MBA בתקשורת אופנה גלובל

כללי

תיאור התכנית

IFA Paris MBA מוסמך על ידי FEDE (Fédération Européenne Des Écoles)

  • משך הקורס: תכנית של 15 חודשים באנגלית
  • הקמפוס: פריז
  • הצריכה הבאה: אוקטובר 2020
  • ECTS קרדיטים: 120
  • עמלת יישום: 150 אירו
  • שכר לימוד: 14,800 €
  • מוגבל ל: 25 תלמידים לכיתה


"אופנה בעידן המדיה החברתית מרגשת מאוד"


מבוא

אופנה עוסקת בסיפורים, מילים ודימויים כמו במוצרים, בגדים ואביזרים. זה הפך לתופעה תרבותית וחברתית עולמית, ופרסום, צילום, מגזינים ואירועים הם חלק עיקרי במעבר זה. השינויים האחרונים בכלי התקשורת הדיגיטליים ובמדיה החברתית הביאו לכך שמילים ותמונות הפכו חשובות עוד יותר עבורו, ובכל זאת הפכו את המערכת הזו למורכבת יותר ויותר וקשה לשליטה בה.

שלנו גלובל אופנה מדיה MBA תוכנן במיוחד כדי לטפל בשינויים אלה. הוא מיועד בעיקר לסטודנטים או לאנשי מקצוע צעירים ממגוון רחב של רקעים המעוניינים בקריירות הקשורות לייצוגים ויזואליים, תקשורת, עיתונות, פרסום, סגנון צילום, כיוון אמנותי, מסחר אלקטרוני, יחסי ציבור, צילום ואפילו טכנולוגיות דיגיטליות ניהול מדיה חברתית, או בעולם האופנה או בתעשיות היצירה בכלל.

לקורס זה 3 יעדים עיקריים:
העשרת תרבות האופנה, הוויזואליה והתקשורת של הסטודנטים שלנו במודולים כמו «היסטוריית צילומי אופנה» המעמידה בפרספקטיבה את השינויים ההיסטוריים בייצוגים החזותיים של אופנה ומייצרת את הקשר עם תחומי יצירה אחרים, או «אופנה 2.0» המתמקדת בעדכני התפתחויות בתקשורת דיגיטלית.

עזרה לתלמידים שלנו להבין את האתגרים האסטרטגיים העומדים בפני חברות אופנה ומותגים ואת תפקידם של כלי התקשורת בהם. מודולים כמו "תקשורת שיווק בינלאומית", "מיתוג" או "שיווק סנסורי" מנסחים כלים לתקשורת עם ההנהלה הגלובלית של חברות העוסקות בפעילות יצירה בלב העיסוק שלהן.

המאפשר לתלמידים להשתמש במיומנויות שרכשו במהלך סדנאות רבות המנוהלות על ידי אנשי מקצוע שאנו מציעים לאורך כל השנה. דוגמאות לכך כוללות שמירה על הבלוג המוקדש לאופנה ולתרבות לאורך כל הדרך ולהפקת מגזין אופנה במלואו, מתכונות ומאמרים לכתיבת צילומים ואמנות.

תוכנית זו מסתיימת במה שאנחנו מכנים פרויקט קפסטון, פרויקט מחקר ויצירתי אינדיבידואלי. כאשר הוא עובד על הקפסטון מעודדים כל סטודנט לנושאים ספציפיים של מדיה האופנה הגלובלית של MBA על פי הפרויקטים המקצועיים שלו ותחומי העניין שלו.

מעבר מפריז לפתח קמפוסים בשנגחאי מאפשר לסטודנטים לא רק להשוות בין ההבדלים המגזריים בין שווקים בוגרים לצמחים, אלא גם להבין טוב יותר את ההשפעה שיש לתרבויות מקומיות על תקשורת וייצור תמונות.

בשתי הערים יש לסטודנטים אפשרות להשתתף במגוון רחב של אירועים, החל מפגישות עם אנשי מקצוע, השתתפות בתצוגות אופנה, תערוכות וירידים מקצועיים ועד סיורים בחברות, ובכך לאפשר להם לבנות רשת מקצועית משלהם. מרכז הקריירה והבוגרים נמצא שם גם בכדי להציע הדרכה לסטודנטים ולבוגרים של IFA Paris , ומאגד רשת גדולה של בוגרים ובוגרים ממעל 50 לאומים שונים.

