21 תואר שני במנהל עסקים MBA תוכניות ב מינהל עסקים בינלאומי ב ארצות הברית for 2024

תואר שני במנהל עסקים MBA תוכניות ב מינהל עסקים בינלאומי ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Paris, צרפת
    • Heidelberg, גרמניה
    • + 2 more

    זמן מלא

    15 חודשים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    ניתן להשלים את התוכנית לתואר שני במנהל עסקים בינלאומי עם 45 נקודות זכות תוך שלושה סמסטרים ומפגש קיץ במשרה מלאה. התוכנית מציעה קורסים המתמקדים בהיבטים ניהוליים של כספים, הנהלת חשבונות, שיווק וניהול. עבודות מקרה נועדו להכין את הסטודנטים לתפקידי ניהול בעסקים קטנים כמו גם בחברות רב לאומיות גדולות.

    • Aiken, ארצות הברית

    זמן מלא

    9 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית ה-MBA שלנו University of South Carolina Aiken מספקת חווית למידה טרנספורמטיבית המציידת אותך בכישורים, בידע וברשת להצליח כמנהיג עסקי דינמי. אנו מציעים תוכנית MBA קבוצתית לסטודנטים בינלאומיים שרוצים ללמוד בחו"ל בארה"ב בקבוצה, אתה מתחיל את התכנית עם אנשי מקצוע בעלי דעות דומות ומסיים את קורסי הליבה יחד, תוך יכולת להתאים אישית את תחום ההתמחות שלך.

    • San Diego, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    המכללה לעסקים וטכנולוגיה באוניברסיטת ארצות הברית קיבלה אישור מתוכנית הסטודנטים והאורחים בחילופי (SEVP) לרשום סטודנטים שאינם מהגרים לתכנית לתואר שני במנהל עסקים (iMBA) בת 36 נקודות זכות. סטודנטים המעוניינים ב-iMBA חייבים להיות בעלי ניסיון קודם בעבודה, לעבוד כרגע במשרה מלאה או חלקית, להשלים התמחות או להצללת עבודה. פתוח למועמדים בינלאומיים בלבד, המטרה העיקרית של התוכנית היא לספק לסטודנטים בינלאומיים F-1 הזדמנות להרחיב את הניסיון המקצועי שלהם בתרבות המערבית ובארגונים אמריקאים.

    • Miami, ארצות הברית

    זמן מלא

    18 חודשים

    מְעוּרבָּב, למידה מרחוק

    אנגלית, ספרדית

    המאסטר במנהל עסקים בינלאומי יתכונן להתחרות ולהצליח ברמה גלובלית. זה מספק לסטודנטים הבנה מעמיקה יותר של כלכלה, פיננסים, עסקים, ניהול כללי, שיווק ומסייע להם לשחק תפקיד פעיל בחברות בינלאומיות או רב לאומיות.

    • Erie, ארצות הברית

    זמן מלא

    3 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית MBA במנהל עסקים עסקי נועדה להציע לסטודנטים חווית למידה עכשווית יותר על ידי החדרת יישום של טכנולוגיה וניתוח נתונים לתוכנית הלימודים העסקית. תכנית הלימודים כוללת קורסים שנועדו לכסות את התחומים הפונקציונליים של העסק וחדורים ביישום טכנולוגיות.

    • Kansas City, ארצות הברית

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    מאסטר במנהל עסקים (MBA), נוסדה בשנת 1998, מוצעת דרך בית הספר למנהל עסקים באוניברסיטת בפארק.תוכנית MBA מספק הדרכה ליחידים

    • Troy, ארצות הברית

    אנגלית

    יש צורך בסוג חדש של מנהיג עסקי: מי שיודע שהאתגרים הגלובליים דורשים פתרונות טכנולוגיים, ויכול לגשר על הפער בין ספסל המעבדה לשוק. סוג חדש זה של מנהל לא רק מבין מימון, שיווק, חשבונאות ותפעול, אלא גם יודע לתרגם צרכים עסקיים למהנדסים, מדענים וטכנולוגים בשפה שהם מבינים. בממוצע, בוגרים מדווחים על שכר התחלתי של 78,333 דולר תוך שלושה חודשים מסיום הלימודים.

