5 תואר שני לבכירים במנהל עסקים EMBA תוכניות ב מנהיגות ב הממלכה המאוחדת for 2024

תואר שני לבכירים במנהל עסקים EMBA תוכניות ב מנהיגות ב הממלכה המאוחדת for 2024Filter
    • Online

    זמן מלא, משרה חלקית

    18 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תוכנית MBA (CMI) מקוונת זו מ- Arden University מספקת יתרון קריטי להצליח בשכבה העליונה של העסק, תוך התמקדות באיכויות מנהיגות, קיימות עסקית ועיצוב מודלים אסטרטגיים. בין אם אתה יוצר סטארט-אפ נישה או פועל בתאגיד בעל הכרה בינלאומית, תוכנית ה-MBA של Arden מעניקה לך את הכישורים הדרושים לך כדי להקים את העסק שלך להצלחה.

    • Online

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    Arden Universityהקורס הקצר המקוון ל-MBA לטעינה יפתח את החשיבה וההכנה שלך בדרכים ייחודיות, ויהפוך אותך מוכן לתפקידי מפתח בתעשיות וארגונים רלוונטיים לכל העולם. קורס זה אידיאלי לאנשים עם ניסיון ניהולי של שנתיים או יותר, שרוצים להמיר את הניסיון שלהם להסמכת MBA בקצב מואץ.

    • Online

    זמן מלא, משרה חלקית

    18 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תוכנית MBA מקוונת (Data Analytics) מ- Arden University תוכננה למנהלים מתרגלים המעוניינים לקחת את הצעד למעלה לתפקיד אסטרטגי; התמקדות באיכויות מנהיגות, קיימות עסקית ועיצוב מודלים אסטרטגיים. בין אם אתה יוצר סטארט-אפ נישה, או פועל בתאגיד בעל הכרה בינלאומית, תוכנית ה-MBA של Arden מעניקה לך את הכישורים האנליטיים שתזדקק להם כדי להשתמש בנתונים ולהגדיר את העסק שלך להצלחה.

    • UK Online, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    9 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    UK Home Learning College גאה להציע תוכנית MBA ייחודית זו, שתוכננה במיוחד עבור מנהיגים קיימים ושואפים ומנהלי עסקים לכל המגזרים בתעשייה. הוא כולל מגוון רחב של דיסציפלינות עסקיות חיוניות המספקות לנציגים הבנה הוליסטית של עולם העסקים העולמי של ימינו.

    • Norwich, הממלכה המאוחדת

    משרה חלקית

    27 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    Executive MBA של בית הספר לעסקי נוריץ 'הוא תכנית ניהול מתקדם במשרה חלקית לכל מי שרוצה להאיץ את סיכויי הקריירה שלהם ולהשיג עמדת ניהול בכירה.