4 תואר שני לבכירים במנהל עסקים EMBA תוכניות ב ערב הסעודית for 2024

תואר שני לבכירים במנהל עסקים EMBA תוכניות ב ערב הסעודית for 2024Filter
    • Jeddah, ערב הסעודית

    משרה חלקית

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    MBSC במשרה חלקית תוכנית MBA בסעודיה מספק לך את הגמישות להרוויח תואר תוך כדי עבודה, כך שתוכל להמשיך לענות על הדרישות המקצועיות והאישי שלך. זה 47 שעות תוכנית אשראי וסטודנטים צריכים להיות מסוגלים להשלים את זה בתוך 20 חודשים. הסטודנטים ייפגשו ביום חמישי עד שבת, כל שבועיים.

    • Al Bukayriyah, ערב הסעודית

    זמן מלא

    בקמפוס

    אווסטן

    ה- EMBA (תואר שני בלעדי במנהל עסקים) חורג ממסירת אישורים; זה מיועד לאלה שכבר נמצאים בעבודה ומחפשים לחשוף את הפוטנציאל האמיתי שלהם להתקדמות מצליחה בקריירה.

    • Dhahran, ערב הסעודית

    זמן מלא, משרה חלקית

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכניות MBA MBA מיועדות לעובדים במשרה מלאה של ארגונים או בעלי עסקים שיש להם השקעה משמעותית בקריירות שלהם ומי לא יכול להרשות לעצמו לוותר על עבודתם במשרה מלאה.

    • Dhahran, ערב הסעודית

    משרה חלקית

    4 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    המטרה הכוללת של תוכנית MBA MBA ב KFUPM היא להציע הזדמנות לימודית ייחודית עבור אמצע הקריירה ומנהלים בכירים בממלכה של ערב הסעודית ואזור GCC שרוצים לשפר את הידע העסקי שלהם ואת האפקטיביות, תוך שמירה על מעורבות פעילה בעסק שלהם מקצועי קריירה. המטרה שלנו היא להעצים את אנשי המקצוע האלה כדי לקחת את החברות שלהם אל העתיד - מקומית, ארצית, גלובלית. המשתתפים ב- EMBA שלנו לומדים להיות אנשים בעלי מחשבה קדימה עם חשיפה לתהליכים עסקיים ברחבי העולם