12 תואר שני במנהל עסקים MBA תוכניות ב קפריסין for 2024

תואר שני במנהל עסקים MBA תוכניות ב קפריסין for 2024Filter
    • Amsterdam, הולנד
    • Famagusta, קפריסין

    זמן מלא

    18 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    עסקים מתמודדים עם אתגרים חסרי תקדים בסביבתם: הטכנולוגיה מציעה הזדמנויות חדשות לחדשנות, כוח העבודה החדש רוצה סידורי עבודה וכלים גמישים, צרכנים מסתגלים מהר מאוד לנוחות של אפליקציות מובייל ולסיפוק מיידי, מתחרים חדשים מפרקים את שרשראות הערך המסורתיות.

    • Cyprus Online, קפריסין

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    התואר השני במנהל עסקים (MBA) של Open University Of Cyprus נועד להכין ולתמוך באנשי מקצוע העובדים במגזר הפרטי או הציבורי על ידי מתן ידע מיוחד והכשרה מעשית, כדי לשפר מיומנויות בניהול ארגונים והתמודדות יעילה עם המציאות והאתגרים החדשים של השווקים הגלובליים של היום. זה מושג באמצעות יחסי הגומלין בין תיאוריה ופרקטיקה, כאשר למידה נתמכת באמצעות שילוב של תיאוריית ניהול, מחקר חדשני, תרגילים ודוגמאות יישומיות. המודולים הנושאיים שלנו מכסים תחומים שונים, אך מחוברים בדרכים משמעותיות, ומאפשרים לך להאביק רעיונות וליישם כלים מכל חווית ה-MBA הרחבה יותר.

    • Online Cyprus

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 סמסטרים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תואר שני במנהל עסקים (MBA) שואף לפתח אצל התלמידים את יכולת המחקר והניתוח, הסינתזה והיצירתיות תוך הדגשת החשיבות החיונית של מידע ופיתוח טכנולוגי והעלאת המודעות לנושאים אתיים, חברתיים, סביבתיים ובינלאומיים המשפיעים על החלטות מנהליות. מטרת ה- MBA היא שהתלמידים ישפרו את כישוריהם הבין-אישיים, לאורך משך הלימודים, המושג באמצעות עבודת צוות. הפעילויות הקבוצתיות הן אחת משיטות ההערכה ברוב הקורסים של התוכנית.

    • Online Cyprus

    משרה חלקית

    3 סמסטרים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תוכנית ה- MBA למרחקים בתיירות של Neapolis University Pafos מעניקה לסטודנטים גישה מקיפה ומשולבת לתחום התיירות ולמגזר הקריטי של התיירות בכלל. תואר שני במנהל עסקים בתיירות נוקט גישה מודרנית לספק את הידע הדרוש להבנת התיירות כתופעה חברתית וכלכלית. היא שמה דגש מיוחד על ניהול עסקי תיירות ואירוח וניהול יעדי תיירות.

    • Famagusta, קפריסין

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית, טורקי

    תוכניות התואר השני במנהל עסקים שלנו (MBA) ובניהול שיווק (תואר שני) פתוח לבוגרים מכל הרקע האקדמי.

    • Nicosia, קפריסין

    זמן מלא, משרה חלקית

    18 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית ה- MBA נועדה לסייע לסטודנטים לפתח את המיומנויות הקריטיות שיכולות לסייע להם להתנהל ביעילות עם המציאות של היום בעולם תחרותי ביותר. דגש רב מושם על סיוע לתלמידים לפתח כישורי קבלת החלטות חזקים וניתנים להעברה.

    • Strovolos, קפריסין

    בקמפוס

    המכללה ללימודי עסקים (CBS) תואר שני במנהל עסקים (MBA) היא תוכנית ייחודית המקיפה כספים, ניהול, שיווק ותחומים קשורים. תכנית הלימודים נועדה לספק לסטודנטים עם או בלי הכנה אקדמית קודמת בעסקים בסיס איתן בתורות ועקרונות עסקיים תוך פיתוח הכישורים הדרושים למנהלים לנתח מצבים ולהוביל ארגונים.

    • Famagusta, קפריסין

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר שני במנהל עסקים הוא ההסמכה המפורסמת ביותר בעולם לניהול עסקי באמצעות תוכנית אינטנסיבית, שתוכננה במיוחד עבור אלה המעוניינים להקים או לקיים קריירה ניהולית או מקצועית מצליחה. הקורס מהווה פלטפורמה אידיאלית עבור אנשים שרכשו לפחות שלוש שנים בתפקיד ניהולי, טכני או מקצועי.

    • Turkish Republic of Northern Cyprus, קפריסין

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית ה- MBA נועדה לחנך מנהיגים ומנהלים המסוגלים להסתגל לשינויים בעולם העסקים המשתנה במהירות, בעלי יכולת חשיבה ביקורתית ופתרון בעיות, ומכירים את גישות הניהול הנוכחיות והמסורתיות. זה מספק לבוגרים ידע מתקדם, מיומנויות וכישורים בתחום מינהל עסקים. ועם ההכשרה האנליטית הם זקוקים לסביבה העסקית התחרותית יותר ויותר.

    • Nicosia, קפריסין

    אנגלית

    סטודנטים הרשומים לתכנית זו מרוויחים תואר שני במנהל עסקים (MBA). התכנית לתואר שני במינהל עסקים באוניברסיטת American College שואפת לספק חינוך תחרותי ביותר בנושאי ניהול אשר בסופו של דבר יציידו את המנהלים העתידיים לפתור בעיות מסובכות ולהטמיע רעיונות יצירתיים בסביבת העבודה שלהם, שתועיל לארגונם.

    • Larnaca, קפריסין

    זמן מלא

    18 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    קורס זה הוא גם גמיש וייחודי בכך שהוא מציע לסטודנטים ואנשי מקצוע לעסקים אפשרות ללמוד, לנהל ולתרגל במסגרת ההתמחות המועדפת עליהם באמצעות Pathway הרכש הציבורי / הפרטי או Pathway הניהול.

    • Turkish Republic of Northern Cyprus, קפריסין

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    תואר שני במנהל עסקים זה מצייד את הסטודנטים בתיאוריה הנדרשת ובדרישות בינלאומיות הטובות ביותר של תעשיית האירוח. התלמידים נחשפים ללמידה מבוססת בעיות (PBL) ואז הם מודרכים לסיטואציות בחיים האמיתיים; ובכך ליצור סביבה ניהולית באמת.