7 תואר שני במנהל עסקים MBA תוכניות ב טכנולוגיות מידע (IT) ב ארצות הברית for 2024

תואר שני במנהל עסקים MBA תוכניות ב טכנולוגיות מידע (IT) ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Charlotte, ארצות הברית

    משרה חלקית

    12 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    ה- MBA המקוון עם ריכוז בניהול אבטחת סייבר מאוניברסיטת קווינס בשארלוט מאפשר לך להבין כיצד מערכות מידע מפותחות ומשתמשות בארגונים כדי להשיג הצלחה עסקית ויתרון תחרותי. תוכלו לזהות ולהציע פתרונות לבעיות אבטחה ברשת; להבין ולהחיל עקרונות של הגנת נתונים; לעבוד בסביבות חוקיות, פרטיות ותאימות; להעריך סיכוני נתונים ולזהות פעולות מתקנות.

    • Online USA

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    המאסטר המקוון במנהל עסקים (MBA) בניהול IT מאוניברסיטת Rivier מלמד אותך כיצד לנהל IT כמשאב. למד כיצד להניע חדשנות באמצעות טכנולוגיה, להוביל צוותים דרך סביבות וירטואליות, לאבטח מערכות ולנהל מסדי נתונים.

    • Livingston, ארצות הברית

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    הרוויחו MBA מקוון עם דגש על אבטחת סייבר, פשעי סייבר ומדיניות מאוניברסיטת מערב אלבמה. בשנה אחת, תהיו מוכנים להוביל יעדי סייבר לאומיים ובינלאומיים בעסקים. פרויקט ותזה מעשית מבטיחים שאתה בוגר מוכן לנהל נושאים במדיניות ארגונית, פשעי סייבר, חוקי סייבר ומערכות תוכנה. התוכנית היא בהיקף של 33 שעות אשראי וניתן להשלים אותה באופן מקוון במלואו. אין צורך ב-GMAT לקבלה.

    • South Orange, ארצות הברית

    זמן מלא

    5 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    עם תואר MBA בטכנולוגיית מידע (IT), אתה נמצא בצומת הדרכים של אסטרטגיה עסקית וחדשנות טכנולוגית, שנועד להתמודד עם האתגרים של הנוף העסקי הממוקד בדיגיטל של היום. בוגרים יכולים לקחת על עצמם תפקידים כמו מנהל IT, מנתח מערכות, מנהל פרויקטי IT או מנהל מידע ראשי, ולפקח על השילוב של פתרונות טכנולוגיים להנעת יעדים עסקיים.

    • Campbellsville, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    מוסמך על ידי מועצת ההסמכה הבינלאומית לחינוך עסקי (IACBE), התואר השני במנהל עסקים מקוון - טכנולוגיית מידע מאוניברסיטת קמפבלוויל מספק את הכישורים הדרושים כדי לשרת את העסק שלך כמוביל במחלקה מכריעה.

    • Worcester, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    מומחיות טכנית כבר אינה מספיקה; מומחי ה-IT של היום חייבים להיות מסוגלים ליישם את הידע שלהם כדי לפתור בעיות עסקיות לתוצאות אפקטיביות. בין אם מדובר בהבנת עיצוב חווית משתמש, ניהול IT או מינוף כלים אנליטיים, ארגונים מחפשים מנהלי IT שיכולים להניע את תהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית בין תעשיות תוך התחשבות בהשפעה האנושית והחברתית.

    • Painesville, ארצות הברית

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    מְעוּרבָּב, למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    Lake Erie College מיועד למנהלים כלליים. התוכנית מאפשרת לבוגרים להרחיב את אופקיהם ולקחת על עצמם יותר ויותר חובות ואחריות ניהולית. עם זאת, אם תרצה בכך, התלמידים עשויים גם לבחור להשיג ריכוז באחד משלושת הריכוזים המוצעים שלנו.