23 תואר שני במנהל עסקים MBA תוכניות ב חדשנות ויזמות 2024

תואר שני במנהל עסקים MBA תוכניות ב חדשנות ויזמות 2024Filter
    • Online

    זמן מלא, משרה חלקית

    18 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    חולמים להיות יזם? רוצה להקים עסק משלך אבל לא בטוח שיש לך את מה שצריך? IU כאן בשבילך. הצטרף ל-MBA שלנו - תוכנית חדשנות ויזמות, ובנה את הידע והמיומנויות שיעזרו להפוך את החלומות (והתוכניות העסקיות) שלך למציאות. תתחיל את לימודיך בכיסוי היסודות של מנהל עסקים וניהול ולאחר מכן תצלול לנושאים ספציפיים ליזמות, כגון עיצוב מוצר וניהול פרויקטים. בסיום הלימודים, תהיו מוכנים להתחיל בביטחון במסע העסקי שלכם.

    • Livingston, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    המאסטר המקוון למנהל עסקים של אוניברסיטת ווסט אלבמה יכין אותך לקידום הקריירה שלך תוך כדי חידוד כישוריך במגוון רחב של נושאים עסקיים בסיסיים. עם מספר ריכוזי תוכנית, תסיים הכשרה מיוחדת בתחום המתאים ליעדי הקריירה שלך.

    • Louisville, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    12 חודשים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    היה זרז לשינוי בארגון הנוכחי שלך עם UofL Innovation MBA. ממיזמים חדשים ועד לתאגידים מבוססים, יצירתיות, פתרון בעיות וחדשנות מזינים עסקים מצליחים וברי קיימא. תוכנית זו בת 12 חודשים מספקת הזדמנויות ללא תחרות ללמוד שיטות עבודה מומלצות ממומחים, כולל הסגל עטור הפרסים שלנו, יזמים סדרתיים, משקיעי הון סיכון ומנהיגים עסקיים אזוריים ולאומיים. מדורג במקום ה-13 בארה"ב

    • Madrid, ספרד

    זמן מלא

    9 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר שני במנהל עסקים ביזמות במדריד, ספרד מספק את הכלים והכישורים הדרושים לסטודנטים כדי להקים עסק משלהם, לפתח מוצרים חדשים ו/או לנהל פרויקטים חדשניים לעסקים שכבר קיימים בספרד, אירופה וברחבי העולם. סטודנטים לתואר שני במנהל עסקים ביזמות רוכשים מיומנויות וידע כדי לתכנן פתרונות יצירתיים, לעשות בחירות מושכלות ולהיות מנהיגים גלובליים יעילים. לימודי תואר שני במנהל עסקים ביזמות במדריד כוללים גיבוש תוכניות עסקיות מאפס, שילוב חדשנות ויזמות ופרקטיקות אתיות במודלים עסקיים מהחיים האמיתיים, ולמידה כיצד להציע הצעות עסקיות משכנעות למשקיעים.

    • Monterrey, מקסיקו

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית הלימודים בעלת הביצועים הגבוהים והפרקטית של MBA במשרה מלאה זו באתר מספקת לך צמיחה מואצת והלך רוח גלובלי חדש עם השפעה עסקית אמיתית.

    • Berlin, גרמניה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    לימודי תואר שני במנהל עסקים הם דרך מצוינת לשפר את הפרופיל שלך, לפתח כישורי ניהול וללמוד כיצד לקחת את העסק שלך לשלב הבא. על ידי בעל הכשרה עסקית יקרת ערך זו, תוכל לפתח את הכישורים הדרושים להאיץ את הקריירה והעסק שלך, ולעזור לך לאבטח תפקידים בכירים יותר, שכר טוב יותר ושפע של הזדמנויות. המודולים כוללים: שיווק גלובלי בעידן הדיגיטלי, הנהלת חשבונות לקבלת החלטות, אסטרטגיה לחדשנות ויזמות וכן ניהול הון אנושי. התלמידים יכולים גם לבחור מתוך מגוון התמחויות כגון: כספים, שיווק דיגיטלי, ניהול פרויקטים וניהול שירותי בריאות.

    • Dubai, איחוד האמירויות הערביות

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנת MBA של מידלסקס מכינה את הסטודנטים לתפקידי מנהיגות ותמורות טרנספורמציות בעסקים, המיועדים לאנשי מקצוע עסקיים הרציניים בקידום הקריירה שלהם. תואר שני במנהל עסקים נועד להכין אותך לאתגרי הניהול בהקשר בינלאומי מורכב. בתמיכת סגל ברמה עולמית שלנו מעסקים בינלאומיים מובילים עם שפע של ניסיון אקדמי ומעשי, תפתח את הבנתך את תחומי הליבה התורמים לחקר הניהול.

