3 תואר שני במנהל עסקים MBA תוכניות ב מינהל עסקים בינלאומי ב מדינת ישראל for 2024

תואר שני במנהל עסקים MBA תוכניות ב מינהל עסקים בינלאומי ב מדינת ישראל for 2024Filter
    • Be'er Sheva, מדינת ישראל
    • Sde Boker, מדינת ישראל

    זמן מלא

    12 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית ה-MBA הבינלאומית בפקולטה לעסקים וניהול של גילפורד גלזר היא תכנית לימודים חד-שנתית ייחודית, אינטגרטיבית, המשלבת תכנית אקדמית תיאורטית ומעשית קפדנית עם הזדמנויות חוץ-לימודיות המשמשות להעשרת חווית הלמידה ב-MBA. תוכנית ה-MBA השנתית שלנו בשפה האנגלית מספקת לאנשי מקצוע עובדים ולסטודנטים בינלאומיים את ההזדמנות לזכות בתואר MBA, לחקור את אומת הסטארט-אפ ולהרחיב את האופקים המקצועיים שלהם.

    • Ramat Gan, מדינת ישראל

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית MBA הבינלאומי הוא תוכנית לשנה אחת לימד לחלוטין באנגלית האומה סטארט אפ. בואו להצטרף לתוכנית ה- IMBA שלנו בישראל באוניברסיטת Bar-Ilan University וללמוד יזמות, ניהול גלובלי, כספים ושיווק.

    • Haifa, מדינת ישראל

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    החשיבות ההולכת וגוברת של פיתוח צוותים טכנולוגיים לצד תפקידו המכריע של מנהל טכנולוגיה ראשי (CTO) בסביבה העסקית הגלובלית המורכבת והמשתנה ללא הרף, סללו את הדרך ליצירת תוכנית MBA ייחודית זו. יחד עם השותפים שלנו ב-East China Normal University בשנחאי, סין תוכנית פיתוח צוות ה-MBA הטכנולוגי שלנו מיועדת במיוחד למנהלים מקצועיים העובדים או שואפים לעבוד בתעשיות הטכנולוגיה, ההנדסה או המדעים. שילוב של מנהיגות מתקדמת וחינוך עסקי עם חשיפה רב-תרבותית-רב-לאומית של אנשי מקצוע מסין, ישראל ומדינות טכנולוגיה אחרות, אנו מציעים למנהלים עתידיים ברמת C את האיזון המושלם בין טכנולוגיה לעסקים.