15 תואר שני במנהל עסקים MBA תוכניות ב לימודי משפטים 2024

תואר שני במנהל עסקים MBA תוכניות ב לימודי משפטים 2024Filter
    • Online USA

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תואר שני מקוון במנהל עסקים בהונאה וזיהוי פלילי מאוניברסיטת קרלו מעניק לסטודנטים גמישות אולטימטיבית בזמן שהם מתכוננים לקידום אתיקה בעסקים. קורסים מקיפים מיועדים לאנשי מקצוע עסוקים שרוצים הדרכה אישית ממומחים בתחום. בוגר תוך שנתיים ותהיה מוכן לגשת לבחינה הלאומית של בוחני הונאה מוסמכים ולהתגלות כמובילה במניעת וניהול הונאות.

    • Livingston, ארצות הברית

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    הרוויחו MBA מקוון עם דגש על אבטחת סייבר, פשעי סייבר ומדיניות מאוניברסיטת מערב אלבמה. בשנה אחת, תהיו מוכנים להוביל יעדי סייבר לאומיים ובינלאומיים בעסקים. פרויקט ותזה מעשית מבטיחים שאתה בוגר מוכן לנהל נושאים במדיניות ארגונית, פשעי סייבר, חוקי סייבר ומערכות תוכנה. התוכנית היא בהיקף של 33 שעות אשראי וניתן להשלים אותה באופן מקוון במלואו. אין צורך ב-GMAT לקבלה.

    • Zürich, שווייץ

    זמן מלא, משרה חלקית

    למידה מרחוק

    אנגלית

    • Geneva, שווייץ

    זמן מלא

    9 חודשים

    מְעוּרבָּב

    אנגלית

    המאסטר בדיני ספורט בינלאומיים נועד לספק לך את הידע והמומחיות העדכניים והמעודכנים ביותר של התובנות האקדמיות והמעשיות של התחום הייחודי והמרתק של המשפט המיושם על ענף הספורט ופעילות הספורט. התכנית מיועדת לסטודנטים, בוגרי משפטים או בתחומים אקדמיים רלוונטיים אחרים, וכן לעורכי דין מנוסים שכבר המעוניינים להגביר את הקריירה המשפטית שלהם במגזר הספורט.

    • Potsdam, גרמניה

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 סמסטרים

    מְעוּרבָּב

    אנגלית

    ההתפתחויות בשוק הדיגיטלי היחיד, העלייה הניכרת במחסור במיומנויות וההשפעות של מגיפה עולמית מציבים אתגרים חדשים לתעשיית האודיו-ויזואלית והבידור האירופית בצומת הדרכים היצירתית, המשפטית והעסקית. החשיבות של הדיגיטליזציה, כמו גם ההתמקדות הבלתי נמנעת במנהיגות טרנספורמטיבית ובחוסן, ברורה יותר עבור חברות הקולנוע והטלוויזיה של מחר כיום מאי פעם. תוכנית מנהלים לתואר שני בקולנוע אירופי עסקי ומשפטים LL.M. | MBA מצייד אנשי מקצוע ומנהלים בתחום הקולנוע והטלוויזיה עם המיומנויות והכלים הדרושים כדי לשלוט באתגרים הללו עם מיומנות, מה שמבטיח פיתוח בר-קיימא של החברות שלהם וצמיחת שוק דינמית הכוללת באירופה. התוכנית מציעה תובנות מקיפות על הנוף האורקולי והבידורי האירופאי מנקודת מבט עסקית כמו גם מבחינה משפטית. לצד מומחיות אקדמית ברמה הגבוהה ביותר, התוכנית מציעה כמות משמעותית של ידע רלוונטי לפרקטיקה, חילופי ידע בין-תחומיים, כמו גם גישה למומחים מובילים בתעשייה ולרשתות שלהם.

    • Toronto, קנדה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    • Sydney, אוסטרליה
    • Moore Park, אוסטרליה
    • + 2 more

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר שני במנהל עסקים מעניק לסטודנטים חשיפה ללמידה תיאורטית ולפרקטיקה מקצועית בתחומי המשפט והעסקים. זוהי הסמכה לתואר שני באוסטרליה מס '9, המספקת חלופה Pathway לקריירה משפטית לבוגרי תחומים אחרים מלבד משפטים.

    • City of Carlisle, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תואר שני במנהל עסקים ביסס את עצמו כהסמכה מוערכת מאוד, מכובדת לאחר הלימודים, אשר מציעה למועמד הבנה מעמיקה של פרקטיקות עסקיות, לצד מיומנויות בניהול תפעולי, הנהגת צוות ותכנון אסטרטגי. גישה רב תחומית שכזו להחלת החוק תיתן יתרון אדיר ביחסי הלקוח. ההנהגה המשפטית של MBA מבקשת לספק לסטודנטים את המודעות המסחרית ואת כישורי הידע העסקי להובלת משרד עורכי דין מודרני או מחלקה, על ידי שיפור ה- MBA הקלאסי עם מודולים בנושא מימון בר-קיימא, שיווק דיגיטלי ומנהיגות משפטית.

