10 תואר שני במנהל עסקים MBA תוכניות ב מכירות 2024

תואר שני במנהל עסקים MBA תוכניות ב מכירות 2024Filter
    • Online

    זמן מלא, משרה חלקית

    18 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    הפוך למומחה בקישוריות B2B ו-B2C עם Salesforce MBA מוכר בינלאומי מהאוניברסיטה הבינלאומית למדעים יישומיים של IU. הבן את ההיבטים המרכזיים של שווקים וחברות גלובליות, כיצד לנווט בהם וכיצד להשתמש בהם לטובתך. כסה הכל, החל משיווק ועד כישורי מנהיגות ועד למימון ולשחרור מלוא הפוטנציאל שלך. אתה יכול גם לקבל תעודת Salesforce רשמית, כדי לבסס עוד יותר את הפרופיל המקצועי שלך.

    • Online USA

    משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    צלול לתוך אסטרטגיות ונושאים שיעזרו לך להצליח כמקצוען מכירות מונחי נתונים מובילים. בוגר מוכן להוביל צוותים עם משימה למכור מגוון רחב של מוצרים ושירותים, לנהל חשבונות מגוונים ולהעביר ערך ללקוחות וללקוחות.

    • UK Online, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    18 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    London School of Business and Finance, בשיתוף עם האוניברסיטה הטלמטית הבינלאומית UNINETTUNO, גאה להציע את תוכנית ה-MBA העולמית המקוונת המוכרת שלהם לסטודנטים השאפתניים ביותר ברחבי העולם. תוכל להשיג מיומנויות מנהיגות וניהול מובילות באמצעות מבחר של 10 התמחויות, המעניקות לך את ההזדמנות להתאים את הקורס שלך כך שיתאים למטרותיך המקצועיות.

    • Madrid, ספרד
    • Spain Online, ספרד

    משרה חלקית

    1500 שעה (ות

    למידה מרחוק, בקמפוס

    ספרדית

    MBA זה מאפשר לך לרכוש חזון עולמי ואינטגרטיבי של ניהול עסקים, באמצעות טיפול בתחומים עסקיים שונים בו זמנית ללמוד חומרים מעמיקים של שיווק דיגיטלי. בנוסף, זה מאפשר לך להתמחות במכירות או מסחר אלקטרוני.

    • Online

    זמן מלא, משרה חלקית

    19 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    רכוש מומחיות בתוכנה המובילה לניהול קשרי לקוחות ברחבי העולם. פתח הבנה חזקה בניווט ב-Salesforce, השגת אוטונומיה ליישם ידע זה ביעילות. הצטיידו במיומנויות אדמיניסטרטיביות כדי להציע פתרונות הן ללקוחות והן לעסקים. התמחות MBA של IU עם התמחות Salesforce מציעה מודולים שונים שנוצרו בשיתוף פעולה הדוק עם Salesforce. בתכנית הלימודים הזו תלמדו את כל מה שאתם צריכים ורוצה לדעת על Salesforce.

    • USA Online, ארצות הברית

    משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    MBA מוכר בעולם כהסמכה המתאימה ביותר כדי להכין אנשי עסקים לקריירה מוצלחת בקאדרים הבכירים של organisations.An MBA שלהם משפר את מיומנויות ניהול של משתתפים ונושאים מחקר חדשניים לפתוח ידע חדש שמנחה את מנהיגים המתפתחים באופן יצירתי כדי לשחק ברור ערך-הוספת תפקיד בארגונים שלהם.

    • Rajpura, הודו

    אנגלית

    שמירה על תעשיית הקמעונאות בפוקוס, תוכנית MBA במכירות ושיווק קמעונאי נועדה לתת לסטודנטים את השילוב המושלם של אסטרטגיות שיווק וקמעונאות לידע הנדרש כדי להניע את הכלכלה המקומית והעולמית. סקירת תכנית אם מכירות הן חבל ההצלה של ארגון, מנהלי מכירות הם הלב והנשמה. עם תכנית ה- MBA למכירות ושיווק קמעונאי מטעם מכללת צ'יטקרה למכירות ושיווק, תלמד את המיומנויות הדרושות כדי למלא תפקיד קריטי בניהול והנעת כוח מכירות לאימון והובלת דוגמא. תלמד כיצד להתחבר לאנשים ולהניע אותם להצליח. מכירות קמעונאיות הן אינדיקטור כלכלי חשוב מכיוון שהוצאות הצרכנים מניעות חלק ניכר מהכלכלה שלנו. התעשייה הקמעונאית בתפקידיה השונים מעסיקה מספר רב של בוגרים - בהתחשב בעובדה שמיליארד דולר זה בתוספת התעשייה זקוקים לאנשים בניהול ושיווק, פרסום, חשבונאות, כספים, משאבי אנוש, סחורה חזותית ועוד שלל תפקידים. כך, שמירה על התעשייה בפוקוס, תוכנית ה- MBA שלנו במכירות ושיווק קמעונאי מיועדת לסטודנטים בעלי עניין מיוחד בקמעונאות ומספקת שילוב של קורסי שיווק וקמעונאות מיוחדים, כדי להקנות את הידע הדרוש לכניסה לתכנית הכשרה מנהלים או להשיג תפקידים בניהול קמעונאי, קנייה, פיתוח מוצרים, וסחורה חזותית.

    • Wollerau, שווייץ

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית MBA Sales ™ שלך היא בחינה מרובה-בחירה מקוונת בה תוכל להשתתף מהמחשב האישי שלך מכל מקום ברחבי העולם. המבחן שלך מכיל 30 שאלות ויש לך 60 דקות בפגישה אחת לענות על שאלותיך. אין עלויות או עמלות נסתרות אחרות. על מנת לעבור את בחינת התואר השני במנהל עסקים ולהשיג את התואר השני ב- MBA מכירות, עליך לענות נכון לפחות על 60% משאלות המבחן שלך. שיעור ההצלחה בבחינות הוא 98.5%.

    • Moscow, רוסיה
    • Online Russia

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    מְעוּרבָּב, למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית, רוּסִי

    ללמוד באנגלית! מתקדם (1) משרה מלאה בקמפוס ברוסיה, (2) למידה מעורבת או (3) תוכנית חינוך ליישום מקוון עבור אלה שצריכים להשיג כישורי ניהול מודרניים בוגרים ואינם מרוצים מהידע הבסיסי שניתן על ידי רוב בתי ספר לעסקים אקדמיים. בגלל השיווק והמכירות, סטודנטים להתמחות מקבלים קורס שלם בשיווק ומכירות.

    • Ludwigshafen, גרמניה

    משרה חלקית

    4 סמסטרים

    מְעוּרבָּב

    אנגלית