9 תואר שני במנהל עסקים MBA תוכניות ב בינה עסקית 2024

תואר שני במנהל עסקים MBA תוכניות ב בינה עסקית 2024Filter
    • Fort Lauderdale, ארצות הברית

    זמן מלא

    18 חודשים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    אתה מוכן להוכיח שאתה יכול לעזור לכל עסק לצמוח. אבל כדי להתחיל, אתה צריך לשלוט כיצד לזהות, לשנות ולתקשר Big Data בדרכים משכנעות שבעלי עניין מרכזיים יבינו. תוכנית המעניקה לך יתרון תחרותי תעלה אותך בדרך להצלחה. תואר שני במנהל עסקים עם התמחות ב-Business Intelligence/Analytics יעניק לך בסיס במנהל עסקים מתקדם תוך התמקדות במדע של מודלים עסקיים, מערכות מסדי נתונים, מחסני נתונים, כריית נתונים ובנצ'מרקינג. תלמד ממנהלי עסקים של Fortune 500 וממנהיגי תעשייה אחרים שיכולים לספק תובנות ומנהיגות, תוך כדי עבודה מעשית על פרויקטים בעולם האמיתי. תפתח את הכישורים שיעזרו לך להניע קבלת החלטות חזקה יותר, להוזיל עלות, לייעל את התפעול ולפתח הזדמנויות עסקיות חדשות ומוצלחות.

    • Châteauroux, צרפת
    • Baar, שווייץ

    זמן מלא

    18 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    אנליטיקה עסקית תפסה את הכן העליון ברחבי העולם. ללא קשר לאופי התעשייה, ביג דאטה טיפח דרכים לא שגרתיות לחלוטין להסתכל על נתונים ולעבוד איתם המונחים על ידי עקרונות סטטיסטיים ומתמטיים סטנדרטיים.

    • Davie, ארצות הברית

    משרה חלקית

    18 חודשים

    למידה מרחוק

    ספרדית

    המאסטר במנהל עסקים עם ריכוז בהמרה דיגיטלית ופיתוח עסקי הוא תוכנית מיוחדת שמכשירה אותך כאיש מקצוע המסוגל להתמודד עם האתגרים של הסביבה הדיגיטלית החדשה, תוך שהוא מספק לך את הידע והמיומנויות הדרושים בכדי שתוכל לעבוד ב סביבות אלה, מנקודת מבט פרקטית ועם חזון ניהול עסקי.

    • Madrid, ספרד
    • Spain Online, ספרד

    משרה חלקית

    14 חודשים

    למידה מרחוק

    ספרדית

    MBA זה מאפשר לך לרכוש חזון גלובלי ומשלב של ניהול עסקי, באמצעות טיפול בתחומים שונים. זה יאפשר לך להתמודד עם השינוי הדיגיטלי בארגונים.

    • Paris, צרפת

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    צָרְפָתִית

    היוזמה ב -2005, הניהול האסטרטגי של ה- MBA והאינטליגנציה הכלכלית (MSIE) היא ייחודית בצרפת כיום, משום שהיא באמת נמצאת בצומת של אינטליגנציה כלכלית וניהול אסטרטגי.

    • Online Spain

    זמן מלא

    24 חודשים

    למידה מרחוק

    ספרדית

    זה מספק לתלמידים את הכישורים והידע הדרושים כדי להשתמש בנתונים כדי לקבל החלטות אסטרטגיות בחברה. התלמידים לומדים על כלים וטכניקות לאיסוף, ניתוח והצגה של נתונים, כמו גם כיצד להשתמש במידע זה כדי לשפר את היעילות והביצועים של העסק. בנוסף, ה-MBA גם מצייד את הסטודנטים בכישורי מנהיגות וניהול עסקית, המאפשר להם ליישם את כישורי ניתוח הנתונים שלהם בהקשר עסקי רחב יותר.

    • Worcester, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    העולם הגלובלי מונע נתונים של היום דורש מאנשי מקצוע לאסוף, לפרש, לנתח ולדווח על מידע עצום שעסקים אוספים כדי לייעל את התפעול. התמחויות ה-MBA של WPI בבינה עסקית ואנליטיקה עוזרות למנהיגי המחר לפתח מיומנויות אנליטיות ולמנף כלים ותוכנות נתונים, כולל Tableau, Microsoft Power BI ועוד. מיומנויות אלו יכשירו אותך לקבל החלטות עסקיות אסטרטגיות שמשפיעות.

    • Fayetteville, ארצות הברית

    אנגלית

    תואר שני במנהל עסקים עם ריכוז במודיעין עסקי וניתוח נתונים (BIDA) תוכנן על ידי חברי הפקולטה ללימודי תואר שני ומקצועי בעסקים כדי לענות על הביקוש הגובר בשוק לאנשי מקצוע בעלי יכולות לנתח את הנתונים ולתמוך בתהליכי קבלת ההחלטות ב עֵסֶק. תעודת הבוגר מודיעין עסקי וניתוח נתונים הינה תוכנית STEM ייעודית.

    • Paris, צרפת

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    צָרְפָתִית

    ארגון Ecole de Guerre Economique, שהוקם ב -1997, בעקבות המלצות ועדת המודיעין הכלכלית והאסטרטגיה העסקית בראשותו של אנרי מרטר במסגרת הקומיסריון לתכנון כללי, מהווה כיום את האימון המקצועי בתחום המודיעין הכלכלי בצרפת.