322 תואר שני לבכירים במנהל עסקים EMBA תוכניות 2024

תואר שני לבכירים במנהל עסקים EMBA תוכניות 2024Filter
    • Barcelona, ספרד

    משרה חלקית

    18 חודשים

    בקמפוס

    ספרדית

    תואר MBA למנהלים UPF Barcelona School of Management היא תוכנית פיתוח הניהול המאפשרת לך לתת את הדחיפה המוחלטת לקריירה המקצועית שלך ומכשירה אותך להוביל חברות עם חזון גלובלי וחדשני. תואר שני במנהל עסקים הוא תואר שני רשמי, מוסמך על ידי AMBA ומגובה בקפדנות ובמצוינות של אוניברסיטת פומפאו פברה.

    • London, הממלכה המאוחדת
    • Dubai, איחוד האמירויות הערביות

    משרה חלקית

    18 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    איזון עבודה ולימודים עם תכנית חלקית זו המשלבת את חווית הקמפוס הסוחפת עם הגמישות שאנשי מקצוע עסוקים צריכים.

    • Online USA

    זמן מלא, משרה חלקית

    10 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת קרלו מאפשר לסטודנטים לזכות ב-MBA ב-40 שבועות בלבד של לימוד מקוון. התוכנית מורכבת מ-10 קורסים מקיפים, ומכשירה את התלמידים להיות מנהלים אתיים ואפקטיביים. התלמידים עוברים שיעורי קורס מאתגרים ומאירי עיניים עם אותה קבוצת תלמידים, נהנים מתשומת לב אישית ומדריכים מנוסים. להשפיע באופן מיידי וכדאי על הקריירה שלך.

    • Dubai, איחוד האמירויות הערביות

    זמן מלא

    18 חודשים

    מְעוּרבָּב

    אנגלית

    תואר שני במנהל עסקים גלובלי נלמד באמצעות שילוב של למידה מקוונת בעלת השתתפות רבה וחמישה בתי סדנאות גלובליים (32 ימים של הוראה פנים אל פנים בסך הכל). גישת למידה משולבת זו היא אידיאלית להתאים את הלימודים שלך למחויבויות העבודה והבית שלך, תוך כדי קבלת כמות שווה של זמן הוראה בקמפוס כמו הרבה תוכניות MBA במשרה מלאה.

    • Singapore, סינגפור

    זמן מלא

    12 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    לפי מודל של בית הספר וורטון (אוניברסיטת פנסילבניה), SMU היא האוניברסיטה העסקית הלאומית של סינגפור הידועה במתן חינוך לניהול עסקי ברמה עולמית.

    • Zürich, שווייץ

    זמן מלא, משרה חלקית

    למידה מרחוק

    אנגלית

    • Amsterdam, הולנד

    משרה חלקית

    18 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    מתוך שחרור מגישות קונבנציונליות, MBA Executive שלנו: Leading with Purpose עוסק ביצירת ידע משותפת ועבודה משותפת כדי לשאול את השאלות הגדולות והמאתגרות ולהעמיק בסוגיות של היום ומחר.

    • Singapore, סינגפור

    משרה חלקית

    18 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    Aalto Executive MBA (EMBA) היא אחת מתוכניות המנהלים MBA המובילות באירופה. הוא מחזיק ב'כתר המשולש' של ההסמכות - שלוש ההסמכות הבינלאומיות המכובדות ביותר, AACSB, AMBA ו-EQUIS, המוענקות לכ-1% מבתי הספר למינהל עסקים בעולם - ומדורג בין 100 התוכניות המובילות בעולם. תוכנית Aalto EMBA מפתחת רשת מקצועית חזקה ומאיצה את התקדמות הקריירה שלך.

    • Barcelona, ספרד

    זמן מלא

    14 חודשים

    בקמפוס

    ספרדית

    בכל שלב של התוכנית, אנו מיישמים את המתודולוגיה המתאימה ביותר כדי לעודד "למידה מתוך עשייה". כל מה שקורה בכיתה ומחוצה לה נועד להשפיע ישירות על היום יום שלך. מגוון המתודולוגיות השונות משקף את מה שתאגידים מבקשים מאנשי מקצוע במונחים של מיומנויות כמו יכולת שיקוף, יכולת לפעול מול שינויים, הגיוון בעבודה בצוותים רב-תחומיים, והיכולת להתמודד עם האתגרים של חברה גלובלית. סביבה.

