5 תואר שני במנהל עסקים MBA תוכניות ב חדשנות ויזמות ב גרמניה for 2024

תואר שני במנהל עסקים MBA תוכניות ב חדשנות ויזמות ב גרמניה for 2024Filter
    • Online

    זמן מלא, משרה חלקית

    18 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    חולמים להיות יזם? רוצה להקים עסק משלך אבל לא בטוח שיש לך את מה שצריך? IU כאן בשבילך. הצטרף ל-MBA שלנו - תוכנית חדשנות ויזמות, ובנה את הידע והמיומנויות שיעזרו להפוך את החלומות (והתוכניות העסקיות) שלך למציאות. תתחיל את לימודיך בכיסוי היסודות של מנהל עסקים וניהול ולאחר מכן תצלול לנושאים ספציפיים ליזמות, כגון עיצוב מוצר וניהול פרויקטים. בסיום הלימודים, תהיו מוכנים להתחיל בביטחון במסע העסקי שלכם.

    • Berlin, גרמניה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    לימודי תואר שני במנהל עסקים הם דרך מצוינת לשפר את הפרופיל שלך, לפתח כישורי ניהול וללמוד כיצד לקחת את העסק שלך לשלב הבא. על ידי בעל הכשרה עסקית יקרת ערך זו, תוכל לפתח את הכישורים הדרושים להאיץ את הקריירה והעסק שלך, ולעזור לך לאבטח תפקידים בכירים יותר, שכר טוב יותר ושפע של הזדמנויות. המודולים כוללים: שיווק גלובלי בעידן הדיגיטלי, הנהלת חשבונות לקבלת החלטות, אסטרטגיה לחדשנות ויזמות וכן ניהול הון אנושי. התלמידים יכולים גם לבחור מתוך מגוון התמחויות כגון: כספים, שיווק דיגיטלי, ניהול פרויקטים וניהול שירותי בריאות.

    • Berlin, גרמניה

    זמן מלא, משרה חלקית

    15 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    בית הספר המקצועי של ברלין בבית הספר לברלין לכלכלה ומשפט (HWR Berlin) מציע הכשרה בינלאומית לתואר שני בניהול עם גישה יישומית.

    • Munich, גרמניה

    זמן מלא

    3 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    The Master of Business Management program, specializing in Entrepreneurship & Innovation, integrates academic rigor with practical application. Through case studies, research, project weeks, and work placements, students delve into MBA subjects, economics, and management. Focused modules explore entrepreneurship's societal and economic role, covering topics like 'Venture Capital & Private Equity' and 'Corporate Sustainability', preparing students for the dynamic business landscape.

    • Online

    זמן מלא, משרה חלקית

    18 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תואר MBA חדשנות ויזמות ב-IU יעזור לך להגשים את הרעיונות העסקיים שלך, כמו גם להכשיר אותך לקחת אחריות במגוון תחומים והוא מושלם עבור סטודנטים יזמים המחפשים להפוך ליזמים אוטונומיים או תאגידיים בעצמם. בעולם התחרותי של היום, בוגר עסקים עם חשיבה וחשיבה יזמית וחדשנית מבוקש מאוד, בין אם כמייסד עסק משלו ובין אם בתפקיד מוביל בסטארט-אפ מתחיל. אתה יכול להתחיל את תוכנית ה-MBA המקוונת שלך מיד עם 9 מודולי החובה הראשונים. בינתיים, התמחות זו תעמוד לרשותך מ-16.04.2022 ואילך.