    • Zurich, שווייץ

    זמן מלא, משרה חלקית

    16 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    בסופו של מאסטר (MBA) בתכנית לימודי יחסי חוק עסקים וציבור הבוגרים ישלבו תאוריה עם ניסיון העבודה שלהם ולהציג את ידע קול של משפט עסקי ויחסי הציבור.

    • Utica, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    למידה מרחוק

    אחד מכמה התוכניות במדינה שמשלב ניהול הונאה עם ניהול עסק, נותן לך תואר סחיר ביותר.

    • Grand Rapids, MI, ארצות הברית

    זמן מלא

    בקמפוס

    זיידמן המכללה למנהל עסקים במכללת אוניברסיטת מישיגן מדינת חוק להציע כפול JD / MBA

    • Chapel Hill, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית התואר השני במנהל עסקים (MBA / JD) תורכב ממינימום של ארבע שנות לימוד במשרה מלאה המחייבת סטודנטים לסיים מינימום 63 שעות אשראי דרך בית הספר למנהל עסקים של UNC Kenan-Flagler לתואר שני במנהל עסקים ומינימום של 74 שעות אשראי דרך בית הספר למשפטים של UNC לסטודנטים לתואר כפול ב- JDMBA זכאי לקבל לכל היותר 12 שעות אשראי של נקודות זכות לקראת דרישות התואר השני במנהל עסקים מקורסים שהושלמו במסגרת תוכנית JD. סטודנטים לתואר כפול JD זכאים לקבל לכל היותר 12 שעות אשראי בחירה לקראת דרישות התואר JD שלהם מקורסים שהושלמו במסגרת תוכנית ה- MBA. דרישות הלימוד ותואר הליבה נקבעים על ידי כל תוכנית בהתאמה. הסטודנטים נדרשים לבלות שנה אקדמית שלמה בהרשמה מלאה לכל תכנית, ולהשלים את תכנית הלימודים בשנה הראשונה של כל תכנית במלואה, ואז רשאים להמשיך בשנתיים של לימודים משותפים (שנה שלוש וארבע) להשלמת הלימודים הנותרים. דרישות בשתי התוכניות. סטודנטים רשאים גם לבחור להשלים שנתיים של לימודים מלאים במסגרת תכנית JD לפני בגרותם לתכנית MBA. כל סטודנטים לתואר כפול נדרשים להירשם לקורס בחירה מינימלי אחד לכל סמסטר, לכל תוכנית לימודים, במהלך השנה הרביעית ללימודים.

    • Greensburg, ארצות הברית

    מְעוּרבָּב

    אנגלית

    גלובליזציה, כלכלה הולכת וגדלה, עליות משמעותיות בהונאות מבוססות אינטרנט וסביבת מיסים ורגולציה מורכבת ממשיכות להוביל לביקוש חזק לרואי חשבון, רואי חשבון פליליים, בוחני הונאה, וגם למבקרים פנימיים וחיצוניים. תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בתוכנית בחשבונאות משפטית ובחינת הונאה בסיטון היל - המוצעת באופן מקוון או בקמפוס - מספק תעודות וידע להאיץ את הקריירה שלך בתחומי הנהלת חשבונות הולכים וגדלים. הארגון האופייני מאבד 5% מהכנסותיו השנתיות להונאה בגין הפסד גלובלי המוערך העולה על 3.7 טריליון דולר. התמקדות תוכנית MBA זו בהבנה, בחקירה ובהרתעה של הונאות מכינה אתכם לענות על הצורך הגובר במהירות למומחים בתחום הפלילי וההונאות.

    • Dallas, ארצות הברית

    אנגלית

    תכנית הלימודים הכפולה JD / MBA בין בית הספר לעסקים של קוקס לבין בית הספר למשפטים דדמן מציעה לסטודנטים הממוקדים במשפטים עסקים אפשרות להגביר את הקריירה שלהם על ידי תואר שני במשפטים ועסקיים. אנו מציעים שני פורמטים של תכנית כדי להתאים לבעלי רקע אקדמי שונה ויעדים לאחר סיום הלימודים. על ידי השתלמויות במקצועות משפטים ועסקים בו זמנית, תוכל להשיג הבנה חשובה של עניינים מסחריים משתי נקודות מבט שונות.

    • San Diego, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    קליפורניה המערב בית הספר למשפטים ו סן דייגו סטייט קולג 'של המינהל העסקי משתפים פעולה במתן כפול Juris דוקטורט (JD) ואת תואר שני במנהל עסקים (MBA) מעלות. התוכנית לתואר שלישי / MBA מיועדת לסטודנטים המעוניינים לעבוד בתחומי המשפט והעסקים. סטודנטים יכולים להרוויח הן תואר דוקטור לתואר שני במנהל עסקים ארבע שנים של מחקר, ולא חמש שנים.