4 תואר שני במנהל עסקים MBA תוכניות ב לוקסמבורג for 2024

תואר שני במנהל עסקים MBA תוכניות ב לוקסמבורג for 2024Filter
    • Brussels, בלגיה
    • Wiltz, לוקסמבורג

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    מְעוּרבָּב

    אנגלית

    מדורג במקום ה-26 בעולם לפי דירוגי QS Executive MBA בקטגוריה של תוכניות EMBA משותפות, UBI Business School מציע תוכניות MBA בריטיות של Hyflex בבריסל, בלגיה, עם התמקדות בגלובליזציה, כלכלה דיגיטלית ואזרחות טובה. ה-MBA החשיבה קדימה שלנו לא רק מכין את הסטודנטים שלנו לעולם העסקים של מחר, אלא מציע לבוגרים הזדמנויות מקצועיות עוצמתיות, המוכרות יותר על ידי QS בהיותן מספר 1 בתוצאות הקריירה. כל הסטודנטים של UBI לומדים ומרוויחים תואר בבריטניה המוכר בעולם באמצעות השותפות של UBI עם אוניברסיטת מידלסקס, לונדון (בריטניה).

    • Liège, בלגיה
    • Casablanca, מרוקו
    • + 1 more

    משרה חלקית

    18 חודשים

    בקמפוס

    צָרְפָתִית

    ה-MBA הבינלאומי של HEC Liège ו-ESCA הוא MBA במשרה חלקית מנהלים (60 נ"ז) המוצעים בצרפתית ומיועד למנהלים מנוסים בקזבלנקה. תוכנית הכשרה מקיפה זו מתפרסת על פני 18 חודשים, היא קרש קפיצה מקצועי אמיתי.

    • Luxembourg City, לוקסמבורג

    בקמפוס

    אנגלית

    עם הגלובליזציה הגוברת של השווקים יחד עם מהפכת טכנולוגיית המידע והתקשורת (ICT), יותר ויותר ארגונים הופכים מודעים מאוד לחשיבות של ניהול יעיל של שינויים כבסיס ליתרון תחרותי בשוק העולמי. זו תוכנית אקדמית של שנה (שנתיים עבור הנרשמים במשרה מלאה) לתואר אקדמי ללימודים ומחקר בעסקים וניהול כללי (GBM) שמטרתה להכין את הבוגרים לתפקידים באמצע הקריירה בארגונים פרטיים וציבוריים ( כמו גם ארגונים לא ממשלתיים) בינלאומית. יש בו שמונה תחומי התמחות (כלומר עסקים גלובליים, מימון גלובלי, שיווק בעידן הספרותי, ניהול משאבי אנוש, יזמות וחדשנות, שרשרת אספקה וניהול תפעול, ניהול תקשוב, ניהול בריאות) והשלמה מוצלחת מובילה לתואר שני במינהל עסקים ( תעודת MBA) המוענקת על ידי CASS אירופה.

    • Luxembourg City, לוקסמבורג

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    *תוכנית תואר אימפקט זו מספקת לסטודנטים זכאים מלגות ללא שכר לימוד מלא עבור כל התוכנית של שנתיים, עם דמי הערכה ודמי ניהול של 900 €. כדי להתחיל בתהליך זה, השלם את הבקשה המקוונת שלך באתר האינטרנט שלנו.  התואר השני במנהל עסקים הוא תכנית לתואר שנתיים שתוכננה במיוחד כדי להכין את הבוגרים כדור הבא של המנהלים.