6 תואר שני במנהל עסקים MBA תוכניות ב חדשנות ב ארצות הברית for 2024

תואר שני במנהל עסקים MBA תוכניות ב חדשנות ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Louisville, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    12 חודשים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    היה זרז לשינוי בארגון הנוכחי שלך עם UofL Innovation MBA. ממיזמים חדשים ועד לתאגידים מבוססים, יצירתיות, פתרון בעיות וחדשנות מזינים עסקים מצליחים וברי קיימא. תוכנית זו בת 12 חודשים מספקת הזדמנויות ללא תחרות ללמוד שיטות עבודה מומלצות ממומחים, כולל הסגל עטור הפרסים שלנו, יזמים סדרתיים, משקיעי הון סיכון ומנהיגים עסקיים אזוריים ולאומיים. מדורג במקום ה-13 בארה"ב

    • Rutherford, ארצות הברית

    זמן מלא

    20 חודשים

    מְעוּרבָּב

    אנגלית

    Felician University המאסטר במנהל עסקים בחדשנות ומנהיגות יזמית נועד לספק לתלמידים לא רק ידע בתוכן עסקי אלא גם כישורי מנהיגות למאה ה-21, וכתוצאה מכך היכולת לקבל החלטות עסקיות טובות יותר ולעבוד עם צוותים מגוונים כדי להשיג תוצאות .

    • Harrisonburg, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שנים

    מְעוּרבָּב

    אנגלית

    אנשים ידידותיים, אמיתיים. כיתות קטנות. מוכר לאומי. במחיר סביר. בתוכנית ה-MBA של JMU, אתה לא רק מספר. אתה חבר מוערך בקבוצה מגוונת עם אינספור חוויות ונקודות מבט עסקיות. פורמט הלימוד ההיברידי שלנו נועד לאפשר לך לבנות מערכות יחסים באופן אישי כדי להציב את הבסיס לדיון עשיר במפגשים מקוונים. הפרופסורים שלנו נלהבים מהתוכן, ומעצבים קורסים רלוונטיים ומותאמים לעולם העסקים המשתנה ללא הרף של היום - כל זאת תוך תשומת לב לכך שאתה עובד במשרה מלאה בזמן שאתה מסיים את התואר שלך. תואר MBA עם ריכוז בחדשנות (iMBA) נועד לעזור לך לפתח את המיומנויות והיכולות הנדרשות כדי להצטיין בהובלה באמצעות חדשנות עם טכנולוגיה ואנשים.

    • University Heights, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    בנוסף לפיתוח הכישורים הדרושים להקמת עסקים חדשים ולצמיחתם, סטודנטים בהתמחות חדשנות ויזמות לומדים גם כיצד להיות מנהיגים ומתקשרים יעילים. הם משיגים הבנה כיצד לבנות ולנהל צוותים, לנהל משא ומתן עם בעלי עניין, ולהציע את הרעיונות שלהם למשקיעים וללקוחות.

    • Bellevue, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    36 שעה (ות

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית ה- MBA של אוניברסיטת בלווי מספקת לך את כישורי המנהיגות העסקית הקריטית ואת הידע למנף אותם בכדי להביא לתוצאות טובות יותר עבור הארגון שלך. פתרון בעיות, קבלת החלטות ובניית צוותים הם רק חלק מהמיומנויות שתחדדו בתכנית ה- MBA שלנו בתחומים כמו פיננסים, חשבונאות, שיווק, מדיה, לוגיסטיקה, ביצועים וחדשנות.

    • Ann Arbor, ארצות הברית

    אנגלית

    צור שינוי חיובי בדרכים חדשות יזמות היא גם רדיפה וגם חשיבה. זה דורש רוח של מתנע עצמי והתרגשות להתמודדות עם אתגרים. לעתים קרובות, אחת הדרכים הטובות ביותר ללמוד על יזמות היא באמצעות פעולה. לכן תואר שני במנהל עסקים בחדשנות ויזמות ייתן לך ניסיון בעולם האמיתי וידע מעשי שיאפשר לך להפוך את הרעיונות שלך לסטארט-אפים מצליחים.