20 תואר שני במנהל עסקים MBA תוכניות ב יזמות ב ארצות הברית for 2024

תואר שני במנהל עסקים MBA תוכניות ב יזמות ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Scranton, ארצות הברית

    משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    התמחותה של אוניברסיטת סקרנטון עם התמחות ב- Enterprise Resource Planning (ERP) משלבת את המומחיות העסקית המתקדמת של תכנית הלימודים במנהל עסקים עם הכשרה במערכות תוכנה משולבות המשלבות פונקציות ארגוניות מרכזיות כגון פעולות, כספים ורכש במערכת ERP.

    • Online USA

    משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    פתח את הכישורים הדרושים לך כדי לצאת לארגון או סטארט-אפ מבוסס. תסיים את לימודיך עם תואר MBA המתמחה שלך מוכן למפות, לבנות ולהצמיח מערכות אקולוגיות יזמיות.

    • Livingston, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    המאסטר המקוון למנהל עסקים של אוניברסיטת ווסט אלבמה יכין אותך לקידום הקריירה שלך תוך כדי חידוד כישוריך במגוון רחב של נושאים עסקיים בסיסיים. עם מספר ריכוזי תוכנית, תסיים הכשרה מיוחדת בתחום המתאים ליעדי הקריירה שלך.

    • Louisville, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    12 חודשים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    היה זרז לשינוי בארגון הנוכחי שלך עם UofL Innovation MBA. ממיזמים חדשים ועד לתאגידים מבוססים, יצירתיות, פתרון בעיות וחדשנות מזינים עסקים מצליחים וברי קיימא. תוכנית זו בת 12 חודשים מספקת הזדמנויות ללא תחרות ללמוד שיטות עבודה מומלצות ממומחים, כולל הסגל עטור הפרסים שלנו, יזמים סדרתיים, משקיעי הון סיכון ומנהיגים עסקיים אזוריים ולאומיים. מדורג במקום ה-13 בארה"ב

    • Petaluma, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    18 חודשים

    מְעוּרבָּב, למידה מרחוק

    אנגלית

    תואר שני במנהל עסקים ב- Creative Enterprise נועד לאפשר לבוגרים המשכילים היטב בתפקידי ליבה כמו ניהול, שיווק, מימון, תפעול ואסטרטגיה. תכנית לימודי תואר שני במנהל עסקים של מרידיאן שוזרת תלת מימד בכל הקורסים: 1) חדשנות טרנספורמטיבית, 2) עסקים כאמצעי לחידוש הקומוניסטים, ו -3) יזמות שהיא גנרית, לא חילוץ.

    • Fort Lauderdale, ארצות הברית

    זמן מלא

    18 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    אתה יזם בנשמה - או שאפתן או שכבר מנהל עסק. כדי לצמוח כמנהיג עסקי, אתה צריך להרחיב את נקודת המבט שלך. השג יתרון תחרותי באחד מבתי הספר הבודדים בארץ עם יזמות על שמה. תואר שני במנהל עסקים עם התמחות ביזמות מספקת לך את המומחיות העסקית המתקדמת שאתה מחפש, אך עם התמקדות בפיתוח יזמי. תלמד ממובילי תעשייה שהפעילו חברות רווחיות בעצמם, מה שנותן לך יתרון לניהול מוצלח של העסק שלך.

    • San Francisco, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    אין עיר בעולם כמו סן פרנסיסקו. שנה את הקריירה שלך באזור מפרץ SF עם ה- MBA במשרה מלאה של USF. בנה את הכישורים החיוניים להובלת עסקים מצליחים וקיימים בעיר היזמית ביותר בעולם ומחוצה לה.

    • Rutherford, ארצות הברית

    זמן מלא

    20 חודשים

    מְעוּרבָּב

    אנגלית

    Felician University המאסטר במנהל עסקים בחדשנות ומנהיגות יזמית נועד לספק לתלמידים לא רק ידע בתוכן עסקי אלא גם כישורי מנהיגות למאה ה-21, וכתוצאה מכך היכולת לקבל החלטות עסקיות טובות יותר ולעבוד עם צוותים מגוונים כדי להשיג תוצאות .

