140 תואר שני במנהל עסקים MBA תוכניות ב גרמניה for 2024

תואר שני במנהל עסקים MBA תוכניות ב גרמניה for 2024Filter
    • Berlin, גרמניה

    זמן מלא

    18 חודשים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית זו תעניק לך ניסיון רב בעבודה עם תוכנת Salesforce, תלמד אותך מיומנויות ספציפיות לתוכנה ותאפשר לך לקבל הבנה מעמיקה של האופן שבו אתה יכול להשתמש ב-Salesforce. תלמד גם כיצד לשפר ולייעל את אסטרטגיית השיווק, אסטרטגיית המכירה ותהליך שימור הלקוחות שלך כדי לזהות הזדמנויות לרכישת לקוחות חדשים.

    • Paris, צרפת
    • Heidelberg, גרמניה
    • + 2 more

    זמן מלא

    15 חודשים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    ניתן להשלים את התוכנית לתואר שני במנהל עסקים בינלאומי עם 45 נקודות זכות תוך שלושה סמסטרים ומפגש קיץ במשרה מלאה. התוכנית מציעה קורסים המתמקדים בהיבטים ניהוליים של כספים, הנהלת חשבונות, שיווק וניהול. עבודות מקרה נועדו להכין את הסטודנטים לתפקידי ניהול בעסקים קטנים כמו גם בחברות רב לאומיות גדולות.

    • Online

    זמן מלא, משרה חלקית

    18 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    הפוך למומחה בקישוריות B2B ו-B2C עם Salesforce MBA מוכר בינלאומי מהאוניברסיטה הבינלאומית למדעים יישומיים של IU. הבן את ההיבטים המרכזיים של שווקים וחברות גלובליות, כיצד לנווט בהם וכיצד להשתמש בהם לטובתך. כסה הכל, החל משיווק ועד כישורי מנהיגות ועד למימון ולשחרור מלוא הפוטנציאל שלך. אתה יכול גם לקבל תעודת Salesforce רשמית, כדי לבסס עוד יותר את הפרופיל המקצועי שלך.

    • Munich, גרמניה
    • Berlin, גרמניה

    זמן מלא

    3 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    האם אתה בחיים המקצועיים כבר זמן מה והיית רוצה להשיג יותר? תואר MBA בשיווק מכין אותך לתפקיד מאתגר בסוכנות, רשות ציבורית או חברה. או שאתה בוחר בדרך לעבודה עצמאית והופך לבוס משלך - ה-MBA בשיווק נותן לך את הכלים לעשות זאת.

    • Munich, גרמניה

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר שני במנהל עסקים (MBA) עם Pathway במערכות מידע הוא תכנית לימודים בת שלוש סמסטרים במשרה מלאה (90 ECTS). בנוסף לרכישת מיומנויות מתקדמות בניהול עסקים, אסטרטגיה ודיסציפלינות מפתח עסקיות אחרות, תוכנית זו ברמה EQF 7/NFQ ברמה 9 עם Pathway במערכות מידע מספקת ידע חדשני באחת המיומנויות המרכזיות של עולם העסקים המודרני. התלמידים ילמדו להעריך ולפרוס באופן שיטתי את מתודולוגיות הכלים הטובים ביותר והכלים המשמשים לעיצוב והטמעה של מערכות מידע אסטרטגיות.

    • Berlin, גרמניה
    • Dubai, איחוד האמירויות הערביות

    זמן מלא

    3 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר שני במנהל עסקים עם מודולים מיוחדים בניהול מכירות לא רק מלמד אותך אסטרטגיות מכירה יעילות אלא גם מאפשר לך לפתח, להעריך וליישם מושגי מכירה יוצאי דופן. תכנית לימודים זו מכסה באופן מקיף את כל ההיבטים המרכזיים למכירות מוצלחות.

    • Villingen-Schwenningen, גרמניה

    זמן מלא

    3 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר שני במנהל עסקים HFU משלב תכנית לימודים HFU הראשונה הנלמדת לחלוטין באנגלית על ידי סגל דינאמי ובעל ניסיון בינלאומי. בית הספר לעסקים HFU הוא סגל של Hochschule Furtwangen

    • Pforzheim, גרמניה

    זמן מלא

    3 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    מוסמך על ידי AACSB, MBA שלנו משלב קרנות ניהול קלאסיות בינלאומיות וגנרליות עם הנושאים העתידיים הרלוונטיים ביותר: ניהול חדשנות, גלובליזציה בת קיימא ושינוי דיגיטלי מנקודת מבט גלובלית.

