11 תואר שני במנהל עסקים MBA תוכניות ב ניהול משאבי אנוש ב ארצות הברית for 2024

תואר שני במנהל עסקים MBA תוכניות ב ניהול משאבי אנוש ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Online USA

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תואר שני מקוון במנהל עסקים במשאבי אנוש מאוניברסיטת קרלו מעניק לסטודנטים גמישות אולטימטיבית כשהם מתכוננים להיות מובילים בתחום משאבי אנוש. קורסים מקיפים מיועדים לאנשי מקצוע עסוקים שרוצים הדרכה אישית ממומחים מנוסים. למד ממדריכים בעלי הסמכת SHRM. בוגר תוך שנתיים מוכן לגשת לבחינת SHRM הארצית.

    • Fort Lauderdale, ארצות הברית

    זמן מלא

    18 חודשים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    • Fayette, ארצות הברית
    • Hong Kong, הונג קונג

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר שני במנהל עסקים הוא תכנית לימודים חשיבה קדימה המקנה לסטודנטים פרספקטיבה במנהיגות, שילוב מחלקה פונקציונלית, ניהול אתי והערכת סיכונים. התוכנית מעניקה ללומדים אפשרות לבחון סוגיות אתיות וניהוליות בסביבה חינוכית מכובדת התומכת בלמידה לכל החיים.

    • Campbellsville, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    מוסמך על ידי המועצה הבינלאומית להסמכה לחינוך עסקי (IACBE), תוכנית ה- MBA המקוונת - ניהול משאבי אנוש מאוניברסיטת קמפבלסוויל מספקת את הכישורים העסקיים והמנהיגותיים המתקדמים הדרושים בכדי לשמש את הארגון שלך כנכס חיוני.

    • Danville, ארצות הברית

    זמן מלא

    למידה מרחוק

    אנגלית

    קח את הובלת משאבי אנוש (HR) וניהול עם תואר שני במנהל עסקים עם התמחות במשאבי אנוש (MBA-HR). תכנית קמפוס באינטרנט או על זה מכסה נושאים המבצעת ברמה במנהל עסקים, עם מודול של קורסים מיוחדים התמקדו פונקצית HR.

    • Phoenix, AZ, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    למידה מרחוק

    אנגלית

    יחידת ניהול עסקים / ניהול משאבי אנוש התוכנית נועדה לשפר את כישורי הניהול צריך לתפקד ביעילות בתוך הארגון.

    • Waterville, ארצות הברית

    אנגלית

    מדוע MBA - ניהול משאבי אנוש במכללת Thomas College ? תכנית לימודים זו מעניקה לסטודנטים ידע מתקדם בעסקים עם דגש על משאבי אנוש. תוכנית Thomas College בניהול משאבי אנוש מיועדת לסטודנטים המעוניינים להמשיך בקריירה בניהול משאבי אנוש.

    • Lebanon, ארצות הברית

    אנגלית

    ניהול משאבי אנוש הוא מרכיב מכריע בכל עסק או ארגון המשתמשים בעובדים. שילוב ייחודי של אסטרטגיה עסקית וניהול עובדים, תחום קריירה ייחודי זה נותן לך אפשרות ליצור סביבת עבודה יצרנית ומספקת לעובדים בכל עסק. התואר השני במנהל עסקים של McKendree בניהול משאבי אנוש הוא הכלי המושלם שיעזור לכם להתקדם בתחום מרגש זה. שיעורי משאבי אנוש שלנו זמינים במתכונת מקוונת וגמישה וניתן לסיים אותם תוך פחות מ -18 חודשים. התוכנית תאפשר לך לשמור על לוח הזמנים העמוס שלך תוך כדי קבלת תואר שני במקביל. במקנדרי תקבלו תשומת לב פרטנית של פרופסורים עם ניסיון בעולם האמיתי בתחום, שמוקדשים להצלחה שלכם. בואו לגלות כיצד תוכלו לחולל שינוי בעולם העסקים כאשר תרוויחו את התואר השני במנהל עסקים בניהול משאבי אנוש כיום

    • Jacksonville, ארצות הברית

    זמן מלא

    18 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    MBA - ריכוז בניהול משאבי אנוש תוכנית KWU MBA תואר ראשון מספק לאנשי מקצוע באמצע הקריירה עם הכישורים המעשיים ואת הכישורים הדרושים כדי להאיץ את הקריירה שלהם בעסקים.

    • Pleasanton, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    12 חודשים

    מְעוּרבָּב, למידה מרחוק

    אנגלית

    תוכנית ה- MBA מואצת של ה- ATMU שואפת לגשר על הפער בין הידע התיאורטי לבין היישום האסטרטגי, תוך התמקדות בפתרונות עמיתים וביישום באתר. בוגרי תכנית זו ייחשפו לכל הפעולות הנדרשות של ארגון פונקציונלי, לרבות אך לא רק: שיווק, כספים, חשבונאות, תפעול ומשאבי אנוש. תחת חסותו של הסגל העולמי, שנבחר עם ניסיון רב בעולם האמיתי הן האקדמיה והן בתעשייה, סטודנטים ATMU ייחשפו המומחיות כי הוא מזג ידי מיומנות בחיים האמיתיים.

    • Chapel Hill, ארצות הברית

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    ברוכים הבאים לתוכנית MBA במכללה למנהל עסקים וכלכלה בצפון קרוליינה א