסודות של ניהול אסטרטגי, כולל כיצד לפתח וליישם אסטרטגיות עסקיות, לנתח מגמות בשוק ולזהות הזדמנויות לצמיחה. הם גם יחקרו את עקרונות המפתח של התנהגות ארגונית, כולל מוטיבציה, תקשורת ועבודת צוות, וכיצד ניתן ליישם עקרונות אלה ליצירת סביבת עבודה חיובית ופרודוקטיבית.

    • New York, ארצות הברית
    • Woodland Park, ארצות הברית
    • + 1 more

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    נבנה על המסורת המוכחת של השכלה עסקית ומקצועית ב- Berkeley College , בית הספר לעסקים של לארי ל. לוינג מציע הזדמנות ללימודים מתקדמים כדי להכין את מנהיגי המחר. התואר השני במנהל עסקים (MBA) בתוכנית ניהול בברקלי מעוגן בערכי הליבה של יושרה, ניהול, קיימות והכלה ונועד לעזור לאנשים יוצאי דופן להתבלט בעולם המקצועי. תואר ה-MBA בתוכנית ניהול בברקלי מציע שש (6) התמחויות שונות - הידועות בשם ריכוזיות - שמרוויחות ציון תמליל עם השלמת התואר.

    • Online

    משרה חלקית

    16 חודשים

    למידה מרחוק

    ספרדית

    תעודת בוגר Indiana Tech בניהול תספק לך את הידע העסקי והניהולי העיקרי הדרוש כדי לעזור לארגונים להצליח. התוכנית שלנו ניתנת להתאמה אישית בהתאם ליעדים המקצועיים שלך ולתחום ההתמחות שלך, אידיאלית בשבילך לבלוט בסביבות תחרותיות יותר ויותר.

    • La Grande, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    למידה מרחוק

    אנגלית

    התואר המקוון לתואר שני במנהל עסקים (MBA) מיישם את העקרונות הכמותיים והאיכותיים המתאימים לאבחון ופתרון של בעיות מורכבות בהחלטות אסטרטגיות. התלמידים יתקשרו ביעילות עם קהלים מגוונים במגוון הגדרות ובמגוון תפקידים.

    • Los Angeles, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    MBA בניהול עמותות תכנית ה- MBA בת ארבע סמסטרים מיועדת ליזמים חברתיים ומנהיגים ללא מטרות רווח המוקדשים ליצירת פתרונות לאתגרים החברתיים וההומניטריים הדוחקים ביותר כיום. תכנית הלימודים נועדה לספק לגוף הסטודנטים המגוון מבחינה תרבותית את הידע, המיומנויות והכלים הדרושים כדי להשפיע על שינוי חברתי משפיע ובר קיימא. דגש מיוחד מושם על חזון ארגוני, אסטרטגיה והטמעת תכנית תוך שימוש ב"תורת העיצוב "ובגישות חדשניות ויזמיות אחרות לניהול מלכ"ר. לצד תכנית לימודים ללא מטרות רווח, התלמידים רשאים לבחור אחד משני מסלולים כתחום ההתמחות שלהם: (1) יזמות חברתית ו- (2) גיוס תרומות ופיתוח קרנות. סיום מסלול יצויין בתעודת הסיום שלהם. כל מסלול כולל שני קורסים בתוספת מנחה למידה יישומית ואימון מקצועי וקריירה פרטני. סטודנטים שאינם בוחרים להמשיך במסלול רשאים לבחור קורסי בחירה המוצעים באחד משני המסלולים. סטודנטים הרשומים לתכנית ישתפו חזון של עצמם כסוכני שינוי. בעזרת גישה צוותית לפתרון בעיות התלמידים יתקדמו בתכנית כקוהורט, ילמדו ויחוו את היתרונות היצירתיים של התהליך הקבוצתי. בסיום הלימודים הסטודנטים יהיו מוכנים לחזות, להשיק ולנהל מגוון רחב של עמותות.