    • Berlin, גרמניה

    זמן מלא

    3 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    שקלול תכני הקורס של ה-MBA&E מייסד התמקדות כפולה בנושאים הנשאבים באופן שווה ממנהל עסקים וממקצועות טכנולוגיים. בוגרי קורס זה מצוידים לא רק במיומנויות מומחים יוצאות דופן אלא מפתחים חשיבה אנליטית החלה במגוון תעשיות ופונקציות עסקיות.

    • Göttingen, גרמניה

    זמן מלא

    3 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    שפר את כישורי המנהיגות שלך והצטיין בחשיבה האסטרטגית שלך

    • Berlin, גרמניה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    לימודי תואר שני במנהל עסקים הם דרך מצוינת לשפר את הפרופיל שלך, לפתח כישורי ניהול וללמוד כיצד לקחת את העסק שלך לשלב הבא. על ידי בעל הכשרה עסקית יקרת ערך זו, תוכל לפתח את הכישורים הדרושים להאיץ את הקריירה והעסק שלך, ולעזור לך לאבטח תפקידים בכירים יותר, שכר טוב יותר ושפע של הזדמנויות. המודולים כוללים: שיווק גלובלי בעידן הדיגיטלי, הנהלת חשבונות לקבלת החלטות, אסטרטגיה לחדשנות ויזמות וכן ניהול הון אנושי. התלמידים יכולים גם לבחור מתוך מגוון התמחויות כגון: כספים, שיווק דיגיטלי, ניהול פרויקטים וניהול שירותי בריאות.

    • Frankfurt, גרמניה

    משרה חלקית

    21 חודשים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    תואר שני במנהל עסקים בפרנקפורט מיועד לאנשי מקצוע שואפים המחפשים להתמודד עם אתגרים אמיתיים בעסקים בינלאומיים, לבצע שינוי בקריירה או לשפר את כישוריהם הניהוליים כדי להתכונן לתפקיד המנהיגות הבא שלהם.

    • Online Spain
    • Online Switzerland
    • + 1 more

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    התוכנית לעסקים דיגיטליים מכינה אותך לשגשג בהקשר עסקי מקוון, בוחנת מגוון רחב של נושאים מארכיטקטורה מקוונת ועד לשימושיות, תוך כיסוי רבות מהנושאים הרלוונטיים איתם מתמודדים מנהלים בסביבות מבוססות אינטרנט. התלמידים יהיו מצוידים היטב לפתוח עסק מקוון משלהם, להצטרף לחברה קיימת או להמציא דרכים חדשות לעשות עסקים באינטרנט.

    • Berlin, גרמניה

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית ה- MBA שלנו מאפשרת לסטודנטים לקבל תפקידי ניהול ומנהיגות בשוק העולמי. התוכנית מתמקדת כיצד לפתח תוכניות עסקיות חדשניות, להסתיים בהשלמת פרויקטים ולהעצים מיומנויות חשיבה ביקורתית בסביבה שיתופית. תכנית הלימודים שלנו מאפשרת יישום מעשי באמצעות תערובת מגוונת של סדנאות, הרצאות, ימי עיון ופרויקטים של למידה חווייתית. שותפויות בין תחומיות ובין-תרבותיות מאפשרות לסטודנטים להשיג את המנהיגות והכישורים הבינאישיים הדרושים בכדי להצליח בסביבות עסקיות תחרותיות. התלמידים ירכשו את הידע ואת הכישורים המקצועיים המאפשרים להם להתחיל ולבנות את החברות שלהם ולנהל קונסטרוקטיבים עסקיים באופן קונסטרוקטיבי.

    • Lüneburg, גרמניה

    משרה חלקית

    3 סמסטרים

    מְעוּרבָּב

    אנגלית

    מסגרות מדיניות מתפתחות בכל רחבי העולם מציבות יעדים שאפתניים לביצוע יצירת ערך בתוך מרחב הפעולה הבטוח של הגבולות הפלנטריים ואג'נדה 2030. כל מגזרי הכלכלה, מחקלאות, דיור, שירותי בריאות, ניידות ואנרגיה ועד מגזר ה-IT , תלויים בשימוש במוצרים כימיים ועומדים בפני צורך מיידי להחליף הילוך בתגובה לשינויי אקלים, זיהום ודלדול משאבים.