MBA הבינלאומי
INSA Business, Marketing & Communication School
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Barcelona, ספרד
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
1 שָׁנָה
לִפְסוֹעַ
משרה חלקית
שכר לימוד
EUR 7,400 / per year
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מבוא
הצגה
הגישה תוכנית MBA בנושאים עסקיים שונים הקשורים, כפי לפתח מיומנויות מנהלים ומנהיגות, ליד האפשרות לזכות בזכות ניסיון בעבודה מעשית תוכנית ההתמחות שלנו, כדי להצליח ברמה המבצעת. היא מתמקדת בהיבטים המעשיים של השווקים הגלובליים כדי ללמד את התלמידים את הכישורים החלים על שיווק בינלאומי וניהול הגלובלי בחברות.
מטרות
- ללמד את העקרונות האתיים החלים על המציאות העסקית.
- לספק את התלמיד להבין את תפקודו של עולם העסק ומנגנוני השלטון בשווקים הגלובליים.
- למד את הכלים, הידע והיכולת הטובים ביותר כדי להצליח ברמה מבצעת.
יעד
א) בוגרים ואנשי מקצוע המעוניינים להרחיב אופקים העסיקו.
ב) אנשי מקצוע מנוסים שרוצים לקחת על משימות וחובות.
ג) לחברות המעוניינות צוות הדרכה.
ד) בוגרי הכשרה מקצועית והשכלה גבוהה בעסקים באזור מבקשים הכנה מעשי להיכנס לשוק העבודה.
הזדמנויות מקצועיות
- מנהל השיווק הבינלאומי
- ראש המחלקה
INSA מציע את האפשרות לעשות התמחות בחברות במהלך הקורס.
תמצית
מודול 1 - מדיניות החברה ואסטרטגיה וניהול כללי.
מודול 2 - אסטרטגיות ומדיניות של ניהול השיווק.
מודול 3 - בקרה כלכלית ואופטימיזציה של תוצאות.
מודול 4 - ארגון וניהול מסחרי של רשתות.
מיומנויות ניהול - מודול 5: מאמן, עצמה, מנהיגות ארגון.
מודול 6 - וניתוח כלכלי של החלטות ניהוליות.
מודול 7 - ניהול פיננסי: ניהול, אסטרטגיה ויצירת ערך.
מודול 8 - הערכת החברה: מיזוגים, רכש, מיזמים משותפים.
מודול 9 - גלובליזציה בינאום השווקים. אָנָלִיזָה.
מודול 10 - ניהול אתיקה ואחריות תאגידית חברתית.
מודול 11 - מיתוג, הנהלת הערך של מותג (בידע).
מודול 12 - מנהל מוצר. עיצוב ויישום של מדיניות ותכנית שיווק.
מודול 13 - תחזיות מכירות. תחזית - Forenet (מערכות מומחה תחזיות עסקיות).
מודול 14 - מוצרים ואסטרטגית מיצוב ומיתוג. גלובליזציה, פתיחת שווקים חדשים.
מודול 15 - ניהול ייצור, איכות, לוגיסטיקה והפצה של המוצר.
מודול 16 - סחר הוגן, כנסים, קונגרסים.
מודול 17 - שיווק לקוחות. ערכות נאמנות לקוחות. פיקוח על ערוצים חדשים.
מודול 18 - שיווק בחברות תעשייה ושירותים.
מודול 19 - יישום של שיווק 2.0 בחברה.
מודול 20 - אופטימיזציה של שולי המוצר.
מודול 21 - הסוגיות החברתיות. שיתוף פעולה ופתרון קונפליקטים העבודה.
מודול 22 - שופטים וקבלות טיפול פעולות ניהוליות.
מודול 23 - חדשנות טכנולוגית בחברות. ניהול וידע העולמי.
מודול 24 - מאזן Scorecard. תכנון אסטרטגיות ניהול.
מודול 25 - עבודת גמר. תוכנית עסקית אסטרטגית.
מערכת הערכה
מערכת ההערכה מבוססת על הערכה רציפה של כל בלוק של מחקר, באמצעות נוכחות בכיתה ו / או בדיקה. הסטודנט חייב עבר כל נושא בנפרד. בנוסף, על הסטודנט הרוויח כיתה מינימאלית שנקבעה בתכנית העסקית.
לאחר שעבר את הערכות בהצלחה ועם הנוכחות המינימאלית הנדרשת, התלמיד לקבל דיפלומת MBA הבינלאומי של עסקי INSA, שיווק & School התקשורת.