    • Berlin, גרמניה

    זמן מלא, משרה חלקית

    15 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    בית הספר המקצועי של ברלין בבית הספר לברלין לכלכלה ומשפט (HWR Berlin) מציע הכשרה בינלאומית לתואר שני בניהול עם גישה יישומית.

    • Bradford, הממלכה המאוחדת
    • Dubai, איחוד האמירויות הערביות
    • + 1 more

    משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    אנו מציעים את ה-MBA הראשון והיחיד בעולם המתמקד בכלכלה מעגלית. מודל כלכלי חדש זה נועד: להשתמש במשאבים ובאנרגיה בצורה יעילה יותר; שימוש חוזר במוצרים וחומרים; לספק רווח מוגבר לארגונים. כסטודנט יהיה לך תואר ייחודי ויתרון מוביל ראשון, ופותח מגוון הזדמנויות קריירה חדשות. תלמד את היבטי הליבה של תוכנית MBA מסורתית, מתוגבר על ידי מחקר מעמיק של המודל הכלכלי העכשווי הזה - לצייד אותך בכישורים הדרושים לך כדי להתמודד עם האתגרים העסקיים, החברתיים והסביבתיים של המאה העשרים ואחת.

    • Munich, גרמניה

    זמן מלא

    3 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    The Master of Business Management program, specializing in Entrepreneurship & Innovation, integrates academic rigor with practical application. Through case studies, research, project weeks, and work placements, students delve into MBA subjects, economics, and management. Focused modules explore entrepreneurship's societal and economic role, covering topics like 'Venture Capital & Private Equity' and 'Corporate Sustainability', preparing students for the dynamic business landscape.

    • Vilnius, ליטא

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    מטרת תכנית זו היא לפתח יכולות יזמות של סטודנטים שיעזרו ויאפשרו להם להקים מפעלים משלהם או לפתח עסקים קיימים בעולם הרשת העולמית.

    • Online Switzerland

    משרה חלקית

    למידה מרחוק

    אנגלית

    למד את הכישורים בעולם האמיתי שעושים אותך מתאים לכוח העבודה ואת הכישורים הקשורים לעבודה וידע עסקי מעשי המתמקדים בפיתוח הקריירה שלך ונדרשים על ידי מעסיקים גלובליים מובילים. ב-Real-World Skills MBA, אנו מציידים אותך במיומנויות בעולם האמיתי ואנו מאמנים אותך בדיוק באותם מודולים עסקיים להכשרת עבודה, בהם אנו משתמשים כבר כמעט שני עשורים כדי להכשיר מנהלים ויועצים העובדים עבור חברות גדולות כמו ארה"ב ענקי טכנולוגיה יצרני תרופות שוויצריים וגרמניים מגזרי רכב גרמניים ואיטלקיים יצרני רכב בשוויץ מוסדות פיננסיים בשוויץ חברות ביטוח מובילות אירופיות בחלל האווירי הצרפתי מובילי ייעוץ אנרגיה בגרמניה מובילי ייעוץ אנרגיה בשוויץ ובארה"ב קבלני סביבה ואנרגיה יפנית מובילות טכנולוגיה ורבים נוספים.

    • Toronto, קנדה

    זמן מלא

    3 סמסטרים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    • Online
    • Valencia, ספרד

    משרה חלקית

    12 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    האם אתה נלהב לפתוח עסק חדש? האם אתה בעל עסק קטן שחולם להצמיח את העסק למיזם גדול? האם אתה חדשן שרוצה להפוך רעיון לעסק מצליח? תואר שני במנהל עסקים של רושפורד ביזמות וחדשנות יצייד אותך בידע, מיומנויות והתנהגויות נכונות לפיתוח מוצרים, שירותים ופתרונות ייחודיים. זה גם יכין אותך לדגירה, לנהל ולהצמיח עסקים חזקים.

    • Online

    זמן מלא, משרה חלקית

    12 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תואר שני במנהל עסקים הוא תקן זהב בחינוך עסקי ואחת הדרכים הטובות ביותר להתבלט בשוק העבודה התחרותי של היום. תוכנית ה-MBA המקוונת של LIBF מציידת אותך בידע תיאורטי מעמיק ובכישורי ניהול המבוקשים מאוד על ידי עסקים מודרניים. לא רק MBA מקוון יכול לפתוח מגוון רחב של הזדמנויות קריירה, אלא שהוא גם יכול לעזור לך להשפיע משמעותית וחיובית על הנוף העסקי העתידי.