    • Camden, ארצות הברית

    למידה מרחוק

    אנגלית

    ה- MBA המקוון Rutgers – Camden נוצר עבור סטודנטים שרוצים את ההזדמנויות הטמונות בתואר שני במנהל עסקים, אך זקוקים לגמישות ולאיזון העבודה / החיים הנלווים ללימודי עסקים ברשת.

    • Salem, ארצות הברית

    אנגלית

    תוכנית MBA מקוונת לשנה אחת של Corban נועדה להעצים אתכם בהכשרה וטכניקות בהן תוכלו להשתמש באופן מיידי. בין אם אתה כבר מנהל עסקים, מנהל משרד, מפקח או יזם, ובין אם אתה פועל לקראת תפקיד מנהיגות, ה- MBA של הוף יצייד אותך להצלחה.

    • Siloam Springs, ארצות הברית

    אנגלית

    ארגונים - והאנשים שמובילים אותם - מעצבים את עתידנו. לאנשים המחויבים לפתח יכולות עסקיות, ניהול ומנהיגות מצוינות יש את הפוטנציאל הגדול ביותר להשיג רמות הצלחה גבוהות יותר ולהשפיע באופן חיובי ובר-קיימא בקהילותינו.

    • Newport Beach, ארצות הברית

    אנגלית

    התוכנית המובילה לתואר שני במנהל עסקים (MBA) באוניברסיטת ליברטי האמריקאית נועדה לפתח יכולות אנליטיות, פתרון בעיות וקבלת החלטות של הסטודנט כדי לעמוד באתגרי המנהיגות בתפקידי ניהול מקצועיים כיום ובתוכנית עולם העתיד המשתנה ללא הרף.

    • Buckhannon, ארצות הברית

    אנגלית

    תואר ה- MBA תואר כתעודה עסקית אולטימטיבית, דרכון לשורות ההנהלה העליונה. עם זאת, גלובליזציה של השוק, התקדמות הטכנולוגיה, דגש על שביעות רצון לקוחות, מקום עבודה רב-תרבותי וסטנדרטים מחמירים יותר של התנהגות אתית מחייבים את המנהלים בכל הרמות לפעול בסביבה עסקית מורכבת יותר ויותר.

    • Springfield, ארצות הברית

    אנגלית

    תוכנית AIC MBA מפתחת מנהלים ומנהלים עתידיים שיכולים להצליח ולשגשג בסביבה עסקית מהירה, מורכבת ודינמית של המאה ה- 21. התלמידים שלנו מקבלים הבנה מקיפה של היבטים התנהגותיים, אתיים, כלכליים וכמותיים של מינהל עסקים.

    • Santa Clara, ארצות הברית

    אנגלית

    הישאר על הדופק של השינוי; לגלות רעיונות חדשים, לפתח מיומנויות תקשורת עסקיות כדי לעצב את הענף שלך ולקבל החלטות מנהיגות מושכלות נתונים באמצעות תוכנית ה- ITU. תוכנית ה- MBA של ITU מסייעת בהכנתך להתקדם בסביבה המשתנה של ימינו באמצעות מתן גרעין מוצק של ידע בחדשנות עסקית, יחד עם מיומנויות וחוויות מעשיות המכשירות אותך להוביל את המגמות העדכניות והמתפתחות ביותר.

    • Lake Wales, ארצות הברית

    אנגלית

    התוכנית לתואר שני במנהל עסקים (MBA) מספקת את האפשרות ללמוד ברמת מורכבות והתמחות המאריכה את הידע והבשלות האינטלקטואלית של הסטודנטים תוך דרישה לנתח, לחקור, לחקור, לשקול מחדש ולסנתז ידע ומיומנויות ישנים וחדשים. .