MBA בתקשורת ויחסי ציבור
EU Business School
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Barcelona, ספרד
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
1 - 2 שָׁנָה
לִפְסוֹעַ
זמן מלא, משרה חלקית
שכר לימוד
EUR 7,300 / per year *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Mar 2024
* שכר לימוד בברצלונה. עבור שכר הלימוד במינכן הוא 22,500 €. שכר הלימוד בז'נבה/מונטרה הוא 37,800 פרנק שוויצרי לשנה. שכר הלימוד המקוון הוא 17,400 € לשנה
מבוא
להיות מחליף משחקים!
הצטרף אלינו למפגש המידע המקוון שלנו - הירשם עכשיו!
הכישורים הנדרשים לתקשורת ויחסי ציבור הוגדרו מחדש באופן דרסטי עם התקדמות המדיה החברתית והדיגיטלית. אנשי מקצוע בתחום נדרשים לתאם מסעות יחסי ציבור שהולכים וגדלים, ולהגדיר אסטרטגיות ויעדי מיקרו מורכבים על מנת להבטיח שהמסרים המרכזיים של הארגון יגיעו לקהלי היעד המרכזיים שלהם. תוכנית זו תספק לתלמידים את הידע הדרוש להם כדי להקדים את המגמות הנוכחיות וליישם את הטכנולוגיות והאסטרטגיות התקשורתיות העדכניות ביותר.
- משך הזמן : שלושה סמסטרים/שנה אחת (90 נקודות זכות)
- מיקומים : ברצלונה, ז'נבה, מונטרו, מינכן, און ליין
- שפת הוראה : אנגלית
- תאריכי התחלה : אוקטובר/ינואר/מרץ
- כניסה: כל השנה
תואר מוענק
- לסטודנטים הלומדים בקמפוסים שלנו בברצלונה ושוויץ, תואר MBA מוכר על ידי המדינה, מוסמך על ידי אוניברסידד קטוליקה דה מורסיה (UCAM), ספרד.
- תואר MBA פרטי בשוויץ EU Business School
גלריה
קבלה
תכנית לימודים
תואר שני במנהל עסקים בתקשורת דיגיטלית (90 ECTS) הוא תואר בן שלוש טווח. סטודנטים משלימים חמישה עד שישה מודולים של קורסים בכל קדנציה המשולבים עם סמינרים, ביקורי חברה, מפגשי דוברים אורחים ותיאורי מקרה בין היתר. כדי לסיים את הלימודים, על הסטודנטים להשלים מודול שיטות מחקר ניהול ותזה. תוכנית זו זמינה גם כתואר שנתיים, שש קדנציות, במשרה חלקית.
שנה 1
שלב 1 (18 ח' | 23 אקטים)
- ניהול שינוי ומנהיגות
- התנהגות ארגונית
- דיווח כספי וניתוח
- שיווק בעולם דיגיטלי
- ניתוח נתונים למנהלים
- מַשָׂא וּמַתָן
- מעבדת ייעוץ
- שבוע טבילה עסקית
שלב 2 (21 ח' | 27 אקטים)
- מימון חברות
- ניהול אנשים וכישרונות
- כלכלה גלובלית למנהלים
- אסטרטגיה וקבלת החלטות
- מערכות ניהול מידע
- תקשורת להצלחה
- סוגיות משפטיות ואתיקה עסקית
- שבוע טבילה עסקית
- אסטרטגיה עסקית סימולציה
שלב 3 (15 ח' | 20 אקטים)
- דיבור ותקשורת ציבורית בעידן דיגיטלי
- אסטרטגיית תקשורת דיגיטלית של בעלי עניין
- אסטרטגיית תקשורת דיגיטלית ארגונית
- אסטרטגיה, תכנון ומשפט מדיה דיגיטלית
- מינוף ערך המותג בהקשר דיגיטלי
סיום לימודים (דרישות)
מַסָה
תוצאת התוכנית
תוצאות למידה
תואר שני במנהל עסקים בתקשורת דיגיטלית נועד לספק לסטודנטים הבנה בסיסית בעסקים ובכישורים המקצועיים הרלוונטיים והעכשוויים הדרושים לאנשי שיווק ותקשורת בעולם הדיגיטלי של ימינו. התלמידים ילמדו קבלת החלטות אסטרטגיות אפקטיביות בתחום השיווק והתקשורת העכשוויים.
- חקור תוכנית שיווק משולבת כמרכיב מפתח בתוכנית עסקית
- הצג דוחות בעל פה ובכתב המבוססים על ניסיון
- גלה כיצד נוצרים קשרים מועילים הדדיים בעסקים
- תמיכה בקבלת החלטות עם יחסי עלות-נפח-רווח וניתוח מצטבר.
