MBA בעסקים דיגיטליים
EU Business School Switzerland
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Geneva, שווייץ
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
1 - 2 שָׁנָה
לִפְסוֹעַ
זמן מלא, משרה חלקית
שכר לימוד
CHF 39,750 / per year
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Mar 2024
מבוא
הצלחתו של עסק כיום תלויה בנוכחותו המקוונת. בהתאם לכך, עסקים דיגיטליים הם אחת מהתעשיות המודרניות הצומחות והמבוקשות ביותר. התוכנית לעסקים דיגיטליים מכינה אותך לשגשג בהקשר עסקי מקוון, בוחנת מגוון רחב של נושאים מארכיטקטורה מקוונת ועד לשימושיות, תוך כיסוי רבות מהנושאים הרלוונטיים איתם מתמודדים מנהלים בסביבות מבוססות אינטרנט. התלמידים יהיו מצוידים היטב לפתוח עסק מקוון משלהם, להצטרף לחברה קיימת או להמציא דרכים חדשות לעשות עסקים באינטרנט.
למידה ממנהיגים
אירועים שמציגים לסטודנטים באיחוד האירופי מנהיגים מצליחים בעולם הם היבט בסיסי בגישה שלנו לספק את ההשכלה העסקית שתניע את הקריירה שלך.
Kris Naudts, מנכ"ל Culture Trip, ו-Stijn Christiaens, מייסד שותף של Collibra, דיברו עם סטודנטים באיחוד האירופי על מסעותיהם לבניית עסקים דיגיטליים מצליחים בעולם, זריזות ודחיפת גבולות המודלים העסקיים הקיימים.
גלריה
קבלה
מלגות ומימון
מספר אפשרויות מלגה זמינות. אנא בדוק את אתר המכון למידע נוסף.
תכנית לימודים
- משך: שלוש קדנציות/שנה (משרה מלאה) או שש קדנציות/שנתיים (משרה חלקית)
- מספר קרדיט: 90 ECTS
- תאריכי התחלה: אוקטובר, ינואר ומרץ
- שפה: אנגלית
- דמי סמסטר: 12,600 CHF
- כניסה: כל השנה
תואר מוענק
- תואר MBA באוניברסיטה מוכרת על ידי המדינה המוסמכת על ידי Universidad Católica San Antonio de Murcia (UCAM), ספרד, (título propio) .
- תואר MBA מ- EU Business School Switzerland המוסמך בינלאומי על ידי ACBSP, IACBE, IQA ומאושר על ידי eduQua.
תוצאת התוכנית
קרדיטים: 90 ECTS
תואר מוענק
- תואר MBA אוניברסיטאי המוענק על ידי Universidad Católica San Antonio de Murcia (UCAM), (título propio), אוניברסיטה מוכרת על ידי המדינה בספרד.
- תואר MBA מבית EU Business School Switzerland אשר מוסמך בינלאומית על ידי ACBSP, IACBE, IQA ומוסמך על ידי eduQua.
תוצאות למידה
הכישורים הניהוליים הנלמדים בעסק הדיגיטלי חלים הן על אלה שרוצים להקים עסקים דיגיטליים משלהם והן לאלה שממשיכים לעבוד עבור אופרציה מבוססת. התלמידים גם:
- התמקדות ביסודות שיווק ומיתוג, כגון באנר ואופטימיזציה למנועי חיפוש.
- גלה כיצד לבנות ולתחזק ביעילות עסק דיגיטלי ארגוני.
- ליצור גישה מעשית למקרי מקרים ודוגמאות בעולם האמיתי.
- למד מנקודת המבט של הצרכן.