6 תואר שני במנהל עסקים MBA תוכניות ב מינהל עסקים בינלאומי ב הממלכה המאוחדת for 2024

תואר שני במנהל עסקים MBA תוכניות ב מינהל עסקים בינלאומי ב הממלכה המאוחדת for 2024Filter
    • UK Online, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    18 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    London School of Business and Finance, בשיתוף עם האוניברסיטה הטלמטית הבינלאומית UNINETTUNO, גאה להציע את תוכנית ה-MBA העולמית המקוונת המוכרת שלהם לסטודנטים השאפתניים ביותר ברחבי העולם. תוכל להשיג מיומנויות מנהיגות וניהול מובילות באמצעות מבחר של 10 התמחויות, המעניקות לך את ההזדמנות להתאים את הקורס שלך כך שיתאים למטרותיך המקצועיות. תוכנית זו מכינה אותך לתפקיד אפשרי בתור: מנהל פרויקטים; מנתח פרויקטים; מנתח סיכונים.

    • London, הממלכה המאוחדת

    משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    מדורג ראשון בעולם* זו השנה הרביעית ברציפות, ה-MBA שלנו בלמידה מרחוק תספק לך חוויה מעוררת שינוי אמיתי, הן מבחינה מקצועית והן מבחינה אישית. המוניטין שלנו בנוי על איזון בריא בין תיאוריה לפרקטיקה; ותרבות שמאתגרת הנחות יסוד, חורגת מהכיתה ומאמינה בעסקים ככוח לטובה.

    • UK Online, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    18 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    London School of Business and Finance, בשיתוף עם האוניברסיטה הטלמטית הבינלאומית UNINETTUNO, גאה להציע את תוכנית ה-MBA העולמית המקוונת המוכרת שלהם לסטודנטים השאפתניים ביותר ברחבי העולם. תוכל להשיג מיומנויות מנהיגות וניהול מובילות באמצעות מבחר של 10 התמחויות, המעניקות לך את ההזדמנות להתאים את הקורס שלך כך שיתאים למטרותיך המקצועיות.

    • UK Online, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    18 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    London School of Business and Finance, בשיתוף עם האוניברסיטה הטלמטית הבינלאומית UNINETTUNO, גאה להציע את תוכנית ה-MBA העולמית המקוונת המוכרת שלהם לסטודנטים השאפתניים ביותר ברחבי העולם. תוכל להשיג מיומנויות מנהיגות וניהול מובילות באמצעות מבחר של 10 התמחויות, המעניקות לך את ההזדמנות להתאים את הקורס שלך כך שיתאים למטרותיך המקצועיות. תוכנית זו מכינה אותך לתפקיד אפשרי בתור: יועץ פיננסי; אנליסט פיננסי; רואה חשבון ניהול; מתכנן פיננסי; מנהל ביצועים.

    • High Wycombe, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    ספינת הדגל שלנו 'MBA בינלאומי' היא תוכנית לפיתוח קריירה המתמקדת בהכנת היזמים והמנהיגים העסקיים השואפים של מחר לעסוק באופן פעיל ולנווט בין הגורמים המשתנים ולעתים קרובות משבשים במקום השוק העולמי. סטודנטים ב- IMBA ילמדו לקרוא ולתרגם את אי הוודאות הגלובלית הללו ולהתאים במהירות את הנסיבות הללו כדי להשיג יתרון תחרותי בארגון. גישות קיימות לניהול עסקי, למקרי מקרה עסקיים ולחידושים עסקיים חדשים ייבחנו ויבקרו במסגרת הקשר בינלאומי.

    • Witney, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית MBA חוצה גבולות של אוניברסיטת פקין HSBC לעסקים ( PHBS ידי סגל שהוסמך במיוחד להוראת תוכניות MBA עם מיקוד בסין, כך שבניית יכולת הסטודנטים לנתח את ההתפתחויות האחרונות בכלכלה ובשווקים הסיניים. במסגרת קפדנית של תיאוריה עסקית גנרית. מלבד לימוד תכניות הלימודים, תהיה לסטודנטים גם הזדמנות לפתח רשת עסקית עם אנשי מקצוע מובילים הקשורים לסין, אקדמאים, מנהלי חברות ויזמים.