מלגות ומימון
מספר אפשרויות מלגה זמינות. אנא בדוק את אתר המכון למידע נוסף.
שכר לימוד בתוכנית
אפשרויות קריירה
תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בתקשורת דיגיטלית מקנה לסטודנטים מיומנויות עסקיות כמו גם ידע מתקדם בזירת התקשורת ויחסי הציבור. בוגרי תוכנית MBA זו עשויים להתעניין בקריירות הבאות.
ראש תחום תקשורת ארגונית
ראש תקשורת ארגונית אחראי על התקשורת החיצונית של הארגון. על אנשי מקצוע אלה מוטלת המשימה לכתוב ולערוך חומרים ארגוניים מטעם ההנהלה הבכירה, כולל הודעות לעיתונות על מידע פיננסי. הם מבטיחים שמסרי החברה יהיו אחידים לקוהרנטיות ואמינות והם מפתח בניהול משברים ומוניטין. הם עשויים להפוך לדוברים של הארגון ולייצג את ההנהלה הבכירה באירועים. מנהלי שיווק ופרסום עשויים לבדוק עם איש מקצוע זה כדי להבטיח התאמה בין המסרים. תקשורת פנימית עשויה גם ליפול באחריותו של איש מקצוע זה.
אנשי מקצוע אלה הם אנשי תקשורת מצוינים בכתב ובעל פה עם כישורים בינאישיים חזקים. הם פרזנטורים בטוחים בעצמם.
מנהל גיוס כספים
מנהלי גיוס כספים אחראים על איסוף כספים מהציבור ומהתורמים, יש להם כישורי תקשורת ויחסי אנוש טובים. הם עשויים ליצור קשר עם דמויות מפתח כדי לממן פעולות ולפקח על פעילויות גיוס כספים ומתנדבים. הם ינהלו חשבונות קפדניים של כסף שהתקבל כדי להבטיח שהם עומדים בתקני דיווח. כמו כן מוטלת עליהם המשימה לכתוב בקשות לגיוס כספים והצעות מחיר.
למנהלי גיוס כספים יש כישורי תקשורת, מצגת ויחסי אנוש מצוינים. הם מאוד מאורגנים.
מנהל יחסי ציבור
מנהלי יחסי ציבור אחראים ליצור ולפקח על יישום אסטרטגיות לביסוס, קידום ושימור תדמית חיובית של ארגון. אנשי מקצוע אלו יוצרים קשרים עם דמויות מפתח בממשלה, בתקשורת ובציבור כדי להבטיח שלחברה יש תמיכה בפעילותה. יחסי ציבור יעקוב אחר דעת הקהל וינקוט פעולה כדי לוודא שהיא חיובית. בניגוד לפרסום, הם ינצלו את החדשות והפעילויות של הארגון לקידום החברה ללא תשלום. ניהול אירועים עשוי להיכלל בתחום זה.
מנהלי יחסי ציבור הם אנשי תקשורת ופרזנטורים מיומנים. יש להם כישורים בינאישיים וארגוניים חזקים.
מנהל המדיה
מנהלי מדיה יבטיחו את תמהיל המדיה האופטימלי לפעילות הפרסום בתשלום של הארגון כדי להשיג את יעדי הארגון. אחראים על תקציבים גדולים על פני פלטפורמות מדיה מחוץ למקוונות, אנשי מקצוע אלה מתכננים ובוחרים כלי מדיה המתאימים ביותר למטרות הארגון ולקהל היעד של הארגון. מוטלת עליהם המשימה לנהל משא ומתן עם מוכרי מדיה וצריכים להיות בעלי מיומנויות אנליטיות מוצקות בעת הגדרת תוכנית המדיה וניתוח הביצועים. הם יתאמו עם מחלקת השיווק לחומרי פרסום ולהכרת הפעילויות המרכזיות שיש לקדם במהלך השנה וידווחו על תוצאות להנהלה.
למנהלי מדיה יש יכולות אנליטיות, מספריות, משא ומתן ודיווח חזקות.
תחומי עבודה
תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בתקשורת דיגיטלית מקנה לסטודנטים ידע עסקי ואת המיומנויות הנדרשות לעבודה בתחום התקשורת ויחסי הציבור. בוגרי תוכנית MBA זו עשויים להיות מעוניינים לעבוד במגזרים ו/או בתחומים המקצועיים הבאים.
- תקשורת בעמותות
- תקשורת בממשלה
- ניהול משברים
- תקשורת דיגיטלית