129 תואר שני במנהל עסקים MBA תוכניות ב ספרד for 2024

תואר שני במנהל עסקים MBA תוכניות ב ספרד for 2024Filter
    • Paris, צרפת
    • Heidelberg, גרמניה
    • + 2 more

    זמן מלא

    15 חודשים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    ניתן להשלים את התוכנית לתואר שני במנהל עסקים בינלאומי עם 45 נקודות זכות תוך שלושה סמסטרים ומפגש קיץ במשרה מלאה. התוכנית מציעה קורסים המתמקדים בהיבטים ניהוליים של כספים, הנהלת חשבונות, שיווק וניהול. עבודות מקרה נועדו להכין את הסטודנטים לתפקידי ניהול בעסקים קטנים כמו גם בחברות רב לאומיות גדולות.

    • Barcelona, ספרד

    זמן מלא

    10 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    המשתתפים בתוכנית הם אנשים בעלי מוטיבציה גבוהה המחויבים לרכוש את ההכשרה הדרושה כדי לגבש את כישוריהם הניהוליים ולעסוק בקריירה בעולם העסקים הבינלאומי.

    • Online Spain

    זמן מלא, משרה חלקית

    12 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    מהירות החדשנות העולמית וההתפתחות המהירה של הטכנולוגיה הופכים את המודל העסקי המסורתי ואת גישת החברות לשוק, לתפעול ולניהול. בתרחיש זה, מבנה החברות יעודן יחד עם תפקידם של מנהלים ואנשי מקצוע שחייבים להחזיק בכישורים הקשים והרכים כדי להצליח בסביבה העסקית העולמית. המאסטר למדעים במינהל עסקים גלובלי הוא תוכנית מקיפה המספקת נקודת מבט עולמית על השפעת הטכנולוגיות הדיגיטליות על התפתחותן, צמיחתן והצלחתן של חברות והידע, המיומנויות והפרקטיקה המקצועית לפעול בעולם הדיגיטלי של ימינו. התוכנית תוכננה במיוחד עבור סטודנטים לתארים מתקדמים ואנשי מקצוע המעוניינים לרכוש פרספקטיבה עולמית של עסקים והבנה רחבה של אופן השימוש בטכנולוגיות לשיפור מבנים מסורתיים ויצירת מודלים ארגוניים חדשים. באמצעות תוכנית לימודים רב תחומית המכסה עסקים בינלאומיים, מימון גלובלי, טרנספורמציה דיגיטלית ומנהיגות, המאסטר מספק את הכישורים ליישם אסטרטגיות עסקיות מתקדמות בהקשר גלובלי, תוך התחשבות בסיכונים הכרוכים במסגרות פוליטיות, חברתיות וסביבתיות. באמצעות מתודולוגיות ההוראה העדכניות ביותר כמו ניתוח מצבים, מחקרי מקרה וסימולציות, המאסטר מאפשר לתלמידים לפתח ידע מעשי, חשיבה ביקורתית ומיומנויות חדשניות לפתרון בעיות.

    • Madrid, ספרד

    זמן מלא

    12 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    הפעל מחדש את הקריירה המקצועית שלך על ידי מעבר למעלה, שינוי מקום עבודה, חברה, מגזר או פתיחת עסק משלך. תואר שני במנהל עסקים ילמד אותך להוביל פרויקטים, צוותים ואפילו מחלקות על ידי מתן חזון 360 מעלות של החברה וכישורי מנהיגות. עם תואר שני במנהל עסקים באנגלית בבית הספר לעסקים EAE מדריד, תזכה לביטחון רב יותר בעת קבלת החלטות ותשלוט בטכניקות וכלים ניהוליים חיוניים. היא מפתחת פרויקטים וחברות המייצרות יתרונות כלכליים ובעלי השפעה חיובית הן על החברה והן על הסביבה.

    • Marbella, ספרד

    זמן מלא

    8 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תוכנית MBA מקוונת זו היא דיפלומה מורחבת ברמה 7 בניהול אסטרטגי המספקת 120 נקודות זכות מתוך 180 נקודות הזכות הנדרשות להשגת תואר שני במנהל עסקים. 60 הנקודות הנותרות מורכבות ממסה שניתן להגיש ולהגן עליה באופן אישי או באמצעות וידאו לבית Schellhammer Business School . לחלופין, סטודנטים יכולים גם לזכות ב -60 נקודות הזכות הנותרות באמצעות תואר שני במנהל עסקים באוניברסיטה בבריטניה. התוכנית עצמה מורכבת מ -30 מודולים אינטראקטיביים ושמונה מטלות בכתב. פלטפורמת הלמידה המקוונת מציעה 30-50 שעות למידה מודרכות הכוללות סרטונים, תרגילים וקריאות מומלצים, משאבים מקוונים ותרגילי בדיקה עצמית לכל מודול. בממוצע סטודנט מבלה בדרך כלל כ- 15 שעות לכל מודול ומסיים את הקורס תוך 8-12 חודשים.

