6 תואר שני במנהל עסקים MBA תוכניות ב מדע נתונים ב ארצות הברית for 2024

תואר שני במנהל עסקים MBA תוכניות ב מדע נתונים ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Online USA

    זמן מלא, משרה חלקית

    18 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תוכנית ה-MBA המקוונת המדורגת הגבוהה ביותר של UNC Kenan-Flagler מעצבת מנהיגים זריזים באינטרנט כבר למעלה מעשור. תפתח גישה למנהיגות המשקפת את הערכים שלך, מעצימה את החוזקות שלך וממצבת אותך להצלחה באמצעות קורסים מאתגרים, חוויות למידה גלובליות ואימון קריירה מסור. זמינים פטור מ-GMAT.

    • Livingston, ארצות הברית

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    הרווח MBA מקוון שלך עם דגש מחשוב וניתוח נתונים מאוניברסיטת מערב אלבמה. בעוד שנה, יהיה לך בסיס ידע חזק בכריית נתונים, בינה מלאכותית, שיטות ניתוח ביג דאטה וכיצד להשתמש במערכות ניהול מסדי נתונים. פרויקט ותזה מעשית מבטיחים שתסיים את הלימודים עם הניסיון הדרוש לך כדי להשפיע. התוכנית היא בהיקף של 33 שעות אשראי וניתן להשלים אותה באופן מקוון במלואו. אין צורך ב-GMAT לקבלה.

    • Paris, צרפת
    • Heidelberg, גרמניה
    • + 2 more

    זמן מלא

    12 חודשים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    מיזוג MBA עם Data Science. תהיה לך הזדמנות לשלב את ה-MBA עם התעודה שלנו במדעי נתונים מקוונים ולהעצים את היכולות העסקיות שלך בקבלת החלטות מבוססות נתונים.

    • Hoboken, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    בעולם עסקי המעניק פרסים בטכנולוגיה, נתונים ואנליטיקה, ערכת הכלים הניהולית המסורתית נמצאת בסכנה להתיישנות. אז יצרנו סוג חדש של MBA. ה-Analytics MBA בסטיבנס היא תוכנית STEM לבוגרי מכללות לאחרונה שלמדו תחום טכני, בעלי ניסיון מקצועי מוגבל, ורוצים לצבור במהירות תואר מתקדם כדי להתחרות על משרות מרגשות בחברות היוקרתיות ביותר בעולם - שבהן, יותר ויותר, אפילו עבודה בתחילת הקריירה דורשת תואר שני.

    • Russellville, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    המוקד של תוכנית ה- MBA באוניברסיטת Arkansas Tech University הוא להכין אתכם לקריירה עסקית עם ניתוח מידע וכישורי קבלת החלטות מנהלים הנחוצים בעולם העסקים המהיר של היום. אם אתה מעוניין לשפר את הקריירה העסקית או הלא עיסקית שלך או שאתה בוחן עמדת אחריות מול המעסיק הנוכחי שלך, יתכן שאתה מעוניין להגיש בקשה לתכנית זו. התוכנית לתואר שני במנהל עסקים (MBA) באוניברסיטת Arkansas Tech University מספקת תוכנית עסקית לתארים מתקדמים לסטודנטים המעוניינים להמשיך את השכלתם בעסקים מעבר לתואר הראשון. התוכנית מציעה, מסלול MBA כללי, תואר שני במנהל עסקים עם ריכוז נתונים עסקיים, ותואר שני במנהל עסקים עם ריכוז שיווק דיגיטלי. כל קורסי ה- MBA מוצעים ברשת. מטרת התוכנית היא להכין סטודנטים לקריירה עסקית מצליחה בתפקידי ניהול ומנהיגות בדגש על עזרה לתלמידים לפתח מידע חשוב, יכולות אנליטיות וכישורי קבלת החלטות מונחות נתונים.

    • Jacksonville, ארצות הברית

    זמן מלא

    18 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תוכנית תואר שני במינהל עסקים MBA מספק מוקדם לאנשי מקצוע קריירה באמצע עם מיומנויות מעשיות ויכולות הדרושים כדי להאיץ את הקריירה שלהם בעסקים.