כל התוכניות שלנו מנוסחות סביב מסגרת ה- ECTS כפי שהוגדרה על ידי אמנת בולון. לאחר סיום הקורס, הסטודנטים מקבלים בסך הכל 120 ECTS שניתן בקלות להעביר אם הם מחליטים ללמוד הלאה. תוכנית זו מוסמכת גם על ידי FEDE (Fédération Européenne des Écoles).


הודאה

דרישות קבלה:

  • רצוי 2 שנות ניסיון מקצועי (התמחויות נלקחים בחשבון)
  • בוגר תואר ראשון או ניסיון מקצועי משמעותי בתחומים נלווים
  • IELTS 6.5 או TOEFL IBT 79 (או שוויון) או הוכחת לימוד באנגלית, עבור דוברי אנגלית שאינם ילידי הארץ
  • ראיון (בקמפוס או סקייפ)
  • מבחן מקוון

מסמכים כדי לספק:

  • מלא את טופס הבקשה המקוון
  • תמליל אחרון
  • העתק של דיפלומה או שוויון
  • מכתב מוטיבציה
  • קורות חיים / קורות חיים
  • תמונת פספורט
  • העתק של דרכון

כל הבקשות ייבדקו על ידי מנהל התכנית והמנהל האקדמי של המחלקה לתואר שני. יש לראות את המועמדים כמי שאינם עומדים בדרישות הקבלה המינימליות מבחינת הרקע האקדמי, הם יתבקשו להירשם לקרן סדנאות שהתקיימה לפני תאריך תחילת הלימודים במנהל עסקים.


מבנה הקורס

שלנו MBA מדיה גלובל אופנה קורס מכסה מגוון רחב של מודולים מקובצים לתוך חמש קבוצות מודול הראשי:

  • שיווק וניהול: קיבוץ זה כולל סדרה של מודולים שיהיו מתוכננים ברצף בהתאם למבנה של תוכנית שיווק. מאגר הידע הכולל של התלמידים יכין אותם ל:
    • לנתח אתגרים שיווקיים מורכבים המבוססים על מחקרים מעשיים
    • להקצות משאבים אסטרטגית להשגת מטרות שנקבעו מראש
    • craft המותג DNAs המאפשר את ההישג של יתרון תחרותי בר קיימא
  • נושאים עסקיים: היכולת להקשיב ולפרש אותות השווקים היא מרכיב מרכזי של מנהלי היום. זה צריך להיות מעובד ברציפות. במסגרת קיבוץ המודולים, הסטודנטים יגלו את הייחודיות של תעשיית התקשורת מנקודת מבט כלכלית וכלכלית.
  • תהליך טכני: המודולים הנלמדים במסגרת "התהליך הטכני" מבוססים על פילוסופיית למידה חדשנית. התלמידים יוכנסו בהקשר של החיים האמיתיים באמצעות סדרה של סדנאות מעשיות, החל מצילומי צילומים ועד עיתונות יצירתית.
  • איכות הסביבה: המשתתפים יפתחו נושא שייצג תפיסה משותפת שתבוצע באמצעות תמיכה בתקשורת במגוון המודולים BLOG, SHOOT, Word ו- VIDEO.
  • מדיה Lifestyles: סדרה של סמינרים המבוססים על למידה חווייתית שבה התלמידים יהיו שקועים ביקומים ספציפיים הבניה של תעשיית המדיה.


סדנת הקרן תילמד במשך שבועיים מלאים (75 שעות) ותכלול את המודולים הבאים:

  • עקרונות השיווק - 15 שעות
  • שיטות מחקר כמותיות - 15 שעות
  • עקרונות חשבונאיים - 15 שעות
  • מתודולוגיית עבודה - 15 שעות
  • ניהול פרויקטים - 15 שעות


עומס עבודה של סטודנטים

  • 567 שעות של הרצאות פנים אל פנים
  • 713 שעות לימוד עצמי
  • 840 שעות של פרוייקט אבן
  • 200 שעות של קשר בתעשייה ושיתוף פעולה


לקבלת מידע נוסף וכדי להוריד את חוברת התוכנית, ראה https://www.ifaparis.com/courses/postgraduate/mba-global-fashion-media

עדכון אחרון: אוג 2020

אודות בית הספר

The Paris Fashion School for Design and Business. In the words of Suzy Menkes, IFA Paris is where to “Learn the French way of seeing fashion as art.”

The Paris Fashion School for Design and Business. In the words of Suzy Menkes, IFA Paris is where to “Learn the French way of seeing fashion as art.” קרא פחות
פריז , שנחאי , איסטנבול + 2 יותר פחות