    • Campbellsville, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תואר שני MBA מקוון מוסמך של IACBE במנהיגות יזמית מאוניברסיטת קמפבלסוויל נועד לצייד אתכם במיומנויות לעזור לעסקים לנצל את ההזדמנויות הפוטנציאליות ולצמוח בסופו של דבר. בנוי בפורמט מקוון של 100%, תלמד כיצד להוביל צוותים, לשתף פעולה עם אחרים כדי למצוא פתרונות ולזהות סיכונים. מתכנית הלימודים לריכוז של התוכנית תזכו בכישורי ניהול, מנהיגות ויזמות קריטית. למידע נוסף היום.

    • Washington, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית היזמות מספקת לסטודנטים את הידע והניסיון הדרושים בכדי להצטיין כיזמים בסביבה העסקית הגלובלית התחרותית ביותר של ימינו.

    • University Heights, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    בנוסף לפיתוח הכישורים הדרושים להקמת עסקים חדשים ולצמיחתם, סטודנטים בהתמחות חדשנות ויזמות לומדים גם כיצד להיות מנהיגים ומתקשרים יעילים. הם משיגים הבנה כיצד לבנות ולנהל צוותים, לנהל משא ומתן עם בעלי עניין, ולהציע את הרעיונות שלהם למשקיעים וללקוחות.

    • Atlanta, ארצות הברית

    זמן מלא

    10 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית MBA במשרה מלאה (יום) של מרסר הופכת סטודנטים למנהיגים ואנשי מקצוע. פיתוח מקצועי משולב בתוכנית כדי ליצור את כישורי המנהיגות והרשת החיוניים להצלחה. אין צורך בניסיון תעסוקתי לקבלה, מה שהופך את התוכנית לאידיאלית עבור בוגרים חדשים או אלה שחוזרים לבית הספר המחפשים קריירה בעסקים. כיתות קטנות מאפשרות שיתוף פעולה עם עמיתים ופרופסורים, ותכנית לימודים מאתגרת מטפחת הכנה לקריירה. חקור את שמונה אפשרויות הריכוז של מרסר בחשבונאות, יזמות וחדשנות, פיננסים, עסקים גלובליים, ניהול שירותי בריאות, עסקים אינטגרטיביים, ניהול אנשים ושינוי ושיווק.

    • Worcester, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    רעיונות חדשים עוזרים לחברה רק אם הם פותרים בעיה בעולם האמיתי וממלאים צורך בשוק. התמחויות ה-MBA של WPI צוללות עמוק לתוך אסטרטגיית חדשנות וחשיבה יזמית כדי לעזור לאנשי מקצוע מתעוררים לפתח ולחדד רעיונות חדשניים. מיומנויות אלו מעצימות אותך ליצור ולמסחר מוצרים ושירותים העונים על צורך אמיתי בחברה ויכולים לעשות שינוי לאנושות.

    • San Bernardino, ארצות הברית

    זמן מלא

    3 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    בתוכנית MBA ביזמות, הגישה שלנו היא לעזור להקל על הלמידה האישית שלך על ידי השקעתך בתהליך היזמי. כחלק מהתוכנית ליזמות, תידרשו להקים ולנהל עסק ולהתמודד עם הסיכון והתגמול של יזמות בזמן אמת, בניגוד רק באמצעות תיאורי מקרה או הרצאות בכיתה.

    • Nashua, ארצות הברית

    אנגלית

    תכנית ה- MBA של Hellenic American University מטפחת חשיבה יזמית ויכולת לנהל שינויים וטיפוח חדשנות. כל קורס מובנה בפרויקטים מעשיים המפתחים את הכישורים העסקיים הדרושים בסביבה העסקית הבינלאומית ההיסטית של ימינו - בין אם ניהול יחידה עסקית ובין אם אתה מנהל עסק משלך.