6 תואר שני במנהל עסקים MBA תוכניות ב מינהל עסקים בינלאומי ב ספרד for 2024

תואר שני במנהל עסקים MBA תוכניות ב מינהל עסקים בינלאומי ב ספרד for 2024Filter
    • Paris, צרפת
    • Heidelberg, גרמניה
    • + 2 more

    זמן מלא

    15 חודשים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    ניתן להשלים את התוכנית לתואר שני במנהל עסקים בינלאומי עם 45 נקודות זכות תוך שלושה סמסטרים ומפגש קיץ במשרה מלאה. התוכנית מציעה קורסים המתמקדים בהיבטים ניהוליים של כספים, הנהלת חשבונות, שיווק וניהול. עבודות מקרה נועדו להכין את הסטודנטים לתפקידי ניהול בעסקים קטנים כמו גם בחברות רב לאומיות גדולות.

    • Online Spain

    זמן מלא, משרה חלקית

    12 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    מהירות החדשנות העולמית וההתפתחות המהירה של הטכנולוגיה הופכים את המודל העסקי המסורתי ואת גישת החברות לשוק, לתפעול ולניהול. בתרחיש זה, מבנה החברות יעודן יחד עם תפקידם של מנהלים ואנשי מקצוע שחייבים להחזיק בכישורים הקשים והרכים כדי להצליח בסביבה העסקית העולמית. המאסטר למדעים במינהל עסקים גלובלי הוא תוכנית מקיפה המספקת נקודת מבט עולמית על השפעת הטכנולוגיות הדיגיטליות על התפתחותן, צמיחתן והצלחתן של חברות והידע, המיומנויות והפרקטיקה המקצועית לפעול בעולם הדיגיטלי של ימינו. התוכנית תוכננה במיוחד עבור סטודנטים לתארים מתקדמים ואנשי מקצוע המעוניינים לרכוש פרספקטיבה עולמית של עסקים והבנה רחבה של אופן השימוש בטכנולוגיות לשיפור מבנים מסורתיים ויצירת מודלים ארגוניים חדשים. באמצעות תוכנית לימודים רב תחומית המכסה עסקים בינלאומיים, מימון גלובלי, טרנספורמציה דיגיטלית ומנהיגות, המאסטר מספק את הכישורים ליישם אסטרטגיות עסקיות מתקדמות בהקשר גלובלי, תוך התחשבות בסיכונים הכרוכים במסגרות פוליטיות, חברתיות וסביבתיות. באמצעות מתודולוגיות ההוראה העדכניות ביותר כמו ניתוח מצבים, מחקרי מקרה וסימולציות, המאסטר מאפשר לתלמידים לפתח ידע מעשי, חשיבה ביקורתית ומיומנויות חדשניות לפתרון בעיות.

    • Barcelona, ספרד

    זמן מלא

    12 חודשים

    למידה מרחוק

    ספרדית

    MBA הבינלאומי נועד להכשיר מנהיגים המסוגלים לנהל חברה וליישם אסטרטגיות מנקודת מבט גלובלית. תוכנית הכשרה זו תספק לך את כלי הניהול העיקריים הדרושים כדי לתפוס עמדות של אחריות גבוהה בארגונים בינלאומיים בכיוון.

    • Madrid, ספרד

    זמן מלא

    18 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית ייחודית לניהול מינהל עסקים בסביבה עסקית ויזמית בינלאומית, המציעה חוויה חוצת תרבות וטבילה עמוקה. המטרה העיקרית של ה-IMBA היא שהמשתתפים ירכשו, ישדרגו ויחזקו את הידע, היכולות ומיומנויות הניהול הכלליות שלהם כדי להתפתח לקראת השלב החדש הנוכחי של שווקים גלובליים, מה שיפנה מקום למסגרת מרגשת של הזדמנויות שבה מנהיגים עתידיים חייבים להפגין גישה צולבת תפקודית לניהול, תורמת להפליא לאסטרטגיה ולתוכנית הפעולה של החברה.

    • Madrid, ספרד

    זמן מלא

    600 שעה (ות

    בקמפוס

    ספרדית

    MBA בינלאומי זה מאפשר לסטודנטים לקבל הבנה מעמיקה של אופי העסק ומבנה החברות, ובו בזמן מאפשר להם לגלות את החשיבות של יחסים בינלאומיים כחלק מההצלחה העסקית.

    • Madrid, ספרד
    • Online Spain

    זמן מלא, משרה חלקית

    12 חודשים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    ספרדית

    תואר שני CEF MBA בניהול עסקים בינלאומי שואף להכשיר אנשי מקצוע מוסמכים ביותר בתחום המנהיגות והניהול של ארגונים בסביבות בינלאומיות, ולספק להם פרופיל מעשי ותחרותי. בפועל, התכנית היא תואר שני במנהל עסקים בו נלקחות בחשבון הספציפיות של חברות בינלאומיות.