12 תואר שני במנהל עסקים MBA תוכניות ב ניהול ב גרמניה for 2024

תואר שני במנהל עסקים MBA תוכניות ב ניהול ב גרמניה for 2024Filter
    • Berlin, גרמניה

    זמן מלא

    18 חודשים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    תואר שני במנהל עסקים בבינה מלאכותית יכול לזנק את הקריירה שלך על ידי שילוב של חוש עסקי עם ידע מיוחד בבינה מלאכותית. זה מכין אותך להוביל יוזמות מונעות בינה מלאכותית, לנווט השלכות אתיות ומשפטיות, ולנצל הזדמנויות בתחומים מתפתחים, וממצב אותך לתפקידים מבוקשים ולתפקידי מנהיגות אסטרטגיים

    • Online

    זמן מלא, משרה חלקית

    3756 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    חולמים לנהל עסק? לראות את עצמך כמנהל של חברה מובילה בענף? קח את הצעד הראשון לקראת הפיכת התוכניות שלך למציאות: הרווח תואר שני במינהל עסקים ב- IU, 100% ברשת. הבן את ההיבטים המרכזיים של שווקים וחברות עולמיים, כיצד לנווט בהם וכיצד להשתמש בהם לטובתך. לכסות כל דבר, החל משיווק וכלה בכישורי מנהיגות וכלה במימון, ונעשה את מלוא הפוטנציאל. הגש מועמדות עכשיו והתחל ללמוד מהנוחות של ביתך, מוקדם ככל שתרצה.

    • Berlin, גרמניה
    • Dubai, איחוד האמירויות הערביות

    זמן מלא

    3 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר שני במנהל עסקים עם מודולים מיוחדים בניהול מכירות לא רק מלמד אותך אסטרטגיות מכירה יעילות אלא גם מאפשר לך לפתח, להעריך וליישם מושגי מכירה יוצאי דופן. תכנית לימודים זו מכסה באופן מקיף את כל ההיבטים המרכזיים למכירות מוצלחות.

    • Berlin, גרמניה

    זמן מלא

    3 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    MBA והנדסה מוסמכים בינלאומית המציידים אתכם במומחיות בתחום ניהול מדעי החיים הנדרשים במובילי העתיד המשלבים ידע מקיף, ספציפי לתעשייה ומיומנויות ניהול. תיהנו מגישה זו של תכנית אינטגרלית מתוך הכרה בצורך במנהיגים בעלי הבנה עמוקה של מדע וניהול כאחד. לימד אך ורק באנגלית ומוקדש למהנדסים, ביו-טכנולוגים, מדעני טבע, מנהלי עסקים, מהנדסי תעשייה ואנשי מקצוע דומים.

    • Berlin, גרמניה

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית ה- MBA שלנו מאפשרת לסטודנטים לקבל תפקידי ניהול ומנהיגות בשוק העולמי. התוכנית מתמקדת כיצד לפתח תוכניות עסקיות חדשניות, להסתיים בהשלמת פרויקטים ולהעצים מיומנויות חשיבה ביקורתית בסביבה שיתופית. תכנית הלימודים שלנו מאפשרת יישום מעשי באמצעות תערובת מגוונת של סדנאות, הרצאות, ימי עיון ופרויקטים של למידה חווייתית. שותפויות בין תחומיות ובין-תרבותיות מאפשרות לסטודנטים להשיג את המנהיגות והכישורים הבינאישיים הדרושים בכדי להצליח בסביבות עסקיות תחרותיות. התלמידים ירכשו את הידע ואת הכישורים המקצועיים המאפשרים להם להתחיל ולבנות את החברות שלהם ולנהל קונסטרוקטיבים עסקיים באופן קונסטרוקטיבי.

    • Munich, גרמניה
    • Berlin, גרמניה

    זמן מלא

    4 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר MBA במשרה מלאה בניהול כללי הוא תואר MBA קלאסי חד-שנתי בתחום ניהול עסקי כללי. תוכנית ISM MBA בניהול כללי מאפשרת לסטודנטים להרחיב את הידע שלהם במנהל עסקים וניהול ויוצרת את התנאים המוקדמים האידיאליים לתפקיד ניהולי או ניהולי בעסק.

    • Düsseldorf, גרמניה

    זמן מלא

    12 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Berlin, גרמניה
    • Dresden, גרמניה
    • + 1 more

    זמן מלא

    3 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    הרחב את אופקי הניהול שלך! MBA בניהול כללי שלנו מעניק לך ידע נרחב כיצד לפתח אסטרטגיות בנות קיימא לכלכלה גלובלית. הגישה הממוקדת בפרויקט שלנו גם עוזרת לך לחזק את כישורי הרכות והמנהיגות שלך.

    • Bremen, גרמניה

    זמן מלא

    2 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    זוהי ההתמחות שלנו כשותף הגרמני של הברית עסקים בינלאומיים הספר (IBSA).

    • Online

    זמן מלא, משרה חלקית

    12 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    עצב את הקריירה שלך עם IU MBA! התואר השני במנהל עסקים ב-IU מציע מגוון הזדמנויות קריירה לאחר סיום הלימודים. האוריינטציה הבינלאומית של התכנית מאפשרת להוכיח את כישוריו בעולם העבודה הגלובלי ולהקצות לחברות בינלאומיות. על ידי הקניית ידע בתחומים כמו פיננסים, כלכלה, שיווק ומנהיגות, אתה זכאי למשימות מאתגרות בניהול בינוני עד עליון בתחומים שונים. עם IU, אתה יכול ללמוד 100% באינטרנט, בקמפוס, או לעבור בין שניהם עם אפשרות הלימודים הגמישה החדשה שלנו.

    • Dortmund, גרמניה

    זמן מלא

    4 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Saarbrücken, גרמניה

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    ובינלאומי הוא לא משהו שאתה לומד, זה משהו שאתה חווה. התוכנית MBA "ניהול האירופי" באוניברסיטת Saarland היא תוכנית מחקר ומבוססת ומאתגר שנועדו להכשיר בוגרים עבור תפקידי ניהול בשווקים אירופיים ובינלאומיים. האיכות הגבוהה של תוכנית MBA זו הוכרה בשנת 2009 כאשר הוא היה מוכר על ידי FIBAA, הקרן הבינלאומית ...