    • Barcelona, ספרד
    • Online

    זמן מלא, משרה חלקית

    10 חודשים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    תואר שני במנהל עסקים בינלאומי וחדשנות יגרום לך להבין את ההקשר העסקי הבינלאומי של היום, תוך מתן חשיבות לניהול חדשנות עסקית. הוא מספק לך את הכישורים והכלים לחדש וליצור, בחברה שלך או בעסק שלך.

    • Barcelona, ספרד

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    קבל תואר שני במנהל עסקים (MBA) בתחום המתמחה כדי להגדיל את פוטנציאל הצמיחה שלך בכל ענף שהוא! ה- MBA המתמחה של ESEI היא תוכנית מושלמת להשגת ידע ספציפי מגזרי, שניתן ליישם ישירות לתעשייה הרלוונטית ליעדים העתידיים שלך. התמחות בתואר שני במנהל עסקים כוללות ניהול עסקי; יזמות דיגיטלית; שיווק ותקשורת; יחסים בינלאומיים ועסקים בינלאומיים; שיווק דיגיטלי; ניהול תיירות ואירוח.

    • Barcelona, ספרד

    זמן מלא, משרה חלקית

    12 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    ה- MBA מציע לך את הגמישות להתאים את מסע הלמידה שלך ל -18 חודשים, מסלול מהיר של 15 חודשים או מסלול מהיר של 12 חודשים. קח את זה לעומק עם מגוון רחב של אפשרויות בחירה, אתגרים בעולם האמיתי ומעבדות עסקיות Esade ובאמת חקור את הנושאים שמרתקים אותך. ואם המטרה הסופית שלך היא קריירה בתחום הבנקאות, הייעוץ או שאתה מתעניין במיוחד בטכנולוגיות חדשות, תוכניות האצת הקריירה שלנו נותנות לך דרך מהירה להצלחה.

    • Barcelona, ספרד

    זמן מלא

    12 חודשים

    למידה מרחוק

    ספרדית

    MBA הבינלאומי נועד להכשיר מנהיגים המסוגלים לנהל חברה וליישם אסטרטגיות מנקודת מבט גלובלית. תוכנית הכשרה זו תספק לך את כלי הניהול העיקריים הדרושים כדי לתפוס עמדות של אחריות גבוהה בארגונים בינלאומיים בכיוון.

    • Online

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    ספרדית, אנגלית

    מאסטר זה תוכנן במיוחד עבור אנשי מקצוע שצריכים לשלב עבודה ולימוד.

    • Barcelona, ספרד
    • Geneva, שווייץ
    • + 1 more

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    שוק הספורט הוא תעשייה בהיקף של מיליארדי דולרים, שחווה התרחבות מהירה באזורים כמו סין, רוסיה, דרום אמריקה והמזרח התיכון, ופותחת דלתות רבות לבעלי כישורים מיוחדים. זוהי תוכנית בין -תחומית שנועדה ללמד ניהול בתחומים כגון; שיווק וניהול ספורט, פרסום ספורט ויחסי תקשורת. הענף מציע הזדמנויות מגוונות ודינאמיות לתכניות בוגרים, החל מספורט מקצועי וניהול מועדונים ועד ניהול אירועים וחסויות ארגוניות.

    • Villanueva de la Cañada, ספרד
    • Arapiles, ספרד

    משרה חלקית

    9 חודשים

    בקמפוס

    ספרדית

    תואר שני במנהל עסקים בספורט בבית הספר לספורט UAX Rafa Nadal היא תוכנית אוניברסיטה משבשת וחדשנית שמשפרת את הקריירה שלך בתעשיית הספורט. התוכנית המעודכנת ביותר המתמקדת בספורט דיגיטלי עסקי, שהוקמה על ידי רפא נדאל וצוותו, ואשר מאגדת את מיטב הצוות המקצועי. תוכלו לחיות חוויות בלעדיות עם שהות במיאמי ובאקדמיית רפא נדאל, בנוסף לחיבור לענף ולקבל את ההזדמנויות המקצועיות הטובות ביותר.

    • Online Spain

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    • Murcia, ספרד

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    ספרדית

    התואר השני במנהל עסקים MBA מבקש להכשיר אנשי מקצוע בתחומי המפתח השונים של ניהול וניהול החברה, בהנחת האחריות ובפיתוח המיומנויות הניהול העיקריות.

    • Barcelona, ספרד

    זמן מלא

    10 חודשים

    בקמפוס

    ספרדית

    תואר שני במנהל עסקים בספרדית של EAE הוא תוכנית ההכשרה לניהול שנועדה לפתח את מלוא הפוטנציאל שלך בתחום העסקים. התוכנית המכינה אותך להגיע לתפקידי אחריות בכל חברה ולקחת את הקפיצה המקצועית בה אתה נוקט.