5 תואר שני במנהל עסקים MBA תוכניות ב חדשנות ויזמות ב ארצות הברית for 2024

תואר שני במנהל עסקים MBA תוכניות ב חדשנות ויזמות ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Livingston, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    המאסטר המקוון למנהל עסקים של אוניברסיטת ווסט אלבמה יכין אותך לקידום הקריירה שלך תוך כדי חידוד כישוריך במגוון רחב של נושאים עסקיים בסיסיים. עם מספר ריכוזי תוכנית, תסיים הכשרה מיוחדת בתחום המתאים ליעדי הקריירה שלך.

    • Louisville, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    12 חודשים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    היה זרז לשינוי בארגון הנוכחי שלך עם UofL Innovation MBA. ממיזמים חדשים ועד לתאגידים מבוססים, יצירתיות, פתרון בעיות וחדשנות מזינים עסקים מצליחים וברי קיימא. תוכנית זו בת 12 חודשים מספקת הזדמנויות ללא תחרות ללמוד שיטות עבודה מומלצות ממומחים, כולל הסגל עטור הפרסים שלנו, יזמים סדרתיים, משקיעי הון סיכון ומנהיגים עסקיים אזוריים ולאומיים. מדורג במקום ה-13 בארה"ב

    • Atlanta, ארצות הברית

    זמן מלא

    10 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית MBA במשרה מלאה (יום) של מרסר הופכת סטודנטים למנהיגים ואנשי מקצוע. פיתוח מקצועי משולב בתוכנית כדי ליצור את כישורי המנהיגות והרשת החיוניים להצלחה. אין צורך בניסיון תעסוקתי לקבלה, מה שהופך את התוכנית לאידיאלית עבור בוגרים חדשים או אלה שחוזרים לבית הספר המחפשים קריירה בעסקים. כיתות קטנות מאפשרות שיתוף פעולה עם עמיתים ופרופסורים, ותכנית לימודים מאתגרת מטפחת הכנה לקריירה. חקור את שמונה אפשרויות הריכוז של מרסר בחשבונאות, יזמות וחדשנות, פיננסים, עסקים גלובליים, ניהול שירותי בריאות, עסקים אינטגרטיביים, ניהול אנשים ושינוי ושיווק.

    • Worcester, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    רעיונות חדשים עוזרים לחברה רק אם הם פותרים בעיה בעולם האמיתי וממלאים צורך בשוק. התמחויות ה-MBA של WPI צוללות עמוק לתוך אסטרטגיית חדשנות וחשיבה יזמית כדי לעזור לאנשי מקצוע מתעוררים לפתח ולחדד רעיונות חדשניים. מיומנויות אלו מעצימות אותך ליצור ולמסחר מוצרים ושירותים העונים על צורך אמיתי בחברה ויכולים לעשות שינוי לאנושות.

    • Franklin, ארצות הברית

    זמן מלא

    24 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    אם במגזר למטרות רווח, ללא מטרות רווח או כנסייה, אתה יכול להבדיל את עצמך מבני גילך עם התואר המעשי הזה. הנדסה על ידי מנהיגים מובילים בתעשייה ויועצים, ה- MBA היזמי מצייד את הסטודנטים בערכת כלים מלאה להשקה, הובלה וניהול של עסקים קטנים כגדולים.