23 תואר שני במנהל עסקים MBA תוכניות ב אסטרטגיה 2024

תואר שני במנהל עסקים MBA תוכניות ב אסטרטגיה 2024Filter
    • Zürich, שווייץ

    זמן מלא, משרה חלקית

    למידה מרחוק

    אנגלית

    • Marbella, ספרד

    זמן מלא

    8 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תוכנית MBA מקוונת זו היא דיפלומה מורחבת ברמה 7 בניהול אסטרטגי המספקת 120 נקודות זכות מתוך 180 נקודות הזכות הנדרשות להשגת תואר שני במנהל עסקים. 60 הנקודות הנותרות מורכבות ממסה שניתן להגיש ולהגן עליה באופן אישי או באמצעות וידאו לבית Schellhammer Business School . לחלופין, סטודנטים יכולים גם לזכות ב -60 נקודות הזכות הנותרות באמצעות תואר שני במנהל עסקים באוניברסיטה בבריטניה. התוכנית עצמה מורכבת מ -30 מודולים אינטראקטיביים ושמונה מטלות בכתב. פלטפורמת הלמידה המקוונת מציעה 30-50 שעות למידה מודרכות הכוללות סרטונים, תרגילים וקריאות מומלצים, משאבים מקוונים ותרגילי בדיקה עצמית לכל מודול. בממוצע סטודנט מבלה בדרך כלל כ- 15 שעות לכל מודול ומסיים את הקורס תוך 8-12 חודשים.

    • UK Online, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    18 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    London School of Business and Finance, בשיתוף עם האוניברסיטה הטלמטית הבינלאומית UNINETTUNO, גאה להציע את תוכנית ה-MBA העולמית המקוונת המוכרת שלהם לסטודנטים השאפתניים ביותר ברחבי העולם. תוכל להשיג מיומנויות מנהיגות וניהול מובילות באמצעות מבחר של 10 התמחויות, המעניקות לך את ההזדמנות להתאים את הקורס שלך כך שיתאים למטרותיך המקצועיות.

    • Online

    משרה חלקית

    24 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית, צָרְפָתִית

    ה-EDHEC Online MBA חורג מהכיתה המסורתית. זהו מסע למידה טרנספורמטיבי המשלב תובנות חיפוש מתקדמות, מקרים עסקיים מהעולם האמיתי, חוויות למידה סוחפות, ואימון ופיתוח מנהיגות מותאם אישית.

  • זמן מלא

    3 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    MBA ניהול בינלאומי - אסטרטגיה עסקית. נצלו את ההזדמנות לשלוט במיומנויות אסטרטגיות חיוניות המאפשרות קבלת החלטות נבונה ובת קיימא על מנת ליצור ערך עסקי לטווח ארוך. בסביבה אינטראקטיבית ובינלאומית מאוד, תלמדו על שיטות אסטרטגיה קלאסיות וחדשניות, כמו 5 הכוחות של פורטר, פיתוח תרחישים וגלגל העתיד.

    • Geneva, שווייץ

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    הארגון העסקי המצליח מזהה ומנהל בצורה נכונה את אותן פעילויות בעלות פוטנציאל לייצר את הערך הגדול ביותר האפשרי, התואם את הכיוון הארגוני הכולל ואת צורכי הלקוחות או השווקים שהם משרתים. תוכנית הלימודים החדשה של וובסטר ללימודי MBA, שהושקה בסתיו 2020, מתייחסת לפרדיגמת יצירת ערך כעקרון מנחה להנחיית תכני התוכנית. התוכנית גם מכירה בחשיבות העליונה של מנהיגים עסקיים איכותיים לקיימות המתמשכת של העסק העסקי; כך שהתוכנית תטפל במקביל בכישורים הדרושים לאפקטיביות האישית שלך, המתאימים להצלחה מקצועית. קורסים בונים יכולת חשיבה ביקורתית ופתרון בעיות יצירתי, כולל המושגים האחרונים בחשיבה עיצובית - שכל אחד מהם הכרחי עבור מנהלים בנוף העסקי העולמי הנוכחי.

    • Geneva, שווייץ

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    קורס זה הוא שילוב ממדרגה ראשונה של תואר שני במנהל עסקים מוצק והתמקדות בהיבטים הבינלאומיים של עסקים וניהול.

    • Paris, צרפת

    זמן מלא

    18 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר שני ב-Digital Strategy Design & Transformation מכשיר יוצר שינוי. זה מכין את הבוגרים לשלוט בטרנספורמציה הדיגיטלית של שרשרת הערך, לייצר מודלים עסקיים חדשים וליישם אסטרטגיה דיגיטלית גלובלית ומקיפה. ישנו קורס ספציפי בנושא ייעוץ לניהול חדשנות.

    • Online
    • Valencia, ספרד

    זמן מלא

    16 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    ניהול אסטרטגי הוא ניצול של ידע, מיומנויות, טכניקות וכלים מפתח כדי להשיג את מטרות הארגונים. מטרת הניהול האסטרטגי היא לספק לארגון תכנית מתועדת, נחקרה היטב, לניהול מחזור התכנון האסטרטגי.

    • Singapore, סינגפור

    זמן מלא, משרה חלקית

    13 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    ה- MBA בעסקים בינלאומיים הוא אידיאלי למי שיש לו ניסיון בעבודה אך מעוניין לפתח את הידע שלהם באסטרטגיה עסקית וניהול שינויים. בחר תואר שני מוכר בינלאומי במינהל עסקים עם מיקוד עולמי. אנו משדרים בשידור חי את השיעורים שלנו כך שתוכלו לקבל את אותה חוויה בכיתה מהנוחות של הבית שלכם. ערכנו גם נגישים לסטודנטים שלנו, כך שיוכלו לחזור להרצאות שלהם בכל עת ובכל מקום.

  • זמן מלא, משרה חלקית

    בקמפוס

    אנגלית

    המאסטר של מנהל עסקים (MBA) היא תוכנית מעורבב למידה תוכנן במיוחד עבור אנשי מקצוע בתעשייה המבקשים לקדם את הקריירות שלהם.

    • Gdańsk, פולין

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    בקמפוס

    מטרת התכנית היא לשלב את משמעת הניהול עם ההיבטים המעשיים של מנהיגות אסטרטגית.

  • זמן מלא

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    תואר שני במנהל עסקים (MBA) במנהיגות אסטרטגית מוצע הן בהרצאה בכיתה והן במצבים של למידה מרחוק.

    • Santiago de Compostela, ספרד

    6 חודשים

    למידה מרחוק

    ספרדית

    תואר שני במנהל עסקים משולש באסטרטגיות ניהול, תכנון וניהול גופי ספורט של המכון האירופאי קמפוס סטלה מוצע באינטרנט ומיועד לבוגרים, בוגרים,...

    • Online United Arab Emirates

    משרה חלקית

    18 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תואר שני במנהל עסקים בבריטניה המתבסס על חוויות סטודנטים כדי לספק ביסוס יסודי בניהול ומנהיגות אסטרטגית. צבר מיומנויות מעשיות באסטרטגיה תחרותית, SCM וקבלת החלטות פיננסיות, ופתח כישורי מנהיגות לניהול עולם משתנה.