    • Barcelona, ספרד
    • Madrid, ספרד

    משרה חלקית

    20 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית, ספרדית

    תואר שני במנהל עסקים של אסייד הוא תכנית במשרה חלקית בת 20 חודשים, שמטרתה הכשרת מנהלים בכירים, המאפשרת להם לשלב עבודה עם הטובים ביותר בחינוך לניהול. התוכנית נועדה לסייע לך להפוך למנהיגה גלובלית המסוגלת להשרות ולהניע שינוי בתוך חברות, להוביל בביטחון במסגרות לא ודאיות, ולתת פרספקטיבה חדשה לאתגרים העומדים בפני חברות וצוותי הניהול שלהן.

    • Nottingham, הממלכה המאוחדת

    משרה חלקית

    2 שנים

    מְעוּרבָּב, למידה מרחוק

    אנגלית

    ה-MBA הגלובלי שלנו למנהל עסקים הוא שותפות רבת עוצמה בין בית הספר לעסקים נוטינגהאם ובתי ספר מובילים לעסקים בדרום אפריקה ובברזיל. על ידי שילוב המומחיות שלנו, תפתח פרספקטיבה גלובלית באמת, קשרים בינלאומיים וידע להוביל בעולם לא ודאי ומקושר. התוכנית תוכננה תוך התמקדות במנהיגות בת קיימא ואחראית. עקרונות אלה מוטמעים בכל המודולים שלנו. אתה תהיה שקוע בפרויקטים של מנהיגות קונטקסטואלית, תחקור אתגרים אסטרטגיים בעולם האמיתי ותיישם את הלמידה שלך במקום העבודה שלך. בין אם אתה רוצה לקחת על עצמך תפקיד בכיר יותר או לאמץ את ההזדמנויות והסיכונים של עולם מקושר, תואר שני במנהל עסקים גלובלי הוא תוכנית דגל וחווית למידה טרנספורמטיבית.

    • Barcelona, ספרד

    משרה חלקית

    12 חודשים

    בקמפוס

    ספרדית

    EAE MBA Executive EAE הוא ה- MBA במשרה חלקית שלנו, שנוצר כדי להגביר את ההתפתחות המקצועית שלך, בין אם בחברה קיימת או בבניית עסק משלך. ה- EMBA מיועד למנהלים ויזמים עם יותר משש שנות ניסיון, אמביציה ורוח חדשנות. תוכנית ה- Executive MBA מתנהגת כמו מערכת אקולוגית המשפרת את התפתחות כישורי האנליזה והמנהיגות בעזרת טכניקות מעודכנות ומעשיות, תוך שהיא מספקת לך את הגמישות הדרושה לך בחיי היום יום שלך.

    • Madrid, ספרד
    • Barcelona, ספרד
    • + 1 more

    זמן מלא

    18 חודשים

    בקמפוס

    ספרדית

    מנהל תואר שני במנהל עסקים במדריד נלמד בקמפוס ESIC Business & Marketing School . הקמפוס שלנו במדריד נפתח בשנת 2021 ויש בו 40 כיתות לימוד, אודיטוריום ל-300 איש, 16 חדרי עבודה, 5 נקודות מפגש, חדר כושר, חדר מיינדפולנס, קפיטריה ועוד ועוד.

    • Mexico City, מקסיקו

    משרה חלקית

    15 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    ה- EGADE - WP Carey Executive MBA תוכנן לספק חוויה משמעותית של חינוך מנהלים עבור אותם מנהיגים גלובליים המבקשים להאיץ את מסלוליהם לרמות ה- C-Suite.

    • Eltville, גרמניה
    • Regensburg, גרמניה
    • + 6 more

    משרה חלקית

    15 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר שני במנהל עסקים בנדל"ן בינלאומי נועד לתת לאנשי מקצוע בתחום הנדל"ן יתרון תחרותי על פני שחקנים אחרים בשוק, ולספק להם את הכלים להתחרות בשוק בינלאומי. הקורס מיועד לאנשי מקצוע בתחום הנדל"ן המעוניינים לעצב את התעשייה באופן בר קיימא ולהשיג הבנה טובה יותר של מימון והשקעות נכסים כמו גם של שווקים בינלאומיים, במיוחד השווקים בארה"ב, בריטניה ואסיה.